~9~

493 20 15
                                    

Umut Ali'ye bir kaç dakika baktı sonra anlamayarak kafasını aşağı çevirdi. Ow teninin renginin değişmesinden anlamışa benziyordu. Telefonunu almaya çalışırken Ali'nin kucağına çıkmıştı (yazarın kucak sevdası vardı) Umut hemen geriye çekildi, Kalbi hızlı bir şekilde atıyordu sesi dışardan bile duyulacak kadar. Telefona hala mesajlar gelmeye devam ediyordu. Ali tekrar telefona baktı..

DANGALAKLAR

Emir-iyiit;
Tek sağlam ben kaldım hayırlısı

Dakikahanm;
Abi Kaan gitmiyo kapıyı açmak istemiyom ben

Hazretimomentor;
Mert başta acıyor ama sonra alışıyorsun korkma

Emir-iyiit;
İğrençsiniz.
Umut görüldü atma lan

Dakikahanm;
Ayıb Umut

Ali telefonu kapatıp masanın bir köşesine koydu, Umut telefonu almak için uzanmaya çalıştı ama başaramadı Ali onu kolundan tutup geriye doğru itti.

A: Bu piç seni yer ha?

Umut sessizce Ali'ye bakıyordu, Ali ise ciddi ciddi yicekmiş gibi bakıyordu. Ali Umutu geri doğru yaslayıp üzerine eğildi. Ve biraz daha yaklaştı.

U: NAPIYORSUN BE ÇEKİL ÜSTÜMDEN

Ali çekilmek yerine daha da üzerine gitti, aralarında pek bir mesafe kalmamıştı. Umut yüzü kıpkırmızı bir şekilde Ali'yi izliyordu. Aslında Ali'yi üzerinden itip uzaklaştırabilirdi ama cesaret mi edememişte yapmamıştı yoksa başka bir nedeni mi vardı.

Ali aradaki mesafeyi iyice kapatıp umutun dudaklarına kapandı. Umut başta gözleri açılmış bir şekilde Ali'ye baktı. Ali geri çekilip gitmeye çalışacakken umut bu sefer ileri atlayıp dudağına yapıştı, umut Ali'nin yüzünü ellerinin içine almış, öpüyordu. Öpmekte denemezdi, dudakları değiyordu. Ama ikisinin de kalbi delicesine atıyordu. Umut geri çekildi gözlerini sıkıca kapatmış açamıyordu. Yanağını okşayan el ile gözlerini açıp karşısındaki çocuğa baktı. Yüzünde tarif edemediği bir sırıtış vardı. Ali umutu kendine doğru çekilip bir bebeğe sarılır gibi sıkıca sarıldı...

A: Seni seviyorum

U: beni seviyorsun.

A: Sen seviyor musun?

U: bilmiyorum sanırım...

***
Alın bölüm

Götünüze sokun

Smut yok
(Şimdilik)

By

O Bi karamel | FHOYEX Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin