Hey uğur Tuvaletteki 10’a ne denir?
Uğur:Ne denir umut.
SİFON *Gülmekten artık karnım ağrıyordu,Ama uğur da mimik oynamıyordu nedeeenn??
Tamam tamam bunu sevmedin başka bir tane daha geliyor bekle.. BULDUM
Yıkanan ton balığına ne denir?
Uğur:Ne denir.
WASHINGTON yerde bildiğin tepiniyordum gülmekten ama uğur hala gülmüyordu ,bu çocuk neden gülmüyordu.
-Ya uğur ne olucak benim için bir kerecik gülsen lütfen..? *Uğur la bir süre bakıstık bu biraz uzun bir sureydi ve az kalsın tekrar gülmeye baslicaktım ama tuttum kendimi. Ve başarmıştım sonunda dudak kenarı biraz oynamıştı.Onun sevinci ile yanına uzandım.
-Uğur sence şuan alvin ve Lara ne yapıyorlardır? Sohbet,oyun yada başka bir şey?
Uğur:Umut bu düşünceler yerine aramaya ne dersin?
Umut:Olmaz tabikide belki de şuan çok egleniyorlardır??
Belkide..
••••
Biri beni buradan kurtarsın lütfen..
Lara'ya matematik öğretmeye gelmiştim ama ne yapacaktım ne ögreticektim hiç bir şekilde bilmiyordum. Kafamı masaya vursam da yinede aklıma konu gelmiyordu aklıma sadece toplama çıkarma geliyordu. Ne yapacaktım ben..lara yanıma oturdu saçlarını toplamıştı gözlük le birlikte çok güzel görünüyordu.Acaba bayılma taklidi yapsam inanır mıydı?
Lara: Bana bakma işiniz bitti ise derse geçelim mi hocam?
*-H-hocam*
Tabi hangi konu için yardımım lazım..
*Lütfen bildiğim bir konu ol lutfen lütfenLara:Trigonometri
*Ne sanırım hava dan bahsediyor bu aralar baya soğuk haklı.
-Yok ya sıcak değil teşekkürler iyiyim ben *Gülümsedim ama o gülmedi neden gülmedi ki yanlış bir şey mi dedim soğuk mu hava..Bir şey mi demeye çalışıyordu?
Lara: Yanlış anladınız sanırım hocacım ben konu olarak Trigonometri diyordum. *Bu sefer o gülümsedi.
*Bozuntuya vermemem lazımdı ama yüzümün kızardığını biliyordum
Alvin:Tabiki dalga geçiyordum haha trigonometri en kolayı canım nasıl anlamazsın, tabiki anlatırım *Ağlamak üzereydim Trigonometri ne ya ilk defa duyuyorum ne yapacaktım ve aklıma umut geldi o beni kurtarabilirdi..
Lara: Söylesene alvin benim neden numaramı istedin beni neden buldun?
*Etraf'a sessizlik kapladı birden böyle bir soru sormasını beklemiyordum,ne demem gerekiyordu şuan bilmiyordum ona olayları anlatamazdim daha çok yeni tanıştık ilk günlerden bu tarz saçmalıklara inanmazdı.Ben onun hatirlamasini istiyordum bunun içinde onunla konuşarak az çok bir şeyler hatirlamasinı sağlayacaktım.
Bu sefer soruyu ben sordum.
Lara neden burda yaşıyorsun yani buraya neden geldin?Lara:Burada doğmuşum.
Peki ailen seninle kalan kim?
Lara: Bilmiyorum bana öldüklerini söylediler küçükken.Bunları neden bana soruyorsun Alvin seni daha tanımıyorum ve şimdiden her şeyi öğrenmeye çalışıyorsun ajan falan mısın?
Öyle diyince ajan olasım gelmişti..
Sadece seni yakından tanımak istiyorum.*Ellerimi lara'nın elinin üstüne koydum,gözlerine bakarak konuşuyordum.
Bana çok özel geliyorsun her defasında seni görmek istiyorum..Lara utanarak gözlerini kaçırmıştı sonra tekrar gözleri gözlerimle buluşmuştu.Alvin Lara'ya doğru ellerini uzatarak yanağını okşamaya başlamıstı ve uzanarak Lara'nın yanağına bir öpücük kondurdu, yüzümün kıpkırmızı olmuşduğuna emindim.-Ben artık gidiyim.*Onaylayıp beni yolcu etmisti sonra mutlu bir şekilde eve gitmiştim.
Bölüm sonu.
Merhabalar bu bölümü aslında bu günlerde göndermicektim ama belki size moral olur diye göndermek istedim nasılsınız? umarım iyisinizdir lütfen moralinizi yüksek tutmaya çalışın 💘💘💘💕💕💕💞💞💕💕💞❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir umudum olsa..
RomanceAlvin ve Lara, birbirleri için yaratılmıştı ama hafızaları ile birlikte aileleri tarafından ayrılmışlardı , bunu kabul edebilecekler miydi ne zaman birbirlerine güveneceklerdi ,onların ki gerçek aşk mıydı?