Bölüm 4

15 2 17
                                    

Woong şatosundan kaçtığından beri Karanlık Çocuk olarak adlandırdığı Donghyun'un yanındaydı.Pencereleri o açmıştı,Donghyun'la ilk o konuşmuştu.Çocuklugundan beri hayalini kurduğu kişiyi çok yakından tanimisti.

Kalenin kapısından ses gelince Donghyun ailesinin geldiğini anladı ve hemen Woong'u camın önüne ittirdi.

-Seni görmemeleri gerek Woong,git hadi.

Woong kafasını salladı ve camdan çıkmadan önce Donghyun'un yanağına minik bir öpücük kondurdu.

-Yarın geleceğim Donghyun.

Donghyun gülümsedi ve kafasını salladı.Woong camdan çıkınca tahtaları tekrar eski yerine koydu.Hicbir şey yokmuş gibi yatağına oturdu.Babası 10 sene sonra yeniden odasına geldi.

-Donghyun.Artık seni saklamak için bir sebebim yok.

-Baba?

-Kralın oğlu törenden kaçtı.Onu bulursam seni Prens ile evlendireceği.Daha rahat bir hayatın olacak.Şimdi şu pencereleri açalım.

Donghyun babasının ne dediğini anlamakta güçlük çekerken babası umursamadan pencereleri açtı.Donghyun hemen dışarıya kaçtı.Hem şoku atlatmak için,hem de Woong ile konuşabilmek için harika bir fırsattı.

Babası pencereden kendisini izlerken,Donghyun çevrede dolanıyormuş gibi yapıp Woong'u arıyordu.Ormanın içine daldı ve biraz ilerledi.

-Woong!Burada mısın Woong!

-Donghyun?

Donghyun Woong'u bir kulübede gördü ve hemen yanına ilerledi.Birkaç saniye bakıştıktan sonra Donghyun dayanamadan Woong'a haberi verdi.

-Woong,eğer babam seni bulursa baban bizi evlendirecek!














Saçma oldu üzgünüm jmsrım severek okursunuz yanlışlar için üzgünüm oy vermeyi unutmayın

Prens ve Karanlık Çocuk||DaejeonzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin