𝘈𝘤𝘶𝘮 4 𝘢𝘯𝘪
Prietena mea,Daphne,a venit să mă aranjeze pentru evenimentul de diseară,unde voi merge cu prietenul meu cel mai bun Seth.
După o durată de două ore de pregătiri Daphne sare entuziasmată în fața mea.
Mă întorc și rămân cu gura căscată. Părul meu brunet arată m-ai bine ca niciodată,prins într-o coadă,iar câteva fire rebele și crețe sunt pe fața mea ușor măslinie. Ochii mei verzi ies în evidență cu conturul negru, ce intensifică culoarea acestora arătând m-ai vibranți,iar rochia negră ce se mulează pe corpul meu arată uimitor la fel și tocurile ce mă fac m-ai înaltă cu vreo 15 centimetri mă fac să arăt m-ai bine ca niciodată.O îmbrățișez pe Daph și îi mulțumesc din suflet pentru ceea ce a făcut.
În câteva minute se aude o bătaie la ușă. Cobor cât pot de repede fără să mă împiedic pe scări din cauza tocurilor. Deschid ușa și-l văd pe Seth stând în ușă și privindu-mă parcă fascinat de cum arăt.
- Bună! îi spun și parcă se trezește din transă.
- Ești gata? își ridică privirea și se uită direct în ochii mei.
Dau din cap,iar acesta îmi dă mâna și mă conduce până la mașină și îmi deschide portiera ca să pot intra. Îmi pun centura și mă fac comodă pe scaunul din piele până Seth dă ocol la mașină intrând. Pornește și ne îndreptăm spre petrecerea care ne așteaptă.
După 15 minute de mers cu mașina ne oprim în fața unei imense vile de unde răsună muzica. Ne dăm jos,iar Seth îmi ia mâna întra lui și cu cât ne îndreptăm spre vilă cu atât inima bubuie din ce în ce m-ai tare din cauza muzicii.
Intrăm în casă și mă izbește un miros tare de alcool și de un fum dens pe care l-ai putea tăia ușor cu o foarfecă.
Ne îndreptăm spre bucătărie de unde Seth ia o sticla cu vodcă.
- Vrei? ia două pahare și se întoarce la mine.
- Pune-mi puțin. spun și mă uit prin casă ferindu-mi privirea din acei ochi negrii.
Seth se întoarce și pune vodcă în fiecare pahar. Pune sticla înapoi și se întoarce venind spre mine dându-mi paharul cu m-ai puțină otravă în el. Zâmbește,iar în câteva clipe dă toată vodca pe gât. Mă uit la el cu ochii ieșind din orbită. Îmi las privirea spre paharul meu și beau o gură din el. Încerc să nu mă strâmb din cauza băuturii spirtoase.
Seth mă încurajează din priviri și îl dau pe gât într-un final. Când pun paharul gol pe masă Seth mă trage spre ringul de dans.
Zâmbesc și las ca ritmul muzicii să mă învăluie. Nu știu dacă e din cauza băuturi sau am prins eu m-ai mult curaj de ceva timp,dar mișcările mele încep să fie cam îndrăznește pentru firea mea.
Când picioarele mele încep să mă doară îl iau de mână pe Seth și ne îndepărtăm de aglomerația de oamenii.
Simt dintr-o data cum plutesc și îmi pun repede mâinile pe umerii lui ca să nu mă dezechilibrez.
Acesta urcă câteva scări și ajungem la etaj unde totul e m-ai liniștit. Bine de fapt nu chiar,sunetele provenite din camerele de pe hol sunt cam neortodoxe.Seth găsește o cameră goală și mă așează în pat dându-mi tocurile jos din picioare. Mă uit la el și într-o clipită acesta își năpustește buzele sale moi asupra gurii mele. Senzațiile ce mă învăluie sunt uriașe. Mâinile lui încep să umble pe picioarele mele până pe spate ce mă fac să scot peste buzele sale un mic oftat.
Dar totul o i-a prea repede și în câteva momente simt cum bretelele rochiei cad de pe umeri mei, la fel ca și toată rochia,iar atunci încep să mă zbat cât pot de tare,dar mă simt din ce în ce m-ai moale până când totul se face negru pentru a m-ai putea face ceva.
CITEȘTI
𝐵𝑙𝑒𝑠𝑡𝑒𝑚𝑢𝑙
Teen FictionKaena o fată blestemată din cauza trecutului ei ce îi va marca pentru totdeauna viața. Blestemată din cauza celui pe care îl iubea. Dar tot ce își dorește este sa se răzbune.