4

16 4 0
                                    

Přistály jsme v Koreji. Celý let proběhl v naprostém pořádku. Půl letu jsem prospala jako každý v letadle. Jelikož jsme letěli přes noc.

Vyšli jsme z letadla a šli jsme pomalu na imigrační, kde nás zkontrolovali podle pasu a odevzdaly vyplněné papíry s povolením o vstupu do země. Poté jsme se vydali pro naše kufry. Šla jsem pro vozík a kamarádka hlídala kufry.

Vrátila jsem se s vozíkem na, který jsme naložili kufry a vydali jsme se ven do haly kde bylo hrozně moc lidí. Jakmile jsme vešli do haly chtěla jsem brečet protože jsem si uvědomila že jsem konečně v Koreji. Chtěla jsem se kleknout a políbit zem.

Vyšli jsme ven před budovu hledali nějaký volný taxi. Když jsme ho našli naložili jsme za pomoci řidiče kufry do kufru kámoška řekla adresu kam chceme odvést a rozjeli jsme se tam.

Dorazili jsme na adresu, kterou kamarádka udala a začali jsme pomalu kufry tahat nahoru do patra ve, kterém kamarádka bydlí.

Došli jsme dovnitř a kamarádka rozsvítila a mně se naskytl pohled na velký prostorný obývací pokoj." Je to tu pěkné" řekla jsem jí a podívala jsem se na ní. "Děkuji moc. Ukážu ti tvůj pokoj ve, kterém teď budeš přebývat" řekla mi a rozešla se ke dveřím. Pomalu jsem se rozešla za ní ona dveře otevřela a mně se naskytla na krásný pokoj s velkým oknem. "Tohle je ten tvůj pokoj tak se v klidu vybal a až to budeš mít tak za námi přijď" řekla a odešla z mého pokoje. Rozhlédla jsem se po pokoji a nakonec jsem šla k velkému oknu z, kterého byl krásný výlet na krásné město. Když jsem se vynadíval a rozhodla jsem se jít pro mé kufry, které pořád stáli na chodbě a tak jsem si pomalu začala vybalovat.

Když jsem měla vyvalené věci protáhla jsem se podívala se kolik je hodin. Bylo 7 ráno. Zyvla jsem si a šla pomalu do obýváku, kde už seděla kamarádka na pohovce a usínala. "Jestli chceš jít spát vzal můžeš jít" Řekla jsem. Ona sebou Dukla protože mě neslyšela přicházet. "To je v pohodě udělám ti něco k jídlu a půjdeme si lehnout obě. Potom letu musíš být také znamená" Řekla a já sní musela souhlasit.

Kamarádka šla dělat jídlo a já jsem chtěla napsat mamce že jsme dorazili. Jenže jsem neměla data a ani WiFi. "Ehm ***** mohla bych poprosit o heslo na WiFi, Abych mohla napsat mamce že jsme v pořádku dorazily?" Zeptala jsem se. "Jistě" řekla přišla ke mě a já ji podala svůj mobil. Ona mi tam naříkala heslo a podala mi ho zpátky. "Děkuji moc" Poděkovala jsem a hned najela na chat s mamkou. Napsala jsem. Kamarádkám.

Kamarádka nachystala něco k jídlu a zavolala mě. Rozešla jsem se za ní a poděkovala jí s úsměvem ona mi úsměv oplatila a později jsme se dohromady do jídla.

Po jídle se mi pomohla uklidit nádobí a pak jsme se rozloučili a každá šla do svého pokoje. Já jsem se v pokoji převlékla do pyžama lehla jsem si na postel, která byla příjemně měkká. Během chvilky jsem usla protože jsem byla unavená po dlouhé cestě.

Sladká láska až do konce Kde žijí příběhy. Začni objevovat