13. Deranj.

72 8 0
                                    

𝘒𝘢𝘦𝘯𝘢

- Bună dragule! îl salut pe Seth.

Bruneta se întoarce la mine nedumerită. Nu știe ce se întâmplă și nici nu știe ce îi voi face dacă nu pleacă mai repede de aici.

- Cine e, Seth?

- Sunt iubita lui! Și de curând sunt și însărcinată. zâmbesc și mă uit la Seth.

Nu știu dacă l-a deranjat afirmația mea falsă sau îl amuză. Nu trădează nicio emoție pe chipul lui frumos.

- Poftim? sare bruneta ca arsă după el.
Cum poți face asta Seth?

Seth se ridică în picioare și se uită la mine. Mă apucă de mine și mă trage mai aproape de el.

- Trebuie să vorbim! spune si ne ducem într-o parte mai liniștită a clubului.

Îmi dă drumul la mână și se uită la mine. Nu știu ce gândește. Nu știu dacă-l deranjează sau dacă nu. Vreau să știu mai multe despre el, dar cu cât vreau să aflu mai multe cu atât simt că mă îndepărtez.

Seth începe să râdă cu gura până la urechi. Sunt confuză acum. Nu știu ce să spun sau ce să fac.

- Mi-a plăcut asta! spune și devine iar serios.

-Totuși ... continuă el. Nu înțeleg ce cauți aici. Până la urmă tu mai dat afară din casa ta,nu? Și dintr-o dată apari în clubul meu stricând o partidă  bună

Nu pot să cred ce aud. Sunt atât de furioasă încât îmi vine să țip la el și să-i spun tot. Vreau să plâng și să plec dar nu pot. Tot corpul mi-a paralizat. Mă simt distrusă. Mă simt jalnică. Și e numai vina mea pentru toate astea. As fi putut să-l las și gata, dar nu! Kaena vrea să fie totul bine. Kaena nu poate să stea liniștită fără să se bage singura în probleme.

- Ok! Ai dreptate!

Simt o lacrimă ce îmi străbate fața și o șterg imediat. Încerc să-i zâmbesc. Mă întorc cât de repede pot. Nu vreau să plâng. Nu vreau să plâng. Nu vreau să plâng.

Abia fac doar doi pași ca Seth mă prinde de braț și mă întoarce cu fața spre el. Se uită la mine și în sfârșit văd ceva în ochii lui negrii. Văd durere. Mâna lui ajunge pe fața mea, iar degetele sale lungi îmi șterg lacrimile ce curg. Își așează fruntea pe a mea și stăm așa minute întregi. Vreau să știu ce simte. Vreau să știu dacă mă mai știe sau dacă și-a amintit de mine. Mi-e dor de el. Îl vreau nu mai pentru mine. Vreau ca totul să fie cum era întrecut. Îmi e dor de zâmbetul lui, de sclipirea din ochi lui, de iubirea lui. Îmi e dor de tot. Îmi așez capul pe pieptul lui. E atât de plăcut să stau lângă el. Atât de aproape și atât de mult. Îl strâng în brațele mele mici și închid ochi.


Îl aștept cuminte pe Seth în fața casei mele. Astăzi facem un an de când suntem prieteni. Mi-a promis că îmi va face o surpriză. Sunt foarte agitată. Mâinile au început să-mi transpire îngrozitor de tare. Nu vreau să dau o impresie greșită, mai ales astăzi. Îmi șterg mâinile ușor pe rochia mea de vara albă. Știu că este una dintre preferatele lui. Mi-a zis că-i place la nebunie rochia și a decis s-o îmbrac din nou cu aceasta ocazie. Când îmi ridic privirea îl observ pe Seth venind spre mine cu un buchet mare de lalele albe. Sunt preferatele mele. Nu m-aș fi gândit că încă știe de asta. Alerg spre el și s-ar în brațele sale. Mă simt atât de bine lângă el. Mă simt protejată. Inspir parfumul lui, iar simțurile mi se îmbată îndată. Ne descrețim din îmbrățișare și îmi oferă buchetul de flori. Mă uit la el. De fapt la ochi lui. Mereu mi-au plăcut ochi lui, dar astăzi m-am îndrăgostit de ei. Sclipesc mai tare ca niciodată...

Mă trezesc din visare când îi simt mâinile sale pe umeri mei. Se uită la mine ușor speriat. Îi e teamă să nu plâng din cauza lui, ca în trecut...  
Îmi las privirea în jos. Sunt stânjenită de tot ce se întâmplă. Vreau să dispar o data pentru totdeauna. Seth nu mai este al meu și nici eu al lui... cred.

Telefonul meu sună și atunci îmi aduc aminte de Daph. O nu! O să mă omoare. Răspund cu mâinile tremurând și pun telefonul la ureche

- Unde ești, Kaena? De când ai plecat la ăla te-am pierdut din aria mea vizuală și a trecut mai bine de 20 de minute de când lipsești. Vino la mașină acum! închide fără să mai pot zice ceva.

- Trebuie să plec! îi spun și fac semn spre ieșire.

Seth nu spune nimic. Își înclină capul și nu-și i-a privirea de la mine. Mă studiază din priviri. Nu vreau să mă vadă așa. Pun pariu că arăt groaznic în momentul acesta.

Se apropie de mine ușor de mine și îmi cuprinde fața în mâinile sale. Ok! Inima mea cred că nu mai rezista la atâta presiune și se va opri în curând. Ochii lui îmi analizează acum buzele. Mă simt atât de agitată. Mă simt de parca aș avea din nou 16 ani.

Iar atunci Seth îmi oferă un sărut de milioane chiar în clubul lui






𝐵𝑙𝑒𝑠𝑡𝑒𝑚𝑢𝑙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum