Adım sesleri kulaklarımı dolduruyordu, uğur karşıma sandalye çekti ve bir süre ayılmamı bekledi, gözlerimi odada gezdirdim ve sonra ellerime baktım. Sımsıkı bağlıydı hatta şimdiden morarmaya başlamıştı. Bu bir rüya olmalıydı uğur bana bunu asla yapamazdı, yapmazdı.
Uğur.. *sesim çok kısık ve güçsüz çıkmıştı ama beni duymuştu..
Uğur: Günaydın umut'um *öyle ek gülümsedi ben ise ona durgun bir şekilde baktım.
Uğur: Aklında çok soru var değil mi? Sor hadi sor cevaplayayım.
*Çok şey söylemek istedim bağırmak ne olduğunu sormak ama ağzımdan sadece tek bir kelime çıktı.
Neden?
Uğur bunu beklemiyor olucakki gözlerini hafifçe araladı ardından tekrar eski haline döndü.
Uğur: Umut.. özür dilerim.
N-ne özür dilerim uğur ne diyorsun sen! *Sesim yavaştan yüksek çıkmaya başlıyordu.
Sen benimle dalga mı geçiyorsun! Ne bu hallerin anlat her şeyi rol mu yapıyorsun ha söyle bana giderim kimseye söylemem ama sen bana söyle anlat susma neden böyle yapıyorsun,neden?!
*Soluksuz bir şekilde söylediğim kelimelerden sonra gözümden bir yaş düşmüştü.
Uğur hafiften ayaklandı, ve kapıya doğru yöneldi ancak çıkmadan önce,
Uğur:Eğer bana birazcık güveniyorsan,sesini kes ve öylece dur orada.
Hayır gitme. *Gitti ve kapıyı sertçe kilitledi, derin bir şekilde yutkunup telefonumu aradım ama tabikide yoktu elimden bir şey gelmediği için öylece oturdum ve bekledim.
•••
Çok garip umut'a bayadır ulaşamıyorum, biraz rahatsız olmaya başladım bu durumdan. *Dışarı çıkmıştık Lara ile yemek yiyorduk ona bugün onu sevdiğimi soyliyecektim.
Lara: Haklısın.. beni yanlış anlama ama bir fikrim var.
Alvin onaylarcasına cevabını bekledi.
Lara: Acaba uğur bir şey mi yaptı-
Uğur asla umut a zarar vermez gerekirse beni öldürür yinede ona zarar vermez bu imkansız, demek isterdim ama bu aralar o da çok garip mesela umut böyle yok olsa delirirdi ama şuan hiç öyle değil çok tuhaf yani, her neyse şimdi bunları düsünmeyelim, seninle konusmak istediğim bir konu var.
Lara heyecanla onu dinliyordu.
Lara... Senden hoşlanıyorum
*Sessizlik, bir süre alvin yeri izledi Lara ise onu.
Yani beni sevmeni beklemiyorum sorun değil ancak bu hissi içimde tutmak istemiyorum bunu bil istiyorum, yani beni anla olur mu?
Lara:Bende senden hoşlanıyorum.
Cidden Lara, sorun değil beni sevmemen hiç sorun değil, ben kendimi alıştırırım buna.
Lara:Alvin, diyorum ki
*Ellerini alvin'in ellerine uzattı ve sımsıkı tuttu onları.
Bende senden hoşlanıyorum.
••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir umudum olsa..
RomanceAlvin ve Lara, birbirleri için yaratılmıştı ama hafızaları ile birlikte aileleri tarafından ayrılmışlardı , bunu kabul edebilecekler miydi ne zaman birbirlerine güveneceklerdi ,onların ki gerçek aşk mıydı?