~15~

424 15 46
                                    

Okulun kapısından çıkıp evin yolunu tutmuştum, kulaklıktan müzik sesi gelirken yavaşça yolun kenarından yürüyordum. Kolumdan tutulup sokak arasına çekildim, sırtım sert bir yere çarpınca boğukça inledim.

Gözlerim fal taşı gibi açılırken karşımdaki simayla daha çok şaşırdım..

U:Ali Napıyorsun

Cevap vermiyordu sadece gözlerime bakıyordu konuşmak için ağzını araladı

A: acil eve gitmemiz lazım

U: Eve gidiyordum zaten bekleseydin noldu?

A: hadi Umut.

Beni yerden kaldırıp sokağın öbür tarafına doğru sürükledi sokağın karşısında siyah audiye ilerleyip arka koltuğa oturmuştu beni, yanına oturup kapıyı kapattı.

A: Eve kadar bekleyemem kucağıma gel

U: NE?!

A: güzelim kucağıma gel dedim

Sertçe yutkunup Ali'ye baktım. Belimden tutup beni kucağına çekti, tam kasıklarının üstüne oturmuştum, yüzümün sıcaklığı dışına vuruyordu. Elimi ağzıma götürüp inlememek için kendimi tutmaya çalıştım.

A: kendini serbest bırak bebeğim

U: Ali~ Burada olmaz..

A: neden güzelim bence gayet güzel olur.

U: Ama.. biri görürse..

A: Kimse bişey diyemez bebeğim

Boynuna gömülüp boğukça bir inleme bıraktım, bugün beden dersi olduğu için kısa şortumu giymiştim. Zaten o da tüm ders camdan bana bakıp durmuştu..

Elini şortun içine sokup yavaşça lobumu okşadı, parmakları deliğimin çevresinde dolanırken kendimi daha çok ona itmeye çalışıyordum. Kendimi kaptırmışken kalçamın üzerine inen şaplakla çığlık attım, o ise umursamadan boynuma gömülüp emmeye başladı. Nefesim kesiliyordu ellerim koluna uzanmış destek almaya çalışıyordum. Kafamı geriye atarak boynumda onun için daha fazla yer açtım, eli belimi okşarken kendimi kaybediyordum...

~~~

E: Umut.. Umut..

Gözlerim hafif aralandı, rüyada mıydım? Etrafıma baktım.. hepsi bir yalandan ibaretti..

Asla aramızda bişey olmadı.. asla aşık olmadık.. asla birbirimizi sevmedik hepsi benim kafamda kurduğum minik hayallerimdi.. düşündüğümde doğru geliyordu, o asla böyle bir şeyler yaşayacağım biri değildi, hayatında benden önemli daha fazla şey vardı zaman ayırdığı başka şeyler vardı..

Ben yoktum

Hiç bir zaman olmadım.

***
Bok gibi bitti özür dilerim..

Ama benden bu kadar

Yeni bir hikayede..

Ama başka bir kişilikte görüşmek üzere...

O Bi karamel | FHOYEX Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin