6. Speranța.

95 10 0
                                    

𝘒𝘢𝘦𝘯𝘢

În sfârșit ajungem acasă. Abia am putut conduce. Nu mi-am putut scoate din cap privirea lui Seth când l-am sărutat pe tipul ăla. Devină a fost și alcoolul pe care l-am băut.

O ridic pe Daphne de pe scaunul ei. Se sprijină de mine și o duc cu greu în camera ei. Îi dau tocurile jos din picioare. Mâine cred că va avea niște dureri îngrozitoare. Încerc s-o pun în fund,dar cade într-o parte.

- Hai Daph!

O ridic din nou și îi dau rochia jos rămânând numai în lenjeria ei neagră. O învelesc și o sărut pe frunte.
Închid ușa de la camera ei și mă îndrept spre baie.

Îmi arunc hainele pe jos și intru în duș pentru a uita tot ce s-a întâmplat în seara asta.

Dau drumul,iar apa caldă începe să curgă pe corpul meu. Simt cum toți mușchii mi se relaxează sub jetul de apă. Stau așa câteva minute bune. Opresc apa și iau un prosop înfășurându-l pe corp.

Mă îndrept spre cameră și mă trântesc în patul moale. Sunt obosită din toate punctele de vedere. Seth este un om renumit aici. Are un club,fix acel club de unde a luat Daph biletele.
Toate gândurile mă învăluie până ploapele încep să devină din ce în ce mai grele,iar somnul mă acaparează.

𝘚𝘦𝘵𝘩

Am ajuns acasă de câteva ore căutând pe dispozitivele mele orice informație ca să mă aducă la frumoasa brunetă. Dar nimic stau aici și caut despre o fată care nici nu e interesată de mine. N-ar trebui să mă complic cu fete de genul. Nu sunt pentru mine. Mă ridic de pe scaun vrând să mă dau bătut,dar atunci intră Kenji în camera mea.

- Am găsit-o! spune aplecându-se și punându-și mâinile pe genunchi respirând greoi.

- Arată-mi acum!

Kenji dă din cap și îmi face semn spre camera lui. Alerg până în capătul holului acolo unde se află camera. Mă așez la biroul său și văd câteva poze cu Kaena și informații despre ea. Nu sunt foarte multe,dar sunt suficiente să ajung la ea. Mâine îi voi face o vizită în semn de bun venit.

Îi aud pași lui Kenji pe podea. Mă ridic și-l strâng în brațe frățește. Fără el nu aș fi putut. Tehnologia pentru el este floare la ureche așa cum femeile sunt pentru mine.

Îi zâmbesc în semn de mulțumire și plec din camera lui. În informațiile pe care le-am citit am găsit și numărul Kaenei.

Introduc numărul ei de telefon. Zâmbesc victorios. Nici nu știe ce o va aștepta. O să mă răzbun pentru sărutul ăla. Vreau s-o fac să se îndrăgostească de mine,apoi o las cu ochii în soare ca restul fetelor.

Dimineața își face simțită prezenta. Razele de soare pătrund prin geamul uriaș din camera mea. Mă ridic din pat și mă îndrept spre baie unde îmi fac rutina mea de zi cu zi.

Vreau să arăt altfel decât aseară în costumul ăla negru plicticos. Îmi trag pe mine un tricou negru ce se mulează pe corpul meu și îmi evidențiază tatuajele de pe brațe. Îmi iau și pantaloni de trening negrii.
Mă dau cu parfum și mă uit în oglinda mare după perete. Arăt minunat,iar frumoasa brunetă va cădea cât de curând în jocul meu.

Îmi iau cheile de la mașină și cobor grăbit scările ajungând în sufrageria imensă.

- Unde pleci așa grăbit iubitule?

O doamne nu. Am uitat de femeia asta nebună. A venit și ea din celalalt capăt al lumii să mă vadă tocmai azi.

- Trebuie să mă întâlnesc cu niște oameni importanți.

- Așa? se uită sceptică la mine.

- Așa cum? spun pe un ton tăios.

Juliette se aproprie de mine și își înfășoară mâinile ca niște liane după gâtul meu. Se ridică pe vârfuri și îmi dă un sărut scurt pe buze.

- Mi-a fost dor de tine Seth! se uită la mine plimbându-și mâinile în părul meu.

- Și mie Juliette,doar că acum am puțină treabă. Ne vedem mai încolo dacă vrei. îi dau jos mâinile ce stăteau înconjurate pe gâtul meu.

- Bine! zâmbește și se îndepărtează de mine.

Mă îndrept spre mașină cu pași repezi înainte să se răzgândească Juliette.








𝐵𝑙𝑒𝑠𝑡𝑒𝑚𝑢𝑙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum