Ali Umutun yanından gideli 5 dakika olmuştu. Umut masadaki kahveyle hala bakışıyordu. Kahveyi kafasına dikti, sandalyeye astığı çantasını alıp okula fırladı. Artık bir şeyleri açığa kavuşturması gerekiyordu.
Okulun kapısından girdiğinde saat erken olduğu için daha kimse gelmemişti, kapı kenarında emre ve Hürkan'ı gördü. Emre normalde erken gelirdi ama Hürkanla işi neydi?
Biraz daha baktığında Hürkan'ın Emre'nin dudağına yapıştığını gördü, gözleri hiç olmadığı kadar açıldı. Aklından haince planlar geçiyordu. Telefonunu çıkarıp ikisinin fotoğrafını çekti, sırıtarak bahçeye yürüdü.
Ali banklardan birine oturmuş yasak olsa da sigarasını tüttürüyordu. Umut yanına gidemez idi. Cesareti asla buna yetmezdi, başka bir banka oturup telefonuyla ilgilenmeye başladı. Yanlız üstten gelen mesajla irkildi.
fhoexmd:
2.katın tuvaletine gelSiz:
hayır gelememfhoexmd:
O zaman yanıma gelSiz:
Hizmetçin miyim lan ben senin çok istiyorsan sen gelAli okuduğu mesajla sırıtmış, kalkıp umutun olduğu tarafa doğru yaklaşmaya başlamıştı. Umut kafasını kaldırdığında göz göze gelince gözlerini kaçırmıştı. Ali gelip yanına oturdu, bir elini umutun omzuna koyup bacak bacak üstüne atmıştı. Sigarasından son bir nefes çekip yere fırlattı. Ama dumanı üflemedi, Umuta doğru dönüp dumanı suratına üfledi. Umut bundan rahatsız olmamıştı, tamam sigara içmezdi ama garibine gitmemişti.
A: Naber
U: İyi
A: Hürkanla emreyi gördün mü?
U: Evet.
A: Onlar gibi olabiliriz
Konuşmanın ardından umut gözlerini beyaz hastane odasında açtı, etrafa bakındığında serumunu değiştiren hemşireyi fark etti.
U: Noldu bana
"Fazla heyecandan bayılmışsınız durumunuz şuanlık iyi geçmiş olsun" hemşire odadan çıktı, Umutun beyninde düşünceler dolanıyordu. Heyecandan söylediği şey bu kadar mı etkilemişti onu. Belki de istiyordu ama bunu kendine anlayamazdı. Yatağın başındaki komidinden telefonunu aldı, kapının açılma sesi geldi. Ali içeri girdi, umut yatakta daha da küçüldü. Korkuyordu, ne olacağını bilmiyordu.
A: İyi misin?
U: E-evet
Ali yanına yaklaştı, ipek saçlarını okşadı. Umut korkuyordu, ama bir yandan saçlarında dolanan el ona huzur vermişti. Karışık duygular içindeydi.
U: Neden?
A: Ne neden?
U: Neden beni sevdin ne özelliğim var benim
A: kalp bu ota da konuyor boka da(keko rizzz)
U: adam akıllı bişey sorduk lan doğru düzgün cevap ver
A: Gördüğüm en olağan üstü insan sensin umut seni gördüğüm andan beri kalbimde çalan müziksin..
***
Ali bunu söylesin sonra gelsin beni siksinEhehhhe
Alın bölüm istiyodunuz
Kaçtım ben haftaya gelirim
:3