Bölüm 11 (YENİ SEZON)

163 8 2
                                    

Boruto

Aradan 5 yıl geçmişti benim zamanımda kaç yıl geçmişti onu bilmiyorum ama zamanda yolculuk sebebi ile 15 yaşıma gelmiştim ve 5 yıl geçti 20 yaşına geldim demek ha zamanda yolculuk yaptığım için hızlı büyüdüm bu biraz garip ama yapacağım birşey yoktu.

Eğitimin bitmişti ve artık Jougan da ustaydim karma ile birlikte artık tam uyumlu kullanabiliyordum Momoshiki ilee de anlaştık eh biraz zor oldu ama neyse artık kendi zamanıma
dönebilecektim ama burdakilerle vedalaşmam gerekiyordu.

Tsunade-Sama'nın yanına gittim ve durumu açıkladım o ise biraz üzülmüştü alışmıştı çünkü torunu gibi seviyordu beni hemde dedem ve babanemi birdaha göremeyeceğim için ama ben bir yolunu bulup tekrar buraya döneceğimi söyledim.

O ise şaşırdı nasıl olacağını sordu bende elimi yere koydum ve koordinatları aldım artık buraya gelebileceğim merak etmeyin dedim.

Babama dedeme babaanneme veda ettim Jiraiya-Sensei en çok onu özleyecektim o da beni çok sevmişti bende hepsine sarıldım Tsunade-Sama onuda unutmadım ona da sarıldım ve portalı açtım ve içine girecektim ki babam kolumu tuttu ve dediki bu sana lazım olacak dedi ve elini dedemle birlikte karnıma koydu birden canım yanmaya başladı ve aniden geçti karnıma baktığımda ise bir mühür vardı Kurama'nın yaşam enerjisinden koymuşlar ve Chakrasından bunun için teşekkür ettim ve portala girdim.

Kendi zamanıma gelmiştim sonunda Hokage binasına gitmeye başladım kimse beni tanımıyordu çünkü maske takıyordum yolda Sarada'yı gördüm Chakramı hemen gizledim ama beni farketmişti bana baktı ve yanıma geldi elinde kunai ile üstüme yürüdü ve bana kim olduğumu sordu.

Sarada

Görevimi bitmistim ve Hokage binasına rapor vermiştim Boruto'yu uzun zamandır görmemiştim 5 sene olmuştu Babam ve Naruto Amca ile araştırma yapmıştık tahminen Boruto şu an bizimle aynı yaşta olması gerekiyormuş zamanda yolculuk yaptığı içinmiş nedenini bulamadık ama bunu sonra düşünmeliyim o sırada yolda yürürken
tanıdık bir chakra sezdim ama birden yok oldu hemen o yöne baktiğımda maskeli şapkalı pelerinli bir genç yürüyordu hemen kunaimi çıkarıp yanına gittim.

ve kim olduğunu sordum o ise sustu hiç bişey demedi ve birden yok oldu.

Boruto

Sarada bana kim olduğumu sordu ve ben bişey söylemeden durdum ve birden ışınlandım ve Evime gittim.

Annem ve Hima salonda oturuyorlardı ama yanlarında sarı siyah saçlı birisi vardı çok sinirlenmiştim hemen bahçeye atladım ve evin içine girdim.

Annem ve Hima korkmuş şekilde bana bakıyorlardı o çocuk da bana saldırmaya çalıştı ben ise hemen onu tuttum ve köşeye fırlattım.

Maskemi çıkarttım ve onlara baktım Annem ve Hima gözyaşları içinde bana bakıyorlardı o çocuk sağ elini büyüterek bana vurmaya çalıştı ve bende onu Jougan ile dondurdum.

Sağ gözüm savaşta çizilmişti bu yüzden Annem ve Hima bana korkuyla bakıyorlardı onlara baktım ve dedim ki.1

Tekarar merhaba Ailem ortam sakinlesince herşeyi açıkladım annem bana tokat attı ve sarıldı o çocuk ise hala sinirli bir şekilde bana bakıyordu ona bakarak burası benim evim senin değil dedim.

Sınırlı bir şekilde evden çıktım ve Hokaage binasına gidecektim o sırada aklıma Sarada geldi.

Hemen onların evine gittim ve kapıyı çaldım kapıyı Sakura Teyze açmıştı bana baktı ve kim olduğumu sordu bende öğreneceksiniz dedim ve onu bayılttım onu koltuğa taşıdıktan sonra Sarada aşağı indi hemen onu da yakaladım ve bağladım Sakura Teyze'nin yanına yatırdım ve beklemeye başladım Sasuke-San geldiğinde neler olacaktı acaba diyecektim ki Sasuke-San birden yanımda belirip bana tekme attı ve üstüme koşmaya başladı ben hemen Jougan kullanarak onu dondurdum ve maskemi çıkardım hepsi bana şok içinde bakıyordu benim ise sol gözümden bir yaş düştü ama hemen eski sinirli yüzüme döndüm ve dedim ki.

Eski Boruto maalesef ki olmayacak ama düşman değilim bunu bilin dedim ve Hokage binasına gittim.

BORUTO-Son Savaş (FİNAL) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin