Öneri şarkı: Ege can/ başa sar.
// ° lori_w. size istek attı.
°lori_w. size mesaj göndermek istiyor.Bu saatte kim mesaj atıyor? Uzandığım yerden kalktım ve komidinin üstündeki telefonuma uzandım.
*Lori isimli biri mesaj atmaya çalışıyor?Lori_w.: Seni bulamayacağımı mı sanıyorsun? Yarın görüscez.
-Ne
Lori_w.: Yaptığınız herşeyi ödeticem size
*Ne yapmıştım ki,en son sanırım bir kızı yolda bıraktım arkamdan koşmuştu..Yoksa omu çok ayıp oldu bir özür dileyim bari.
-AA evet hatırladım,ya kusura bakma o an acelem çıktı seni yolda bıraktım kusuruma bakma tamam mı,
Lori:Ne anlatıyorsun sen ya? Yarın her şeyi yüz yüze konuşacağız ve sende bana yardım ediceksin
Peki,peki anladım yarın konuşuruz o zaman dikkat et kendine tamam mı.
Lori_w.:pislik.
-Ayip ya ben burda sana iyi bir şeyler diyorum üstüne üstlük özür diliyorum senin bana dediğine bak yakışıyor mu bir kıza , hemde gecenin bu saatinde beni rahatsız ediyorsun insanlık ölmüş ya.
Lori_w.: Of ne çok konuşuyorsun sen kardeşim nasıl sana bakmış anlamıyorum,şurada iki kelime yazdım karşılığında 5 den fazla cümle aldım hep sen böyle mi konusursunuz okurken ben yoruldum yazarken sen yorumladin.
-Peki üzdü..😔
Son mesajı atıp Instagram'dan çıkmıştım.Bende telefonu geri yerine koymuştum.Onca derdim varken bir de çocuklarla uğraşamazdım.Yine büyük ihtimalle umut'un saçmalıklarıydı sanırım kardeş ne alaka onu anlamamıştım neyse çok üstünde durmayacağım.
Her ne kadar uyumaya çalışsam da Lori..ismi beni rahatsız etti.
Sabah kalkıp okula gitmek için hazırlanıyordum, 16 yaşındaydım ve 17 yaşıma girmeme az kalmıştı,8 yaşımdan beri ailem yurt dışında.Neden yurt dışındalar bilmiyordum işler sanırım oda fazla umurumda değildi,zaten yanımda olsalar da çok samimi olucagımızı sanmam, bana yalnızlık nedir onlar öğretmişti.Genelde çok düzenli ve disiplinliyim.Siyah saçlarım,siyah gözlerim ve ortalama boyum ile çok dikkat çeken biri değilimdir yani tabi bu fikir bana göre,kızların fazla ilgisini çekiyordum. Fazla arkadaş seven birisi değilimdir bana göre arkadaş demek samimiyetsiz yüzler yerine, 3,4 tane gerçekliktir.
Okul da sessizimdir bana bulasmadıkları sürece fazla insanlara bulaşan bir tip değilimdir.. yani sanırım.
Tabi bu demek değildir ki çok çalışkanım ve hocalar bana bayılır,tam tersi. Geceleri çoğunlukla umutla içmeye gideriz gece geç saatlerde eve gelirim. Bu zamana kadar çok kadınla gezdim takıldım ancak hiç biri beni etkilemedi,hep biri eksik gibi hissettim.Birini arıyormuşum gibi sebesizce rüyalarıma giren kisiyi arıyordum.Her defasındaOrdan ne kadar çok mükemmel,sıradan düzenli gibi görünsemde aslında güven sorunum çok fazla.Guven sorunum küçüklüğümden beri benimle.Ve bu insanların yanlış anlamasına sebep oluyor."Yanlış anlaşılmak"en kötü duyguydu bence.
Sabah okula geldiğimde her zamanki gibi Umut omzuma koşarak atladi.Okuldakiler artık bunu çok normal karşılıyordu.Umut benden daha kısa ama daha olgundu.ona kısasın dediğimde bı ton azar isitiyordum,Umut ne kadar çok olgun olsada davranışları değildi. Mesela geçen gün markette 1 tane balon kalmıştı onuda çocuk almak istemişti sırf çocuk almasın diye balonu patlatmıştı onun yüzünden yine ben azar işitmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir umudum olsa..
RomanceAlvin ve Lara, birbirleri için yaratılmıştı ama hafızaları ile birlikte aileleri tarafından ayrılmışlardı , bunu kabul edebilecekler miydi ne zaman birbirlerine güveneceklerdi ,onların ki gerçek aşk mıydı?