Ahoj jsem Anet. Pocházím z Česka a už 10 let poslouchám KPOP. To je Korejský Pop. Už 6 let poslouchám skupinu jménem BTS. Tak hrozně moc, bych se chtěla jet podívat do Jižní Koreje. Sice tam mám kamarádku, ale ta má malou holčičku a nemyslím si že by mě tam chtěla a sama tam nechci. Kámoška je Češka, ale má přítele Korejce a spolu mají roční holčičku. A právě příští týden mají přiletět na půl roku zase do Česka. Už se těším až půjdu za nimi na návštěvu.
Celý týden utekl jako voda a už zítra by měly přiletět domů. Zrovna jsem napsala kámoše, aby mi napsala číslo letu s čas odletu že je budu sledovat. Mez mi odepíše jsem se rozhodla že se půjdu projít. Vzala jsem si nějaké peníze s tím že si zajdu do obchodu něco koupit. Celou cestu jsem měla v sluchátkách puštěné BTS. "Jak já je hrozně miluji! Doufám že se tam někdy podívám." Řekla jsem si v hlavě.
Došla jsem do obchodu koupila jsem si limonádu a nějaké brambůrky a vše zaplatila. Rozešla jsem se zase polamu směrem k mému domovu. Celou dobu jsem přemýšlela co, bych dělala kdybych byla v Koreji.
Došla jsem domů a přivítal mě náš pejsek. Hned jsem měla lepší náladu sundala jsem si sluchátka a vážila se, abych mohla jít do kuchyně, kde jsem si začala sním hrát. Hráli jsme si asi hodinu a on si šel lehnout protože byl unavený. Tak Sejm vstala a vzala si mobil. Podívala jsem se kolik je hodin a všimla jsem si že mi napsala kámoška.
"Ahoj letíme 25.2 v 11:55 hodin
Číslo letu je ******"Usmála jsem se a poděkovala jí za zprávu ještě jsem se zeptala jestli to je Českého nebo Korejského času. Ona mi odepsala že Korejského. To je u nás cca 4 hodiny ráno. Usmála jsem se a dala se do úklidu nádobí z myčky.
Poté jsem šla do pokoje a začala jsem hackovat medvídky. Docela mě to bavilo a do konce jsem si s nimi i vyhrála.
Celý den jsem jen háčkovaly a přitom poslouchala moji oblíbenou hudbu. K večeru jsem se šla najíst a vykoupat se. Udělala jsem večerní hygienu a šla si lehnout do postele. Chtěla jsem jít brzy spát protože chci ve 4 hodiny ráno vstávat, abycho se mohla podívat jak kamarádka vzlétá do vzduchu a letí domů i s malou.
*********************************
Vzbudil !e budík, který oznamoval 4 hodiny ráno. Rychle jsem ho vypla a nastavila aplikace na, které se můžu dívat na let se kterým poletí moje kamarádka. Asi po čtvrt hodině letadlo vzlétlo a já se usmála popřála jsem jim šťastnou cestu a šla jsem zase spát. Ušla jsem ihned protože jsem byla opravdu unavená. Kamarádka by měla být v Česku nějak po 17 hodině odpoledne. Let jim trval skoro 12 hodin a tak jsem doufala že malá nebude zlobit.
*********************************
Probudil mě druhý budík, který oznamoval že mám vstávat a jít nachystat ešusi na obědy pro, které jdu po půl desáté. Oblékla jsem se a šla do koupelny. Udělala jsem ranní hygienu a šla do kuchyně, kde už na mě čekal náš pejsek. Přivítala jsem se s ním a chci si sním hrála? Pustila jsem ho na nás dvůr a já mezi tím nachystala ešusi.
Po půl desáté jsem se šla obléct a vyrazila na rozcestí pro obědy? Chvíli jsem tam čekala s ostatními než přijede kuchař.
Po chvíli přijel a já to vzala moje ešusi a ty co jsme měli doma jsem dala zase jemu na zítřek. Poděkovala a rozloučila se a vyšla jsem pomalým krokem domů. Dneska máme k obědu svíčkovou na smetaně to je moje nejoblíbenější jídlo.
Došla jsem domů a hned si začala zase hrát s pejskem. Ano je mu teprve 8 měsíců a je to pořád štěně, které si chce pořád hrát. Hráli jsme si asi tak do půl 11. Když už to pejska nebavilo a byl unavený šel si lehnout do pelechu. Usmála jsem se a já se vrhla na úklid nádobí z myčky. Přitom jsem si broukala písničky, které mě napadli. Byli to různé jak z pohádek tak třeba i nějaké dechovky.
Když jsem to měla hotové a pejsek pořád spal šla jsem si do obýváku pustít televizí a chvíli se dívala na nějaký dokument, který byl o Amerických rodinách. Bylo to celkem zajímavé a také někdy i hrozně. Kroutila jsem nad tím hlavou jak některé rodiče na ty děti úplně kašlou nebo je až moc rozmatluji tím že jim koupí na co si ukážou. Ani nevím jak, ale usnula jsem u toho. Probudila jsem se někdy odpoledne. Podívala jsem se na mobilní kolo je hodin. Bylo 14:05 hodin. Za deset minut končí máma v práci a domů přijede až po 15 hodině protože jede ještě nakoupit. Vstala jsem a šla se najíst. Ten to oběd se mu opravdu moc povedl.
Když jsem donesla podívala jsem se kde pak je letadlo s kamarádkou. Za dvě hodiny a půl by měli přistávat tak to už jím uteče jako voda.
Po 15 hodině domu přišla mamka i taťka. Pozdravila jsem se s nimi a udělala jím kafe. Pak jsem uklidila nákup, který mamka koupila. Když mamka dopila kafe tak jsme se šli projít s pejskem a já pak rovnou zamířila do koupelny a dala si sprchu. Poté jsem se navečeřela. Dala jsem si jogurt s rohlíkem a udělala si kakao. Po večeři jsem si šla vyčistit zuby a rovnou spát. Netrvalo dlouho a upadla jsem do říše snů.