Po hodině jsme se zbalili a rozešli se domů. Šli jsme cestou, kde mi kamarádka ukázala nejbližší hřiště u bytu, kde bydlíme. "Tak sem budete chodit" Řekla kamarádka a já se usmála a přikývla. "Snad si zapamatuji cestu" Řekla jsem. "Není to moc daleko" Řekla.
Došli jsme k našemu domu, kde jsme vyjeli na naše patro. Vešla do vnitř a já pomohla malou visléct. "Půjdu dělat nějaký oběd" řekla kamarádka a já přikývla. Začala jsem si hrát s malou. K hraní jsme si pustili Youtube. Hráli tam různé skupiny jako BTS, Shinee atd. "Pořád posloucháš BTS?" Zeptala se mě kamarádka. "Jo pořád už sedm let" Odpověděla jsem jí. "A zkoušela si i nějaké jiné skupiny?" Zeptala se mě. "Jako já poslouchám různé skupiny, ale nestanuji" Odpověděla jsem jí a podívala se na televizi, kde hrála zrovna nějaká skupina, kterou neznám. "Zkus tu to" Řekla a ukázala na televizi. "Co to je za skupinu?" Zeptala jsem se jí. "Hmm myslím že Stray Kids" Odpověděla mi. Pousmála jsem se a přikývla.
Druhý den šla kamarádka něco zařizovat tak jsem byla s malou doma sama. Udělala jsem jí snídani a pak jsme si chvíli hráli. Kolem desáté hodiny jsem zabalila věci na hřiště a malou převlékla do něčeho pohodlného a vydali jsme se na hřiště. Došli jsme na hřiště a vytáhla jsem malou z kočárku, která se rozběhla hned k pískovišti. Z košíku jsem vzala kyblík s lopatičkou a bábovkami a šla za ní. Hráli jsme si na písku. Dělali jsme bábovky a kopečky z písku.
Dělala jsem bábovičky a malá mi je pořád rozbíjela a smála se u toho. "Máš žízeň?" Zeptala jsem se malý. Ona přikývla a tak jsme zbalili hračky a šli se napít. Posadila jsem jí do kočárku a podala jí pití. Sedla jsem si na lavičku a dívala se na malou. Kolem nás procházela nějaká parta kluků. Podívala jsem se na ně. Usmála jsem se a podívala jsem se na malou, která mi podávala flašku. Uklidila jsem jí do tašky a podala jí křupky. Ještě jsem se podívala na tu partu kluků, kteří zrovna přecházeli silnici a šli k nějaké budově. Zakroutila jsem hlavou a podívala se na malou, která se smála. Podívala jsem se tím směrem kam se dívala. Byl tam pes, který skákal za míčkem. Usmála jsem se a pohladila jsem malou po hlavě. Zabalila jsem věci a uchopila jsem kočárek a rozešli jsme se ještě na procházku. Přešla jsem přechod jako ti kluci a vydala se dál. Šla jsem kolem vysoké budovy kde bylo napsaná JYP. Nevěděla jsem co to je a tak jsem pokrčila rameny.
Došli jsme domů, kde jsem šla umýt malou a pak s ní šla vařit. Uvařila jsem s ní nudle s masem a zeleninou.