2. Suferința.

88 9 1
                                    

𝐴𝑐𝑢𝑚 4 𝑎𝑛𝑖.

Mă trezesc din cauza razelor jucăușe de soare ce îmi mângâie cu blândețe pielea catifelată. Deschid ochi și sesizez în scurt timp că această cameră nu este a mea. O analizez,dar nu-mi pot da seama a cui este,dar imediat amintirile mă acaparează.

Venitul la petrecere. Alcoolul. Urcatul în cameră. URCATUL ÎN CAMERĂ.

Mă ridic brusc din pat și încep să-mi caut disperata hainele prin cameră. În timp ce mă îmbrac iau telefonul și o sun pe Daphne.

- Daphne vino la casa lui Jack. Acum! spun cât pot de repede și ies din cameră.

- Ce s-a întâmplat? spune și aud cum iese din casă.

- Cred...cred că Seth m-a...

  Nu pot să termin propoziția căci simt cum ochii mă înțeapă. Și nu doar ochi ci și inima. Inima cu care l-am iubit,l-am iubit atât de mult și el doar și-a bătut joc...

- Liniștește-te Kaena! Sunt pe drum,ajung în 10 minute.

- Bine. îmi șterg lacrimile care și-au dat frâu liber pe obrajii mei.

Cobor în sufragerie care pare m-ai imensă ca aseară. Mă îndrept spre bucătărie de unde aud sunete de pahare și sticle aruncate. Îl zăresc pe Jack ce curăță bucătăria mizerabilă.

- L-ai văzut pe Seth? spun ușor și Jack se întoarce spre mine ușor speriat.

- Da..poate. se întoarce și curăță în continuare.

- Ce s-a întâmplat? mă apropi de el.

- Păi...vreau să-ți spun că îmi pare rău Kaena...dar aseară Seth a coborât și a început să strige în gura mare că a câștigat pariul între el și un băiat. Spunând că a reușit cu ușurință să te bage în patul lui,iar atunci toată lumea a început sa izbucnească în râs și până dimineață doar de asta s-a vorbit.

Nu-mi vine să cred ce aud. Seth m-a folosit și eu am crezut că se poate lega o ceva m-ai mult între noi,dar de fapt am căzut în plasa lui și doar și-a bătut joc.

Tot sângele mi se scurge din obraji și simt cum lacrimile mi se preling șiroaie pe față. Ies în fugă din casă lăsându-l în urmă pe Jack ce strigă după mine că îi pare rău pentru tot ce s-a întâmplat.

Mă prăbușesc pe pământ și îmi șterg lacrimile,dar fără speranță. Aceasta mă învăluie din ce in ce m-ai tare și nu se opresc. Cad tot m-ai multe,iar golul din inima mea se mărește tot m-ai mult cu fiecare lacrimă ce îmi străbate fața palidă.

Îmi ridic privirea când aud o mașină.
E Daphne. Speram ca ea să fie,nu voiam să-și bată și altcineva joc de mine.

Daph coboară grăbită din mașină și aleargă spre mine.

- Sunt aici,sunt aici!... mă îmbrățișează și se uită la mine cu lacrimi în ochi.

Mă ridică cu greu de pe iarba puțin udă și mă duce la mașină punându-mă pe scaun. Se urcă în mașină și plecăm în viteză din locul ce m-a blestemat pentru totdeauna. Încă nu pot să procesez tot ce s-a întâmplat. Seth nu mi-a dat niciodată semne ca ar vrea sau că ar plănui să stea cu mine doar pentru așa ceva. Era un bun prieten și mereu a fost acolo când am avut nevoie,dar acum în capul meu nimic nu m-ai are sens. Totul e vraiște... Și pentru asta îl voi urî pentru totdeauna.

                       𝑀𝑎 𝑣𝑜𝑖 𝑟𝑎𝑧𝑏𝑢𝑛𝑎




𝐵𝑙𝑒𝑠𝑡𝑒𝑚𝑢𝑙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum