~5~

607 28 32
                                    

Siz:
Ya emre deme öyle
yanıyorum zaten

Hazretimomentor:
Söyle de enişte kim bilek

Emir-iyiit:
Nerden biliyon lan enişte olduğunu

Dakikahanm:
Hangi kız buna bakar lan amk

Siz:
Ayıp
Aminakodugum
Ama
Evet
Enişte
Var

Hazretimomentor:
TEK TEK YAZMAAAAA

Siz:
B
A
N
E

Hazretimomentor çevrimdışı

Telefonu kapatıp, kenara fırlattım aklımdaki saçma salak düşüncelere daldım..

Ona cidden aşık mıydım? Ya da saçma sapan şeyler aklımımı çeliyordu..

***
Yazardan;

Umut o aklındaki düşüncelerle uyumuş, sabah geç kaldığı için topuklarına vura vura okula koşturuyordu. Gömleğinin yakasını zar zor iliklemiş iki düğmesi açık kalmıştı, okulun önüne geldiğinden kapıdan içeri girmeye yeltendiğinde görevli onu durdurdu.

G(örevli): Nereye böyle yiğidim

U: abi okula

G: Daha 1 saat var okulun açılmasına

Umut duyduğu cümle ile sattine geri baktı, sonra telefonunu çıkarıp onun da saatine baktı. Gece uyurken kolu yine bir yerlere gelip saati ile oynamıştı. Umut içinden bir siktir çekip görevliye teşekkür ettikten sonra okulun yakınındaki kafeye girmişti. En azından orası açıktı, kafası daha allak bullak idi. Kendine gelmek istediğinden garsonu çağırıp bir kahve istedi.

A: Buyrun efendim:)

U: Sağolun-

Umut biraz ona doğru eğilmiş önünde duran adamı gördüğünde kısa çaplı bir şok geçirmişti. Bu etrafın sıcaklamasına neden olmuştu. Kesik kesik nefeslerini düzenlemeye çalışırken genç adam da karşısına geçip oturmuştu.

Umut ne yapacağını bilmediğinden parmaklarıyla oynamaya başlamıştı, belki de biraz sakin olup bir konuşma başlatmalıydı.

A: Naber?

Onun yapmak istediği atağı Ali yapmış biraz olsa da umutun üstündeki stresi azaltmıştı, tabii niye stresliyse..

U: İyi.. senden?

A: seni gördüm daha iyi oldum

Umutun ağzından minik bir kıkırtı çıkmıştı.

U: burada mı çalışıyorsun?

A: Hayır ama sabahları uğruyorum sonra okula geliyorum

Umut bir şey diyemedi daha masadaki kahveden bir kaç yudum aldı, karşısındaki kahverengi gözler onu olabildiğince süzüyordu.

A: Sende mi geliyosun sabahları

U: benimkisi şans eseri alarmı yanlış kurmuştum.

Ali bir kahkaha attı. Hala gözlerine bakıyordu gözlerini ayırmadan oldukça güzel gözleri vardı. Aynı zamanda gülüşü ayrı bir güzel idi. Umut kafasını başka yöne çevirip kalbini sakinleştirmeye çalıştı.

Ama kalbinin ona bişey söylemesi gerekiyordu; Umut aşık olmuştu...

A: tatlı çocuksun

Umut çevirdiği kafasını Ali'ye döndü, gözleri açılmış karşılık ne cevap vereceğini düşünüyordu.

U: eyvallah

Ali gene bir kahkaha atmıştı, sonra yavaşça sandalyesinden kalkıp umutun yanına geldi yanağından bir makas alıp konuştu.

A: Görüşürüz tatlı çocuk

İşte o zaman umutun kalpten gittiği zamandı..

***

E bölüm bitti ke

Ehehhe uzun bölüm yazdım alın işte AMANN

Birden böyle aşka dönüştürmek mükemmel varya

Sizi seviyore<3

O Bi karamel | FHOYEX Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin