BÖLÜM 7

23 2 89
                                    

-Baba iyi misin?

-Daehwi prensi gördüm,koş!

Babasının peşinden gidiyordu Daehwi.Prensin yanına varmışlardı.Prens onları görünce durdu,şaşırdı bu kadar hızla gelmelerine.Sonra arkadan gülümseyerek gelen sevgilisine baktı.

-Prens Woong,nerelerdeydiniz?

-Çok mu uzun zaman oldu hyung?

-Yaklaşık 3 4 ay kadar oldu Bay Woong.Hadi yürüyün saraya gidiyoruz.

Woong,Donghyun'un yanına gitti.Babasına çaktırmadan el ele tutuştular.Daehwi kardeşine baktı ve gülümsedi.Biraz uğraşmaktan zarar gelmezdi.Woong'un kulağına yanaştı;

"-Eniştee bana para veer "

-Abi niye aşkımın kulağına anırıyorsun ya Bi git.

-Bana para veğr paraa.

Donghyun önce abisini gıdıkladı,sonra Daehwi kaçmaya başlayınca kovaladı onu.Woong gülmesini tutamamıştı.Donghyun'un babası bir süre izledi çocuklarını,sonra prense döndü.

-Hangisi?

-Anlamadım efendim?

-Hangisini istiyorsun Woong?

-Ne için soruyorsunuz efendim?

-Hangisiyle evlenmek istiyorsun?

-Evlenmek mi?

-Woong beni sinirlendirme de cevap ver.

-Siz hangisini uygun görürseniz.

Woong,Donghyun'u söylemesini umut ediyordu.Kendisi söylerse mutlaka şüphelenirdi çünkü.Bu yüzden belli etmemeye çalıştı.

-Ben Daehwi'yi uygun görüyorum Woong.Bak orada,Donghyun çok küçük bunun için.Ama babana bağlı.Babana gidene kadar düşün.Umarım Daehwi'yi düşünürsün.

Woong sesini çıkarmadı.Yol boyunca bundan sonra ne olacağını düşündü.Sevgilisini izledi sonra,onunla yaşayacağı güzel günleri hayal etti.Babası kendisine Donghyun'u uygun görmüşken,ne diye Donghyun'un abisini vermeye çalışıyordu ki?

Woong abisini gördü girişte.Koşarak ona sarıldı.Abisi birden gelince şaşırmıştı.Hemen sarıldı kardeşine,sonra da çağırmaya gitti babasını.

-Baba!

-Ne oldu Woojin?Bir sorun mu var yoksa?

-Woong geldi baba.Bay Kim onu getirmiş.

Kral bahçeye koştu.Woong gerçekten oradaydı.Sarıldı oğluna,hasret giderdiler.Daehwi,Donghyun'un saçlarını okşuyordu.

-Merhaba.İsmim Woojin.

-Ben Daehwi,kardeşim Donghyun.Memnun oldum.

Woojin,karşısındaki güzelliğe bakmaktan kimseyi dinleyemiyordu.Daehwi ona hiç yardımcı olmuyor,aksine onu daha da büyülüyordu gülüşüyle.

-Woojin!

-Aa baba,duymamışım ne oldu.

-Hadi içeriyi gezdir onlara,bizim konuşacaklarımız var.

-Peki Baba.Hadi gelin.

Beraber sarayın içini gezdiler.Woong ve Donghyun,Woojin'le Daehwi arasındaki çekimi farketmişlerdi,onları baş başa bırakmak için Woong sevgilisini odaya götüreceğini söyledi.Woojin ve Daehwi baş başa kaldılar.

*****************

-Yani işte öyle Daehwi.Bu yüzden sevgilim olmadı.Gerek de yok gibi.Tabii karşıma senin kadar güzelleri de çıkmadığı için,hep sap kaldım.

Daehwi gülmekten cevap veremiyordu.Bu çocuk onu güldürmekten bayıltacaktı.Hiç bu kadar güldüğünü hatırlamıyordu.Woojin,gözlerinin içine bakıyordu.Ortam sanki biraz ciddileşmişti.

Woojin bir elini bacağına koydu Daehwi'nin.birbirlerine çok yakınlardı şimdi,nefesleri birbirine karışmıştı.Daehwi karşısındaki adama baktı bir süre daha.Woojin yavaşça dudaklarına yaklaşmıştı,gözlerini kapattı Daehwi.Woojin dudaklarını onun dudaklarına bastırdı,kendisi de kapattı gözlerini.

Onlar için zaman kavramı yoktu şimdi,birbirlerine odaklıydılar.Woojin,diğer elini Daehwi'nin beline attı ve onu kendine daha da çekti.Adeta bedenleri birleşmişti.

Daehwi birkaç dakika sonra çekti dudaklarını,nefes aldı.İkisi de henüz yaptıklarını fark etmemişlerdi.Birbirlerine baktıktan sonra gülümsediler.Woojin ellerini çekti Daehwi'den.

-İçeriye gidelim mi?

-Olur.

Woojin önce Woong ve Donghyun'a bakmaya karar verdi.Kapı çalmak gibi bir alışkanlığı yoktu,direkt odaya daldı.

-Oha amk napıyorsunuz?

-Abi öküz müsün çıksana odadan ya.

Donghyun,Woong'un yatağına girmişti sadece,yaptıkları birşey yoktu.Daehwi de şaşırıp yanlış anlamıştı.İkisinin de beyni bir çalışıyordu!

-Çocuklar aşağıya gelin.

Birlikte aşağıya indiler.Woojin ve Daehwi onlara imalı imalı bakmaya devam ediyordu.Sonra birbirlerine bakıp utanıyorlardı.İkisinin yanakları da kıpkırmızıydı.

-Woong,buraya gel hadi.

-Ne oldu Baba?

-Ben Bay Kim'e seni bulup getirirse,seni oğluyla evlendireceğime söz verdim.Ben ilk Donghyun'u seçtim aklıma o geldiği için,ama sen seçeceksin.Seçemezsen eğer biz seni Daehwi'yle sözleyeceğiz.Hemen kararını ver.

Donghyun yanına gitti onun,önce herkesin içinde tanıttı kendini,sonra fısıldayarak ona;

"Kimse beni istediğini bilmesin.Anlarlarsa bizi zaten evlendirmezler.Cevap verme olur mu?"

Donghyun,neyden bahsettiğini anlamıştı.Eğer Donghyun derse anlardı babası,onu tanıyordu.Bu yüzden istese de birşey söyleyemezdi.

-Donghyun,süren doldu ve bize birşey söylemedin.Daehwi'yi mi istiyorsun?

-Baba benim isteğim değil,onlarınki önemli.Daehwi beni istemezse Donghyun'la olurum.Donghyun istemezse Daehwi'yle olurum.Onlara sor.

-Daehwi ister merak etme Woong,değil mi oğlum?

Daehwi cevap vermedi babasına.Verse de bir faydası olmayacaktı.Woojin'e baktı sadece.Gözleri dolmuştu onun da.Woojin gitti yanlarından.Daehwi yanına gitmek istiyordu,babası orada olmasa koşarak giderdi.

-O zaman Daehwi'yle sözleniyorsunuz Woong.

















Uzun zaman bölüm atmadım ama bu bölümü 600 kelimeden fazla tuttum boşluğu telafi etmek için.Yine bir kaos ile karşı karşıyayız.Umarım kötü olmamıştır,severek okumanız dileğiyle. Görüşmek üzeree 🥺❤️

Prens ve Karanlık Çocuk||DaejeonzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin