11

10 0 0
                                    

Arabaya doğru koşarak gittik lara'yı öne oturtup hemen yanına geçtim, arabayı çalıştırıp yola çıktık hızla.Lara bu sefer üzgün gözlerle değil sinirle gözlerle bana bakıyordu.

Lara:Bunlar kim Alvin? Neden peşimizdeler bana artık her şeyi anlat şuan bildiğin bir olayın içindeyim sanki,dalga mı geçiyorsunuz benimle?Normal mi tüm bunlar,bana her şeyi anlat artık. *Sesi çok öfkeli çıkmıştı,ve bu beni germişti*

Zamanı değil-

Lara:Ne zamanından bahsediyorsun sen ya! Peşimizde adamlar,nerede olduğumu bilmiyorum.Bı anda beni buluyorsun buralara getiriyorsun,kim olduğunu bilmediğim arkadaşlarınla tanışıyorum ve bende aptal gibi senin peşine takıldım!Bana hala zamandan bahsediyorsun sen.Yeter bu kadar ben evime gidicem beni hemen indir burada!

*Arabayı hemen yol üstünde kenara çektim,Lara'nın sinirinin yatısmasini bekledim bir süre.

Lara:Aç kapıyı. *Sesi kesin bir şekilde çıkmıştı.

Lara'm lütfen bana bir kaç gün ver, lütfen şuan pek doğru düşünüp doğru cümle kuramiyorum, ama bir tek şundan emin ol,biz kötü biri değiliz, sana asla zarar vericek biri değiliz tam tersi sana değer veriyoruz hepimiz senin iyiliğin için buradayız ne ben ne umut yada uğur hepimiz senin yanındayız seni bulmamda onlar yardımcı oldu.

Lara:Ya neden işte neden,neden tanımadığım insanlar bir kızın iyiliğini neden istesinler neden beni buldunuz,beni nerden tanıyorsunuz derdiniz ne benimle?!

Söz veriyorum anlaticam hepsini şuan biraz sakinleselim , şimdi sadece eve gidelim olur mu, yarın da okula gideriz hem orayı görürsün belki hoşuna gider..

*Sessizce başını sallayıp arkasına yaslandı,bende arabayı çalıştırıp tekrar yola çıktık,yine sessizdik..

•••

Daha var mı ya *uzunca esneyerek*

Uğur:Bak bak bir tane daha geliyor.

Yolla abine. *Adam umut a doğru koşarak geliyordu*

Bak bak yavşağa bak nasıl koşuyor gel psi psi *adamın yüzüne indirdiği yumruk ile adam yere serilmisti neredeyse tüm işi umut yapmıştı uğur olduğu yerden içeceğini içerek umut a komut veriyordu sadece.

umut:Bitti ise çıkalım artık çok sıkıldım bunlardan,sende çok yardımcı oldun saol ya. Bu arada o gün ki adamlar daha fenaydı,neydi onlar öyle ya, mutant göndermişler bildiğin,Eger ayık varsa onu biraz konusturalim bari boşa dövmüş olmayayım,sayende elim ağrıdı.

*Aralarından bir adam sürüklenerek kaçmaya çalışıyordu,uğur adama göz ucuyla baktı ve yanına doğru yanaştı, onu kaldırıp sandalye'ye oturttu.

Umut:Merhaba yasiomussunuz ne mutlu bize,şimdi sana soru sorcam sende doğru bir şekilde cevap vericeksin tamam mı abicim,o güzel yüzün daha fazla dağılmasın,hemde çok üşeniyorum.

*Adam kafasını hızlıca salladı ama telefonu çaldı,umut adamın telefonunu hızla alıp arayan kişiye baktı ama düşündüğü biri değildi arayan kişinin fotoğraf'ı ailesinin'di çocukları ve eşi ile olan fotoğraf,umut sessizce o telefona baktı ve uğur'a gösterdi, ardından tekrar adama acınası bir şekilde bakarak.

Neden bu işi yapıyorsun?Kendi canını ailenin canını neden düşünmüyorsun?Bu işi yapmayı bırak ve evine git ailen seni bekliyor,tamam mı eğer bir daha seni burada görürsen o zaman acımam,ailene de sana da.

Adam yalvarmaya başladı,umut un ayağına gelerek*

lütfen yalvarırım onlara bir şey yapmayın, onlar benim tek mutluluğum onlar olmadan yasayamam lütfen.

Umut onun bencilce konuşmasına daha çok sinir olmuştu ama sert gözler ile baktı ve kafasına bir yumruk attı *uğur bı an affalladi.

Uğur: Umut sakin ol-

Umut:Sence peşinde olduklarının bir hayatı yok mu?Bir tek senin mi ailen var?! *Sesi oldukça yüksek ve sinirli çıkıyordu*Cocukların seni evde beklerken acaba bugün eve donucek mi demesini istiyorsun?!

Onların hayatları ne olucak peki?! Madem çocukların var ya senin çocuklarının peşinde senin gibi şeref yoksunu adamlar olsaydı? O zaman da aynı şeyleri diyecek miydin onlara yalvaracak mıydın! Şimdi gözümün önünden kaybol bu sana son acımam.

Adam hızlı adımlar ile oradan ayrıldı,umut ve uğur orada öylece kaldılar.

Uğur:Umut az önceki neydi öyle neden böyle yaptın?Bu kadar sinirlenmene gerek yoktu.

Umut: Böyle insanlara dayanamıyorum uğur çocukları var ya minicikler nasıl böyle işler'e bulaşabilir?Sadece kendi.ailesini üşünen tiplere tahammülum yok.

Uğur: Aslında sende beni korumak için alvin ve lara'nın yerini söylemiştin?

Umut sinirle uğur a doğru yürüdü ve yakalarından tutarak kızgın bir şekilde cevap verdi.

Aynı şeyler değil, karşımda sen vardın. *Yakasını Bırakıp oradan ayrıldı.

Uğur öylece arkasından baktı..

...

•••••

Bölüm sonu💞💞💞💞💞💗

Düşünceleriniz nelerdir??

Sizce umur neden bu kadar ağır tepki verdi?

Bir umudum olsa..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin