~4~

630 28 51
                                    

U: fotoğrafı bilerek beğenmedim yanlış anlama yani

A: Öyle miymiş peki.

Duvara yaslanmış, cebinden çıkardığı sigara paketinden sigara alıp dudaklarının arasına yerleştirdi. Niyeyse gözlerimi çekip gidecek gücü bulamıyordum, onu izlemek hoşuma gidiyordu.

A: Şimdi de mi yanlışlıkla bakıyorsun

Bu alaycı söze karşılık yutkundum. Gözlerimi kaçırıp kapıya yöneldim, ama yine kolumu tutarak beni durdurdu.

A: .. Tatlı çocuksun.

Geri kolumu bıraktığında, hızla oradan çıkıp kantine geri indim. Sıcaktan buhar olan gözlüklerimi çıkarıp elimle kendime hava yapmaya çalıştım. Ama işe yaramamıştı. Bir çözüm bulamayıp diğerlerinin yanına gittim.

E: OHa çocuğum ne yaptılar sana

U: Yok bişey

E: Var bişey

U: Emre uzatmayalım.

E: İyi..

***

Evin sokağına girdiğimde binanın önündeki yük kamyonunu gördüm, ev sahibinin bahsettiği yeni kiracıydı büyük ihtimalle. Benim üst katımdaki boş daireye yerleşecekti. Neyse sonra hoşgeldin derdik eve gidip acil yemek yemem lazımdı.

Kettleda ki suyu alıp noddle paketinin içine döktüm, normal makarna daha pahalıydı yapacak bişey yok. Fırının ötmesiyle yaptığım keki çıkardım, kendim yemek için yapmıştım ama yeni kiracıya da götürmenin bir sakıncası yoktur diye tabağa koyup anahtarımı da alıp evden çıktım.

Üst kata çıkıp kapıyı çaldım, elimde kek tabağıyla kapının önünde dikilmiş bekliyordum. Kapı açılınca karşımda yarı çıplak saçları ıslak o tanıdık simayı gördüm...

A: Bücür?

Evet sayın seyirciler büyük bir sıçış hikayesinin ortasındayız.

U: sen mi taşınmıştın buraya?

A: Evet? Sorun mu var?

U: hayır hayır şaşırdım niyeyse al kek yapmıştım.

Keki eline tutuşturdum, elim titremeye başlamıştı. Niye stres oluyordum ki ortada bir sebep yoktu.

A: Teşekkür ederim

Yüzümün yandığını hissettiğimde kafamı sallayıp merdivenlerden aşağı indim. Eve girip kapıyı kapattığımda nefes nefese sırtımı kapıya yasladığımda kalbimin sıkıştığını hissettim. Yüzüm yanıyordu.. Umarım bu gece ölmeden kurtulurdum..

Masanın üstündeki telefonumu alıp biraz Instagramda dolandım. Onun fotoğrafları karşıma çıkıp duruyordu. Sonradan WhatsAppa girip gruba yazdım.

DANGALAKLAR

Siz:
Ee şey dicem

Hazretimomentor:
He söyle

Emir-iyiit:
MAÇ VAR ÇABUK OL

Dakikahanm:
AYNEN MAÇ VAR SÖYLE

Siz:
Ee şey
Ben..
..
Aşık oldum..

Hazretimomentor:
İyi bok yedin...

***
Ee şey meraba ben 1.5 aydır yoktum herhalde

Ehe-

Güzel oldu güzel

Sınavı atlattık yeeeeyu ama bok gibi liseye gidicem net ühühü

Neyse

Öpmüşke yorum atın

O Bi karamel | FHOYEX Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin