12. Minciuni.

71 6 0
                                    

𝘒𝘢𝘦𝘯𝘢


După multe discuții, am reușit să o conving pe Daphne să mergem din nou în club.

Așa că iată-ne pe o stradă lătularnică ce dă spre club. Mi-e frică să cobor din mașină. Și cred că asta simte și Daphne. Nu a fost de acord cu ideea mea. Știe prea bine ce s-a întâmplat data trecută și nu vrea să mai experimentez din nou aceeași situație.

Mă simt foarte rușinată fața de Daph. Ea e prietena mea cea mai bună. Ar trebuit să știe ce se întâmplă în fața mea, măcar un pic, dar eu n-am spus nimic și am ascuns tot de ea. Nu știe nimic despre mine și Seth și dacă va afla sigur nu va fii încântată. Mă uit la ea și o simt agitată chiar dacă nu exprimă prea multe emoții.

- Ești sigură că vrei să facem asta, Kaena?

Dau afirmativ din cap și Daph zâmbește, dar nu este un zâmbet sincer. Este forțat. Face asta doar de dragul meu.

Își ia geanta și coboară din mașină. Fac și eu la fel și încui mașina. Mă apropi de ea și ne îndreptăm ușor spre club. Pas după pas simt că ar trebuit să mă întorc, să fug cât mă țin picioarele. Să nu mă mai întorc niciodată la Seth și tot ce reprezintă el, dar intuiția mea nu se dă bătută și mă ghidează în continuare spre club.

Intrăm în club, iar muzica răsună peste tot. Sunt agitată, simt asta în fiecare părticică din corpul meu. Vreau ca totul să se termine cu bine și să plecăm de aici...

Ne îndreptăm spre bar și comandăm două cocktailuri. Același băiat ca în prima zi ne dă băuturile cu un zâmbet pe buze. Luăm băuturile și ne așezăm la o masă de unde pot vedea tot clubul. Mă așez pe scaun și analizez încăperea, dar nu-l văd nicăieri. Poate nu a venit sau poate este undeva prin club unde ceilalți nu au acces.

- De ce suntem cu adevărat aici? Daph se uită la mine.

- Să ne distrăm.

- În clubul lui Seth? începe să râdă.
Nu ești bună la mințit mai ales când ești sub presiune, ca acum.

- Nu mint! mă răstesc la ea

- Se întâmplă ceva în căpșorul ăla al tău ce mie nu-mi spui și ai face bine să zici de bună voie pentru nu a afla eu singură.

Un fior îmi străbate tor corpul.
Nu vreau s-o mint pe Daphne, dar știu că nu va fi de acord cu ceea ce fac eu. Știu că va afla singură dacă eu nu îi voi spune. Își va da seama cu siguranță.

- Kaena! Daph bate cu palma în masă, iar eu tresar.

- Păi...

Încerc să spun, dar privirea m-a îndrumat spre o siluetă cunoscută, prea cunoscută pe care o știu suficient de bine s-o recunosc oriunde. Seth stă pe o canapea pe partea cealaltă a clubului. Arată bine ca de obicei. Îmbrăcat cu un costum negru, care îi vine superb și cu părul dat le spate. Sunt ușurată și i-aș putea cere lui Daph să plecăm. Fără să mai fie ceva de bănuit, dar în următoarea secundă o fată cu părul brunet, înaltă cu un corp uimitor și îmbrăcată cam vulgar se așează în brațele lui Seth, imediat ce a pus băuturile pe măsuța din sticlă din dreapta lor. Cred că o cunoaște destul de bine la cum îi zâmbește și se uită la ea. Furia clocotește ca un vulcan în mine, când femeia începe să-l sărute cast pe buzele lui rozalii. El dispare și după vine aici făcând chestii cu alte femei. Cred că eu mă înumăram printre ele.

O văd pe Daphne că se uită în aceeași direcție ca mine. Se întoarce și se ridică în picioare.

- Plecăm acum!

Mă ridic chiar dacă nu vreau să merg, vreau să merg acolo și sa vorbesc cu el, dar nu... mi-am promis că dacă este bine nu mai am nicio treabă cu el...
Dar tot curajul meu de a pleca se spulberă când ochi lui negrii îi găsește pe ai mei. Fața nu-i trădează nicio emoție că ar simți ceva. Orice. ORICE.
Dezgust, frustrare, furie, rușine. Nimic. Nimic din toate astea sau altceva nu pot citi de pe fața lui. Privirea îmi coboară pe mâna lui ce se duce tot mai în jos spre fundul brunetei.

Gata! Trebuie să plec, dacă nu voi face sigur o criză de nervi chiar aici. Îmi i-au privirea și mă uit la Daphne, e furioasă. Pe mine, pe el, pe tot ce se întâmplă în momentul actual. Mă uit din nou la Seth înainte să fac un pas spre ieșire și văd zâmbetului lui cum crește din ce în ce mai mult.

Daph încearcă să mă prindă de mână, dar o ocolesc și mă duc direct spre Seth și brunetă.

Nici nu știi ce te așteaptă dragă Seth





𝐵𝑙𝑒𝑠𝑡𝑒𝑚𝑢𝑙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum