24.

432 43 8
                                    

○Írói pov.○

Jungkook szorosan tartva Jimint, hogy ne essen le - ami szinte lehetetlen lett volna, tekintve, hogy milyen erősen fogta közre a fiú derekát lábaival - és az ágyra fektette, majd felé mászott. A csókot nem hagyták abba, a kezeik viszont társultak az élevezet okozáshoz, és felfedező útra indultak egymás testén, hiába ismerték már azt jól. Túl jól. Jimin Jungkook hasát vette célbe, tagadni sem tudta volna, mennyire tetszenek neki a fiú kockái, ki ezzel szemben délebbi tájakra evezett, és a szőke fenekén talált magának helyet mancsaival. Markolgatta és simogatta, ami nem csak őt töltötte el elégedettséggel, hanem Jimint is. Nehezen bár, de elszakadtak egymástól, hogy a fiatalabb lentebb haladhasson ajkaival a másik testén. A nyakát járta be csókjaival, ami eléggé tetszett az alatta lévőnek, így hangot is adott neki, ez pedig csak folytatódott, mikor csókokat hintett az idősebb testére, néhol óvatosan megis szívva bőrét. Ruháik hamar lekerültek róluk, Jungkookon maradt a legutolsó anyag, ami takarta testét, így Jimin, ki már teljesen meztelen volt, elkezdett felülni, s maga mellé döntötte az eddig felette támaszkodót. Jungkook kissé meglepődött, de nem volt sok ideje a gondolkozásra, egy hatalmas sóhaj hagyta el ajkait, mikor Jimin célba vette a hasát és megszívta. Egy rövid csókra mászott csak vissza, aztán fogai közé véve Jungkook alsóját, elkezdte lehúzni róla, végig annak tulajdonosának a szemeibe nézve.
- Istenem...- Mondani akart valamit, de nyögésbe fulladt szava, mikor Jimin hirtelen a szájába vette tagját. Korábban is a szőke tudtára adta, hogy évek óta nem volt senkivel, és ő volt neki az utolsó, ráadásul magának sem csinálta, ez pedig most nagyon meglátszódott. Jungkook egyáltalán nem volt magánál, fejét hátravetve tartotta, nyakán kidagadtak az erei, kezével a paplant s Jimin haját markolászta, miközben csípője is néha megemelkedett, ahogy többet akart. Egy kis idő után, jelezni akarta, hogy mindjárt elmegy, így fejezze be, de a szőke figyelmen kívül hagyta a másik próbálkozását, sőt, torkára engedte, s hagyta, hogy Jungkook élvezete a szájába végezze. Míg az ágyon fekvő csak hevesen emelkedő mellkassal lihegett, addig Jimin egy elégedett mosollyal mászott fel hozzá és hasára ült.
- Tényleg nagyon ki vagy éhezve.
- Miérth...mi-miérth...
- Még nincs vége, drágám. - Súgta szemtelenül, s alfelével lentebb csúszott, így feneke találkozott a fiú tagjával. Egyszerre nyögtek fel, s a következő pillanatban már sorozatos nyögések hagyták el szájukat, ahogy Jimin mozgatni kezdte csípőjét. Az utóbbi le akart hajolni egy csókra, de abban a pózban az ő tagja is hozzányomodott a fiúéhoz, s igy csók helyett csak a másik szájába nyögtek, ez pedig így ment addig, míg Jungkook meg nem emberelte magát és mint ahogy az elején, maga alá terítette a fiút. Párja szájához emelte ujjait, hogy benedvesítse őket, ő pedig a nyakát vette célba, s szinte ráfeküdt az idősebbre. Testük összesimult és ha ez nem lett volna elég, Jungkook fel-le kezdett mozogni, összedörzsölve magukat. Mikor elég nedvesnek találta ujjait, a fiú bejáratához illesztette és az engedély megadása után, egyet fel is tolt. Meglepően könnyen befért a második is, ami arra késztette Jungkookot, hogy összeráncolja szemöldökét, s abbahagyja minden cselekvését. Jimin kérdőn, lihegve nézett rá, nem értette, hogy miért állt le.
- Te már...
