8.

0 0 0
                                    

Druhý den.

Probudila jsem se a protáhla se. Šla jsem si udělat ranní hygienu a pak přišla do kuchyně, kde už byla kamarádka s malou. Pozdravila jsem jí. "Ahoj dneska jsem doma klidně můžeš jít ven" Usmála se kamarádka. "Dobře děkuji" Řekla jsem. Udělala jsem si snídani. 

Po snídani jsem si šla udělat hygienu a obléct se. Po té jsem se rozloučila s kamarádkou a šla ven.  Procházela jsem se po ulicích. Došla jsem do parku, kde jsem včera viděla ty kluky. Sedla jsem si na lavičku a rozhlížela jsem se. 

Podívala jsem se na tu vysokou budovu kam včera ti kluci šli. "JYP" přečetla jsem nadpis na budově. Nevěděla jsem co to je, ale budova je to pěkná. Rozhlédla jsem se kolem sebe. Všude byli lidi. Usmála jsem se a sledovala je. 

Najednou si ke mě někdo sedl. Podívala jsem se kdo to je. Byl to mladý kluk, kterému mohlo být nějak lehce přes 20. Pousmála jsem se protože byl krásný. Měl v uších sluchátka a rozhlížel se jak kdyby na někoho čekal. 

Když otáčel hlavu ke mě hned jsem se podívala jinam, aby neviděl že se na něho dívám. Cítila jsem na sobě pohled. Znervoznila jsem. Pak pohled zmizel a já viděla jak ten kluk šel k nějakému jinému, který stál kousek dál. Plácli si a rozešli se. Usmála jsem se protože jsem byla ráda že má tak dobrého kamaráda, když jsem je neznala. Sledovala jsem je do té doby než se mi ztratili z dohledu. Rozhodla jsem se že se vrátím domů. Vstala jsem a rozešla se domů. 

Když jsem došla domů nikdo tam nebyl. 

Pousmála jsem se a rozhodla se že se na něco podívám. 

Šla jsem do obyváku a zapla si televizi. pustila jsem si televizi. Zrovna dávali nějakou reality show. Posadila jsem se na gauč a dívala se na ní tečka sice jsem tomu nerozuměla ale nějak jsem si domyslela o co tam jde. Docela jsem se zasmála.

Odpoledne přišla kamarádka s malou, která se ke mně hned rozběhla "no ahoj kde jste byli?" Zeptala jsem se a malou si vzala do klína. "Byli jsme na nákupu" odpověděla mi kamarádka."aha a pořídili jste vše co jste potřebovali?"   Zeptala jsem se. "Ano více méně jo" odpověděla a začala uklízet věci. " To je dobře" řekla jsem a pomohla jí uklidit věci. "A co ty Jak to že jsi doma?" Zeptala se mě. "Byla jsem venku a už mě to tam moc nebavilo protože jsi sama moc nikam netroufnu. Tak jsem se vrátila" odpověděla jsem jí. "Tak půjdeme zítra na výlet co ty na to?" Zeptala se mě. "Tak jo" odpověděla jsem se a usmála se.

Když jsme uklidili nákup tak jsme šli za malou si s ní hrát. Hrají jsme si s ní až do večera, kdy jsme šli malou vykoupat a uspat. Pak jsme šli spát i my.












Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 24 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Sladká láska až do konce Kde žijí příběhy. Začni objevovat