! UYARI!
BU BÖLÜMDEN RAHATSIZ OLANLAR SGGecenin sonunda Ali ile Ömer kalıp hesabı ortak Ödemişlerdi, sonra da herkes evlerine dağılmıştı. Ali umutu eve getirdiğinde Umut hiçte kendinde değildi fazlasıyla sarhoş olmuştu.
U: Aliiggh
A: efendim?
U: civcivley uçuyooogggh~
A: bebeğim kuş onlar
U: kuş mug heaaa...
A: Senin kafan iyice gitmiş.
Ali getirip Umutu yatağına yatırdı, Umut Ali'nin koluna dolaşımı elini dirseğine doğru indirdi. Yatağa oturunca Ali'yi de kendine çekti, beline doğru sarıldı.
U: Aligg
A: Hı?
U: kucağına oturiyim mig???
A: ne??
Umut bir cevap vermeden Ali'nin kucağına yerleşti. Ellerini boynuna dolayıp saçlarını okşuyordu. Ali Umutu geri çekmeye çalışsa da Umut sıkıca sarılıyordu, Umut minik bir hareket yapsa bile birazda olsa sürtünüyordu. Ali ellerini beline dolayıp okşamaya başladı, Umut ellerini Ali'nin boynundan çekip gömleğinin düğmelerini açmaya çalıştı.
A: Umut emin misin?
U: Hiç olmadığım kadar sevgilim~
Umut gömleğinin düğmelerinden kurtulduğunda üzerine bol olan gömlek omuzlarından bir çırpıda düşü verdi. Umut boynunda hissettiği acıyla inledi. Kafasını geriye atıp Ali için boynunda daha fazla yer açtı, Ali resmen Umutun biynunu yerken bir yandan da belini okşuyordu. Umutun boynunu bıraktığında yerlerini değiştirip Umutun üstüne çıktı, boynundan aşağı öperek ilerlemeye devam etti. Umutun beli kasılıyor her öpücüğü hissettiğinde derin nefesler alıyordu, Ali pantolonuna indiğinde üstten öpücükler bırakmaya devam ediyordu. Doğrulup kemerini çözdüğünde umutun gözlerine bakıyordu, alt dudağını dişlemiş şekilde Ali'yi izliyordu.
Ali umutun kemerini çıkarıp kullanmak için şimdilik kenara koydu, sonra da pantolonu ve boxerını aynı anda çıkarıp bir kenara attı. Umut bacaklarını birbirine bastırıyordu, utançtan yüzü kızarmış eli ayağına dolanıyordu. Ali elini tutup dudağından öptü, dizini iki bacağının arasına koyup sürttü.
U: Ahmh~
Ali üzerindeki tişörtten ve şorttan kurtulup tekrar umutun dudaklarına yapıştı. Elini aşağıya doğru indirip, bacağını okşadı.
U: Ali dayanamıyorum artık~
A: Çok sabırsızsın güzelim~
Ali umutu yatakta ters çevirip yüz üstü yatırdı, parmaklarını umutun ağzına götürüp emmesi için uzattı. Umut büyük bir iştahla Ali'nin parmaklarını emerken Ali de saçlarını okşuyordu, parmaklarını çekip Umutun kafasını yastığa gömdü. Bir parmağını yavaşça içine göndermesiyle Umut çığlık atmıştı, alışması için biraz bekledi.
U: Agh~ devam et
Ali bir parmağıyla git gel yaparken araya ikicisini de sokunca umutun tatlı inlemesi tekrar odayı doldurdu. İki parmağı ile git gel yapmya devam etti, parmaklarını çıkarınca boxerını çıkarıp kendini sıvazladı.
A: Hazır mısın?
U: hızlı ol
Yavaşça içine girdiğinde Umut kesik kesik inlemeye devam ediyordu. Daha yarısını bile sokmamışken Umutun gözleri dolmuştu, onu biraz olsun sakinleştirmek için yanağını okşadı. Umut yanağındaki ele minik öpücükler bırakıyordu, Ali tamamıyla içine girdiğinde Umut tekrar çığlık attı. Hareketlerini hızlandırdığında Umutun çığlıkları zevk aldığını belli eden bir sese dönüşmüştü.
U: Ahh~ Ali daha hızlı~~
Ali'nin hareketleri iyice hızlanınca elini umutun penisine atıp çekmeye başladı. Umut iki dakika sonra titreyerek boşaldığında içinden çıktı.
U: Mhh'~
A: Bana dön bebeğim ağzına al.
Umut Ali'ye dönüp eğildi, önce penisinin başına öpücükler bırakıp başını yaladı. Şeker gibi emip ağzına alamadığı yerleri eli ile okşadı, Ali Umutun ağzına boşaldığında doğrulup Ali'nin gözünün önünde ağzındakileri yuttu. Tekrar dudaklarına uzanıp kısaca öptü.
A: duşa girmeliyiz
U: Yoruldum sabah girelim
A: Tamam bebeğim..
***
ÖLÜYOM