Am crezut că totul va decurge destul de bine seara până când Kaena și prietena ei își fac apariția în restaurant. Râd amândouă de ceva anume,dar nu-mi dau seama ce-ar fi atât de amuzant.
Se așează la o masă din celalalt capăt al restaurantului. Bruneta se așează cu fața spre mine. Nu-mi pot dezlipi ochi de la ea. Arată uimitor îmbrăcată cu un tricou și blugi. Privirea îmi cade pe buzele ei și îmi aduc aminte de sărutul nostru de acum câteva ore. Încep să mă fâțâi pe scaun și mă uit la Juliette să văd dacă suspectează ceva.
Cele două fete își comandă ceva de mâncare,iar bruneta îi face semn prieteniei sale să aștepte. Abia când se apropie de mine îmi dau seama că merge la toaletă. La dracu'. Fix lângă toaletă ne-am pus și noi. Sper doar să nu mă observe. Chiar și micile mele speranțe s-au spulberat într-o clipită atunci când ochii ei ca de smarald se uită direct la mine. Se încruntă puțin și își întoarce pentru câteva secunde capul spre Juliette. Kaena ridică din sprâncene și se uită amuzată la mine.
Drumul ei până la baie parcă a fost mai lung ca niciodată. Privirea ei a fost atât de neînsemnată. Nu a schițat nici gelozie sau nervozitate cum aș fi dorit.
Simt cum cineva mă lovește în picior și-mi dau seama că e Kenji. O nu, a văzut-o și el. Sper că doar el s-o fi văzut, n-am nevoie de o altă criză din partea Juliettei.
- Cred că nu va ieși prea bine Seth! se îndepărtează de mine și bea din apă.
- Doar exagerezi.
- Cu ce să exagereze? întreabă Juliette curioasă.
- La calculatoare,doar îl știi. Juliette se uită la mine zâmbind,dar zâmbetul îi piere dintr-o dată.
Privește deasupra capului meu. A văzut-o pe Kaena. Brunetă nebună ce-mi faci tu mie. Dintr-o dată simt două mâini ce alunecă spre pieptul meu.
- Bună băieți! mă îmbrățișează.
- Bună! prietenii mei se uită puțin confuzi la Kaena,dar Juliette este singura nervoasă.
Dacă ar putea s-ar ridica la brunetă și ar începe un duel de nedescris. Mâinile Kaenei stau acum pe umeri mei și îmi mângâie ușor câteva șuvițe de păr.
- Mă bucur că v-am văzut,mai ales pe tine Seth. Acum vă las nu vreau să vă rețin. mă sărută pe obraz și pleacă de la masa noastră.
Mă uit după Kaena până se așează la masa ei,dar sunt desprins din transă când Juliette dă cu pumnul în masă.
- Cine e fufa aia Seth? se uită la mine și îi pot vedea lacrimile ce apar în ochi ei.
- Este prietenă cu mine atâta tot Julie. o mângâi pe mână încercând s-o calmez.
- Nu pune mâna pe mine! Ești un nemernic Seth. La ea te-ai dus astăzi. Nu sunt jucăria ta Seth și vei regreta pentru tot ce mi-ai făcut. vrea să se ridice,dar o apuc de mână.
- N-ai să îndrăznești! o strâng de mână. Ai nevoie de mine. Ai nevoie de bani pentru părinții tăi,iar fără mine știi că nu vor mai trăi. Iar dacă vei scoate o singură vorbă despre mine, părinții tăi vor avea de suferit numai din cauza ta Juliette.
Îi dau drumul și ies afară din restaurant. Trebuia să mă despart de ea înainte să vină înapoi. Îmi face numai probleme. Dau cu pumnii în pereți și simt cum sângele mi se prelinge pe mâini.
Trebuie să plec de aici neapărat,dacă voi intra înapoi cred c-o voi omorî pe blondina aia.
CITEȘTI
𝐵𝑙𝑒𝑠𝑡𝑒𝑚𝑢𝑙
Teen FictionKaena o fată blestemată din cauza trecutului ei ce îi va marca pentru totdeauna viața. Blestemată din cauza celui pe care îl iubea. Dar tot ce își dorește este sa se răzbune.