Bilgilendirme; Emiri: E_: Şu şekilde göstericem
~~~
Lisede olan insanların genelde yaptığı gibi saat sabahın 7'si olmasına rağmen sıcacık yatağımdan kalkıp okula gelmiştim.
Sınıfa gelip sırama geçtim ve kafamı sıraya koyup biraz daha uyumaya çalıştım, tabii zilin çalmasıyla kafamı geri kaldırdım.
Yine her zamanki gibi geç kalan Emre bey koşarak gelmişti, nefes nefese sıraya oturdu.
E: Olm yetiştim dimi?
U: Yetiştin yetiştin merak etmee
E: Mertle Emir nerede lan
İyi insan lafın üstüne..
Onlarında koşturduğu belliydi, nefes nefese önümüzdeki sıraya oturdular.
E_: En sonunda sikicem bu otobüs şoförlerini taksiler bitti bunlar başladı ya.
Emirin lafı nöbetçi hocanın derse girmesiyle kesildi, ilk 4 ders matematikti ama matematikçi yoktu. Hoca da ders olmadığını söyleyip dışarıya çıkmamız için izin verdi.(4 saat matematik mi olur diye sormayın oluyor işte)
M: Başımıza taş yağacak
E_: İlk ve son kez.. katılıyorum.
U: Çok boş yapıyorsunuz çıkın hadi
Bahçeye en son çıkmamız dolayısıyla herkes takımlarını kurmuş oyunlarına başlamışlardı. Futbol topunu almış berkecanlar çoktan atağa geçmişlerdi, üst sınıflardan basket sahası esir alınmış şekilde duruyordu. Biz de kenardaki top sepetinden bir voleybol topu alıp basket sahasının yanında köşede bir yerde oynamaya başladık.
U: Ya amk Mert manşet vur şu topa korkma yemez seni
M: Yapamıyorum kardeşim zorla mı?
Birbirimize söylenirken kafama gelen sert cisimle gözlerimi kapadım...
~~~
Beyaz loş ışığın altında gözlerimi açtım, kafamda gereğinden çok ağrı vardı.
E: Umut iyi misin lan
U: İyiyim noldu bana
E_: Kafana top çarptı.
U: hay topunuzu sikiyim
A: Topun ne suçu var?
U: Bilmem ne suçun var.
A: Şuraya adam akıllı özür dilemeye geldik kaşınma
U: kaşınıyorum gel de kaşı
A: Şimdi kaşıyacam ben seni
Üzerime doğru yürümeye başladığında Emre kolundan tutup onu durdurdu.
E: Hürkan al arkadaşını sıkıntı çıkmasın..
H: Ali hadi yürü
Çıkmışlardı ama Ali'nin gözü hala üzerimdeydi. Emre bana bakıp kafasını salladı.
E_: Umut zaman kötü kolla götü
M: Geçmiş olsun
U: Noluyo lan
E: Yarra yedin canım benim..
***
Alın size yeni kitapp ehheBu bildiğiniz lise kitabı ama benim elimden neler çıkar bilememmm
Neyse
Kaçovvv