- Nem. - Rögtön tudta, hogy mi Jungkook gondja, hisz kérdése feltevése közben belülről elkezdte őt tapogatni, hogy jobban érezhesse. - Nem feküdtem le senkivel, veled voltam utoljára. Én csak...magamnak csináltam. - A végét suttogta zavara miatt, de Jungkook csak elmosolyodott, feltolta harmadik ujját, majd nézte, ahogy Jimin ajkai némán elnyílnak egymástól és lecsukja íriszeit.
- Kibaszott dögös. - Jimin ismételten felnyögött. Imádta, mikor Jungkook káromkodott szex közben, ezt pedig ő is tudta. Egészen addig tágította párját, míg nem már elégnek érezte ahhoz, hogy beférjen. Ki is húzta ujjait, hogy helyette nemességét illeszthesse oda, s a beleegyező bólintás után, elkezdte betolni magát. - Azt a kurva...- Mindkettejük száját egy sor káromkodás hagyta el, főleg, amint Jungkook már tövig benne volt szerelmében. - Bármennyire kínos, úgy érzem, bármelyik pillanatban elmehetek. - Nehezen nyögte ki, erőlködnie is kellett, hogy meg tudjon szólalni. Rég érzett már ilyet és valóban úgy gondolta, hogy ha most megmozdulna, két lökés után élvezetével töltené meg párját. De ezzel Jimin sem volt másképp, ez pedig látszott is rajta. Szemeit szorosan hunyta le, kezeivel Jungkook izmos felkarját szorongatta s mélyesztette bele karmait. Kellett pár perc mire kellően lenyugodtak mindketten és Jungkook mozgásba lendülhetett. Először lassú, mély lökéseket mért a másikra, majd egyre gyorsabban kezdett mozogni, ami azért mégis csak jobban tetszett mindkettejüknek. Idő közben a szőke egyik lába Jungkook nyakában került, a másik pedig a derekára volt kulcsolva, ezáltal csak még jobban elérve, hogy a felette támaszkodó a lehető legmélyebben elmerüljön benne.
- Cseh...cseréljünkh...- Nyögte ki a szőke. Mindkettejük száját egy elégedetlen sóhaj hagyta el, mikor a fiatalabb leállt a mozgással, de ez az érzés hamar el is tűnt, mikor Jimin azonnal visszaült a helyére. Nem akarta, hogy vége legyen az aktusnak, ezért csak körkörös mozgásokat végzett csípőjével, miközben előrébb dölt, hogy szembe nézhessen párjával. Hátra tűrte Jungkook homlokára tapadt vizes tincseit és csókba invitálta. Amint a fiatalabb nyelve átkerült a másik szájába, Jimin ezt a pillanatot választotta arra, hogy mozogni kezdjen. A csók kissé elnyomta a nyögésüket, és sajnos el is kellett válniuk egymástól a folytonos élvezkedés miatt. Jimin fentebb tolta magát, hogy meg tudjon támaszkodni párja hasfalán, ki pedig egyik kezével rámarkolt a szőke férfiasságára, így ahogy mozgott fel, s le, úgy konkrétan megdugta Jungkook markát is. Mikor érezték, hogy már a vége felé járnak és nyögéseik is erősödtek, Jungkook megtartotta Jimint a csípőjénél fogva, majd ő kezdte el gyors mozgással fellökdösni alfelét, egészen addig, míg a szőke egy hosszú nyögés közben a hasára nem élvezett, Jungkook pedig bele a fiúba, ezáltal pedig mindkettejüknek jutott a másik élvezetéből. Jimin fáradtan esett az alatta fekvőre, ki azonnal átölelte őt és együtt szuszogtak, várva, hogy lenyugodjanak. Amint ez megtörtént, a fiatalabb leemelte magáról a szőkét, és ahogy megcsapta őt a levegő, felsóhajtott a kellemetlen érzésre.
- Fantasztikus voltál.
- Te is. - Motyogta Jimin. Egymáshoz bújtak, s alig egy perc elteltével már mindketten aludtak. A két fiút teljesen kifárasztották a történtek, főleg Jungkookot, ki a sírás miatt is eléggé nyomottnak érezte már magát, így most jól esett nekik a pihenés, s nem csak az. Boldogok voltak, amiért újra egymáséi lettek és csak egyre jobban erősödött bennük az érzés, hogy egymáshoz tartoznak. Örökre.

Sziasztok. Remélem tetszett nektek ez a rész is.
További szép napot mindenkinek ! ❤️🧡💛💚💙💜

Devilish Love  Jikook ff.  Befejezett✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora