"Hyunjin bak bu arkadaşım Yeji sevgilisiyle ayrıldığı için yalnız kaldı ona destek olmalıyız"
Fakat Hyunjin'in ona olan
bakışları tamamen farklıydı...O ikisi gülerek konuşuyorlardı
ben sadece dinliyordum."Hyunjinn yemek yemeye gidelim mi?"
"Olur Yeji'yide çağıralım"
İkisi yan yana oturuyordu ben ise tek."Hyunjin selamm!!!"
Yeji koşup Hyunjin'e sarılmıştı.
@hwanghj_offical✔️hwanghj_offical: Yeniliklerle dolu bir yıl olacak.
2Mn❤ 40K💭
06/01/2023Yorumlar:
x:Oppa o sürtük yüzünden üzülme sen harikasıny:Etiketleyinde neyi kacirdigini hatirlasin @yangjeong.in
-@yangjeong.in
-@yangjeong.inDiğer yorumları görüntüle...
"Seungmin sen şimdi cidden Jeongin'i aldatan şerefsizin arkadaşına mı aşık oldun?"
"Evet maalesef."
"Unut onu bizim onlarla iletişime geçmememiz lazım unutma."
"Biliyorum ama işte kendimi tutamadım- Ha bu arada Jeongin nerde?"
"Odasına çıkmıştır. Kitap yazıyorum demişti en son"
"Umarım bunun izinden gidip hayata tutunur"
"Umarım"
"Lia sen Yeji ile yakınsın söylesene Hyunjin'le ilgili hiç konuştunuz mu?"
"Hayır ikisi cidden mutlu...Özellikle düğünlerinde Hyunjin öyle hevesli bir şekilde evet diyip Yeji'yi öptü ki ağlayasım geldi Jeongin'i hiç böyle öpmedi."
"Evde yeterince oda var zaten Jeongin'e gözkulak olmamız gerekiyor Jeongin iyi olana kadar hep beraber kalalım mı?"
"Sonunda ağzından Hyunjin'i öldürmek dışında birşey çıktı."
"Minho'dan ne bekliyorsun ki"
Seungmin,Lia ve Minho aşağıda konuşuyorlardı. Ben ise günlüğümü dolduruyordum. Bir süre dayanıcaktım,sonra ise herkese açıklayacaktım, Hwang Hyunjin Yang Jeongin'i en yakın arkadaşıyla aldattı...
Dün birtane bilgisayarcıdan Hyunjin ile olan fotoğraflarımızı pdf haline getirdim. Umarım yapabilirdim.
"Lia sen Jeongin'in yanındaki odaya Minho sende diğer yanına benim oda zaten belli Jisung'da boş kalan bir odaya yerleşir"
Yıl dönümümüze son 20 gün, günlüğüm bitti. Kimse anlamasın diye herşeyini ben yaptım sadece çoğalttırıcaktım.
Bizimkiler unuttuğumu sanıyor ama ben unutamıyorum.
Asla unutamayacağım
Unutturmayacağım...__________________
Selamlar malum tatilde geziyoruz bende zor yazıyorum bölümleri ancak beklemede kalın harika bölümler geliyor!
Birsonraki bölüm görüşürüz. Hyunin ile kalın!