10.

496 40 15
                                    

Csak diszkréten Jungkook háta mögött

Y O O N G I
Már ott vagytok ?

N A M J O O N
Minden rendben ment ?

H O S E O K
Most szálltunk le a repülőről
Éppen Taeoht keressük

T A E O H
Itt állok veletek szemben, csak míg Jin a sapkákat nézi, addig te a telefonodat bámulod
Nem egy képet kell keresni rólam, csakúgy mondom

H O S E O K
Jól van már, látlak

T A E O H
Nem mondod !?
Hozd Jint is, mert ott fog ragadni és az a néni rásózza az összes olyan szart

Y O O N G I
Szóval minden úgy megy, ahogy azt mi gondoltuk

T A E H Y U N G
Emberek
Jungkook semmit nem sejt arról, hogy Jin és Hoseok Londonba ment

H O E S O K
Szuper, akkor továbbra se szóld el magad
Na de majd írok
Indulunk Jiminhez

Y O O N G I
El ne basszátok, mert több ilyen sorsfordító tervem nem lesz
_________________________________________
○Írói pov.○

- Én majd megyek előttetek. - Mondta a fiú, mire a másik kettő csak bólintott egyet. Hármat kopogott a bejárati ajtajón, mire az ott lakó szemöldökét összeráncolva ment, hogy kinyissa a falapot. Még inkább értetlenné vált az arca, mikor barátja mögött megpillantott számára egy ismeretlen arcot és meglepetésére Hoseokot.
- Ez mégis mi ? Hoseok, te...hogy kerülsz ide ?
- Ezt szerintem jobb lenne, ha bent megbeszélnénk.
- Oké...persze. - Felelte vontatottan. - Gyertek csak. - Arrébb állt, hogy elférjenek mellette, majd mind a nappaliba vonultak, s leültek egymással szembe. - Szóval ?
- Mi azért utaztunk ide és...vettük fel veled a kapcsolatot, mert...mert segítséget szeretnénk kérni.
- Tőlem ? Mégis miben tudnék segíteni nektek ? Meg...ezért utaztatok egészen Koreából idáig ? - Mindenki hallgatott, de Hoseok volt az hármuk közül, aki végül felsóhajtott és szóra nyitotta ajkait.
- Jeon Jeongguk.
- Menjetek el. - Szemei elsötétültek, hangja elmélyült s rideggé vált. Nem teljesen értette, hogy mégis honnan tudják az exe nevét, de nem érdekelte, egyedül csak az, hogy ő nem akar hallani róla. Felállt ültéből és az ajtóra mutatott. Jin követte a mozdulatát, s szembe állt vele.
- Nem. Hallgass minket végig.
- Meg a francokat. Azt se tudom, hogy például te ki vagy és csak beállítotok hozzám egy névvel, amit életemben nem akartam többet hallani. Menjetek el, nekem már semmi közöm nincsen hozzá. - Hangjából, testéből és szemeiből is áradt a düh, ami kissé megrémisztette őket, ám Hoseok nem hagyott fel a próbálkozással.
- Nézd, sajnáljuk, hogy ilyen váratlanul törtünk be hozzád és most felkavartunk pár dolgot, de tényleg szükségünk van a segítségedre. Jungkook négy éve olyan, mintha kicserélték volna. Iszik, de iszonyatosan nagy mennyiségben, sokszor bunkó, rideg és kezelhetetlen. Nem olyan rég tudtuk csak meg, hogy miért ilyen, amit szintén csak véletlen árult el, mikor részeg volt. Tönkre fogja tenni magát, ha nem lehet veled. Elképesztően szeret téged, még mindig és tudjuk, hogy mindent megbánt, amit tett. Kérlek, Jimin, segíts nekünk.
- Nem. Megmondtam, hogy semmi közöm nincsen hozzá. Nem az én dolgom, hogy mit tesz magával. Nem én basztam el az egészet. Menjetek el és ne merjetek visszajönni, vagy keresni engem, a nevét se akarom hallani, sőt, semmi mást se. Menjetek, nem fog változni a döntésem, és megjegyzem, Hoseok, benned rohadtul csalódtam, hogy csak ezért írtál nekem. Tae, te is menj el, nem akarok most beszélgetni. - Közben kitárta az ajtót, a fiúk pedig már tudták, hogy Jimin túl makacs ahhoz, hogy velük menjen, de mit is gondoltak, évek teltek el és a fiú jól mondta, ő volt az áldozat, már nem az ő dolga. Mielőtt becsukta volna az ajtót, Hoseok szomorú tekintetébe fúrta sajátját, majd ez megszakadt, mikor az ajtó bezárult, s a kulcsot is elforgatta.
- Jimin kérlek csak gondold át. Holnap reggel hétkor indul a gépünk. Ha meggondolod magad és velünk tartasz, akkor gyere vissza velünk Koreába. És...sajnálom.

Jin és Hoseok Taeohnál töltötte az éjszakát, ugyanis az utóbbi felajánlotta nekik ezt a lehetőséget, mivel feleslegesnek találta, hogy ezért szállást foglaljanak, ők pedjg elfogadták. Hoseok nem igazán tudott aludni valami sokat, egész végig Jiminen járt az esze. Rosszul érezte magát, hogy átverte Jimint, még akkor is, ha...Nem tudta lehunyni a szemeit egyhamar, így nem is volt meglepő, mikor másnap reggel majd szét szakadt a feje. Korán el kellett indulniuk, mivel úgy tervezték, hogy Jimin velük megy és nem számítottak arra, hogy ennyire elutasító lesz. De utólag belátták, hogy hülyék voltak, persze, hogy az volt. Szomorúan haladtak el Jimin ajtaja mellett  tudva, hogy az egésznek annyi, hisz Jimin már Hoseokkal sem fog tovább beszélgetni, most hogy tudja, átverte őt és még Jungkookot is ismeri. Amint kiléptek múlt este Jimin lakásának az ajtaján, már tudták, hogy Jungkook sosem lesz a régi.
_________________________________________
Csak diszkréten Jungkook háta mögött

J I N
Srácok
Ez nem jött be

J I N
Jimin azonnal elküldött minket a francba, miután kimondtuk Jungkook nevét

H O S E O K
Hallani sem akar róla
De nem csodálom, teljesen megértem

Y O O N G I
Te mégis kinek az oldalán állsz ?

H O S E O K
Én csak azt mondom, hogy megértem, miért döntött így Jimin

H O S E O K
Természetesen én is azt akarom, hogy minden rendbe jöjjön, mert baromira utálom így látni Kookot, de

H O S E O K
Jimint is tönkretette ezt az egész, nem csak Jungkookot

H O S E O K
Nem várhatjuk el, hogy mindenképpen Jimin lépjen

H O S E O K
Hagyjuk az egészet a francba
Jungkookot valahogy meggyógyítjuk mi magunk, mert biztos vagyok benne, hogy Jimin nem fog többé felbukkanni se üzenetben, se személyesen
_________________________________________
J I M I N
Készüljetek fel rám
Nem fogom kímélni Jungkookot

Sziasztok. Remélem tetszett nektek ez a rész is.
További szép napot mindenkinek ! ❤🧡💛💚💙💜

Devilish Love  Jikook ff.  Befejezett✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora