Csak diszkréten Jungkook háta mögött
J I N
SRÁCOK
CSINÁLTAM VALAMITN A M J O O N
Baj van ??J I N
J I N
Én ezt nem nevezném bajnak
De még mosolygott is :((
Nagyon jó volt látniN A M J O O N
Woah
Igazából meglep, hogy igazam volt
De nagyon jól áll neki ez az újítás és nagyon örülök neki, hogy változtatni akarN A M J O O N
Már most látszik, hogy Jimin mennyire jó hatással van rá, pedig még csak most érkezettJ I N
És még csak nem is az én érdemem
Én csak követtem őt, ő meg döntöttH O S E O K
Szóval akkor az én érdemem az egészJ I N
Már miért lenneH O S E O K
Jimin miattam van ittJ I N
De én találtam meg őt és találtam ki ezt az egészetY O O N G I
Fogjátok be, Jimin érdeme, nem mellesleg
Jól áll neki a szösziT A E H Y U N G
Most már nem látszik annyira alkoholistánakJ I N
Ez már egy jó jel
Na, kirakom őt otthon, felveszem Taeoht, és megyek haza NamjoonieN A M J O O N
Siess, szivem
_________________________________________
○Írói pov.○Jin nem szállt ki az autóból, hanem ott várta, hogy Taeoh megérkezzen, ki már akkor kiért az autóhoz, mikor Jungkook még ki sem szállt. Ő volt az, ki kinyitotta az utóbbinak az ajtót s egy kissé gúnyos, de flegma mosolyt ejtett.
- A híres Jeon Jeongguk személyesen. Nem hittem volna, hogy valaha látni foglak.
- Gondolom te vagy Taeoh. - Sóhajtott fel Jungkook. Sejtette, hogy egyszer ez is bekövetkezik, hisz meséltek neki róla, hogy milyen védelmező lesz, de nem hitte, hogy ilyen hamar találkozik majd vele.
- Csak annyit akarok mondani, hogy ha megbántod mégegyszer, egy nyugodt éjszakád nem lesz. Vagy több se.
- Hidd el, ha megbántom, én végzek magammal.
- Szuper. Na menj és tedd boldoggá. - Mosolyodott el kedvesen, majd kezet fogott a fiúval és helyet cseréltek. Meglepte, hogy ilyen hamar hangulatot váltott Taeoh, de örült neki, hogy azért még sem utálja őt annyira, hogy esetlegesen akadályozza a fejleményeket. Legalábbis úgy, hogy lebeszélné Jimint arról, hogy esélyt adjon neki. De most úgy látszott, hogy erről szó sincs. Jungkook magához vette a táskáját és elindult a ház felé. Mikor belépett finom, de ismerős illatok csapták meg orrát, így boldogan szimatolt bele a levegőbe, s ment beljebb. Jimin éppen az asztalnál terített meg maguknak, de felnézett, mikor lépteket hallott. Ahogy meglátta Jungkookot, ajkai elnyíltak egymástól, s csodálkozva szemlélte a fiút, s új külsejét.
- Gondoltam változtatok egy kicsit, hogy ne nézzek ki olyan elveszettnek. - Zavartan dörzsölte meg tarkóját, de Jimin szótlansága kétségbeesést keltett benne, hogy talán még sem áll olyan jól, mint ahogy azt Jin mondta neki. - Reméltem, hogy tetszeni fog, de ha nem...
- Jól áll. Helyes vagy.
- K-köszönöm. Főztél ?
- Gondoltam jól jönne. - Most rajta volt a sor, hogy zavarában megköszörülje torkát, s le is ült, miután intett a másik szék felé Jungkooknak.
- Örülök, hogy itt vagy.
- Tegnap már mondtad.
- De ma is hálás vagyok érte. Minden nap az leszek, míg velem vagy. - Felelte a szőke szemeibe nézve, miközben szájába vett egy falatot, s hümmögve folytatta tovább az evést, teljesen figyelmen kívül a hagyva a vele szemben ülő elérzékenyült tekintét.Sziasztok. Remélem tetszett nektek ez a rész is.
További szép napot mindenkinek ! ❤🧡💛💚💙💜
VOCÊ ESTÁ LENDO
Devilish Love Jikook ff. Befejezett✔️
FanficSzinte legjobb barátokként indultak, majd egy pár lettek, s végül idegenek egymás számára. _________________________________________ -Soha nem lett volna szabad hagynom, hogy elmenjen. A világ legrosszabb embere vagyok. - Felkuncogott, kezét felemel...