BÖLÜM 9

24 1 47
                                    

Woojin'in yanında uyanan Daehwi,biraz dün gece olanları düşündü.Sırıtmasına engel olamadan yatakta sağa sola dönüyordu.İçındeki heyecan bir türlü dinmek bilmiyordu.Bu sebepten olacak,kendisini izleyen Woojin'i sonradan fark etmişti.

-Uyandın mı prenses?

-Woojin ne prensesi?

Gülmesini durduramamiştı Daehwi,Woojin'in ruhunu huzurla doldurmuştu gülüşüyle bir kez daha.

-Ben bir prenssem benim prensesim olman gerekmez mi,prenses?

(Gözlerin gözlerimin gözlediği yolu gözleseydi gözlerinle gözlerim göz göze gelirdi güzel gözlüm 😃🔫)

-Şöyle şeyler demesene.

Yine durduramamıştı gülmesini,Woojin yavaşça yanına yaklaştı.Dudaklarına edildiği sırada kapı..

-Abi!Ay özür dilerim.Hemen çıkıyorum.

-Woong!

Woojin'in yanakları kızarmıştı bir anda.Zaten şirin olan yüzü biraz daha şirin görünüyordu.Bu sefer Daehwi,hiç beklemeden dudaklarına minik bir öpücük bıraktı.Sonra yataktan kalktı ve üstünü giyindi.Woojin öylece yatakta kalmıştı.

-Sen giyinmiyor musun?

-Giyineyim mi?

-Woojin..Hadi ama dalga geçme benimle.

-Tamam ya.Ama bak sen giydirmek istersen eğer..

-Woojin!

-Tamam giyiniyorum ya.

İkili gülüşürken,odanın dışında Daehwi'nin babası onları görmüş olanları çözmeye çalışıyordu.

-Bebeğim 1 saniyede nasıl oldu bilmiyorum ama galiba cidden delirttin beni.

-Woojin,hadi gidelim utanıyorum.

El ele tutuşarak dışarıya çıktılar.Daehwi'nin babası başka bir köşeye geçti.

"-Kral bundan hoşlanmayacak...Hem de hiç hoslanmayacak."



Evet uzun bir süre sonra yeni bölüm attım 🤓

Prens ve Karanlık Çocuk||DaejeonzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin