5. Revederea.

79 8 0
                                    

𝘚𝘦𝘵𝘩


De când am intrat în clubul meu am văzut-o pe fata asta misterioasa cu părul brunet ce este puțin mai sus de umerii ei. Puțin ondulat și răvășit dându-mi seama că a dansat și înainte. Cu o rochie roșie lungă având o tăietură pe picior ce te face să dorești să vezi cât m-ai mult. Arată ca o zeiță. Comportamentul ei este cam ciudat,nu m-a aplaudat cum au făcut-o ceilalți. Oare de ce? Nu știe cât de renumit sunt? Nu se poate.

Acum stau rezemat de un perete și o urmăresc pe brunetă la fiecare mișcare. Este lângă prietena ei dansând împreună. Asta până când se întoarce la unul dintre prietenii mei. Încep să se apropie din ce în ce mai mult și asta nu-mi place deloc. Fata asta vreau să fie a mea. Are ceva ce mă atrage la ea și nu permit să se atingă altcineva de ea.

Strâng și m-ai tare paharul din mâna mea când îl văd pe Zain punându-și mâna pe talia mică a brunetei. Trântesc paharul de gresia neagră și ies afara din club.

Aprind o țigară și trag din ea frustrat. Îmi dau capul pe spate și las să iasă fumul alb ușor dintre buzele mele.
Mai trag din țigară de câteva ori când aud ușa deschizându-se și îmi întorc privirea văzând-o pe brunetă uitându-se la mine. Ridic o sprânceană și mă uit curios la ea.

Începe să se fâțâie de pe un picior pe altul și scoate ceva indescifrabil de pe buzele ei roși.

- Cum ai dansat cu Zain?

- Poftim!? se uită nedumerită la mine.

- Vă cunoașteți? spun uitându-mă în ochii ei verzi.

- Nu, e doar e un simplu băiat cu care am dansat.

Ma întorc cu fața spre oraș trăgând din nou din țigară.

- De ce ai venit aici?

- Voiam să i-au puțin aer,dar dacă te deranjează pot să plec,cred că mi-a ajuns.

- Seth! Mă întorc spre brunetă și o văd puțin nedumerită.

- Kaena.. spune ca într-o șoaptă.

Numele ăsta îmi este atât de cunoscut. Și dintr-o dată îmi aduc aminte de fata din trecut ce mi-am bătut joc de ea. N-are cum să fie ea. Și dacă ar fi fost ar fi trebuit să mă recunoască,dar această Kaena din fața mea nu seamănă deloc cu acea Kaena de care mi-am bătut joc.

- Deci tu ești fata misterioasă care nu mi-a acordat nici măcar un dram de atenție în seara asta mai ales în prima seară când am intrat pe ușile clubului meu. mă apropi de ea.

Se uită la mine de parcă ar fi văzut o fantomă. Fata asta e ciudată rău,trebuie să mai învețe să-și nu mai schimbe stările în câteva secunde,dar tot este incredibil de frumoasă.

Îmi pun mâna ușor peste a ei și îi fac semn să intrăm. Ajungem pe ringul de dans și o trag mai aproape de mine. Îmi pun o mâna pe talia ei și cu cealaltă încă o țin de palma sa micuță și firavă. O simt puțin rigidă,dar încep să mă mișc și o încurajez și pe ea din priviri să facă la fel. Kaena începe să facă tocmai cum i-am spus. Ne mișcăm lent chiar dacă muzica este mai energică. Simt cum nimic n-ar mai conta și o am doar pe brunetă în fața ochilor mei,iar totul ar dispărea. Mă apropi din ce în ce mai mult de ea punandu-mi o mână pe fața ei. Închide ochii și mă i-a pe neașteptate când se smucește din strânsoarea mea în loc să mă sărute.

Se apropie de cel mai apropiat băiat și-l trage spre ea sărutându-l și uitându-se fix în ochi mei. De ce a făcut asta? De ce nu m-a sărutat pe mine ci pe mucosul ăla? Simt cum sângele fierbe în mine când se întoarce și își i-a prietena plecând,iar eu stau aici nefăcând nimic și uitându-mă după prima fată ce m-a refuzat.










𝐵𝑙𝑒𝑠𝑡𝑒𝑚𝑢𝑙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum