Selam 5. bölümde Jeongin'in doğum gününü kutlamışlardı. Zamanları yazmıyorum(1 yıl sonra falan) kafanız karışmaz umarım♡
________________________/"Hyunjin düşündüm de beraber Paris'e gidelim mi? Hem aşıklar şehri bizde aşık değil miyiz?
"Gideriz güzelim nereye istersen gideriz ve biz
dünyadaki en aşık çiftiz.""Seni seviyorumm!"
"Bende seni seviyorum Jeongin-sshi~"
...
@hwanghj_offical✔️
hwanghj_offical: Paris'te düzenlediğiniz etkinliğe bizide davet ettiğiniz için teşekkürler.@YSL
978K❤ 50K💭
28/01/23Yorumlar:
x: Of yeji çok şanslı kocasıyla ülkeleri geziyor :[
y:Oppa yeji hamile mi??
Diğer yorumları görüntüle...
"Yeji hamile mi?" duyduğum en kötü cümle olamaz herhalde...
4 sene önce(ayrılık)
"Hyunjin bana neden böyle davranıyorsun sürekli bağırıyorsun?"
"Jeongin bak. Ben seni sevmiyorum anlıyor musun?" kafasından ittirmişti. "Kafan alıyor mu ha? Sevmiyorum seni, senden daha çekici birisini buldum! En azından hamile kalabiliyor ve güzel bir vücudu var!" Gülmeye başlamıştı. "Hayatımdan siktir olup git Jeongin, senin gibi toplum tarafından reddedilmiş, yılışık, çirkin bir annesizi kim sever?
Sadece Hyunjin'e bakıyordum. "Keşke o yangında gelip seni kurtarmasaydım, keşke sende yanarak ölseydin! Ha bu arada en yakın arkadaşın varya Yeji vücudu daha ilgi çekici, en azından bana bir aile sunabilir!" Yeji mi? "Elveda Jeongin umarım birdaha görüşmeyiz!" Çekip gitmişti. Hyunjin, ben seni hala seviyorum...
♡
♡
♡Bugün metroya doğru giderken otelin önünde bir kalabalık vardı. Merak edip baktım, işte tam o an göz göze geldik.. Keşke bakmasaydım. Hızlıca uzaklaşırken onun hâlâ bana baktığını hissediyordum. İstediğini yaptım sevgilim hayatından siktir olup gittim..
♡
♡
♡Okuluma gittim. Hayır hocalarımı görmeye değil, 4. kat 3. tuvalet 2. kabin... Hyunjin ile ilk tanışmamız... Hâlâ komik.
Normal bir şekilde tuvalette işemeye hazırlanırken bir anda kapım açıldı ve içeri siyah kısa düz saçlı up uzun bir oğlan girdi, neyse ki donumu daha indirmemiştim. Tek eliyle ağzımı kapatıp fısıldayarak "Sessiz ol yoksa ikimizde ölürüz." demişti, ilk başta dediklerinin ne anlama geldiğini anlamamıştım 1...2...3!
"HWANG HYUNJİN ÇIK DIŞARI LAN KARDEŞİMLE TAKILMANIN CEZASINI GÖSTERİCEM" Noluyo demiştim içimden o ise bana yalvarır bir şekilde bakıyordu. En sonunda gittiler ve biz gülmeye başladık. Sonra ise hep beraber takıldık.
♡
♡
♡Günlük yazmalıydım...
Selam günlük;
Ben Jeongin 18 yaşındayım. Ailem öldü, sevgilim beni aldattı ve ölmemi diledi, sadece arkadaşlarım var. Bana yeter dimi onlar beni seviyor çünkü. Acaba annemle kardeşim beni izliyorlar mı? İzlemiyorlarsa bile ben hâlâ onları seviyorum. Babam diyemeyeceğim o adam... Annem onu uyuşturucu ve kumardan uzaklaştırmak için kendini yerden yere savurdu. Babam onu sürekli dövdü, eh tabi benide dövdü. O adam bizi her dövdüğünde annemle sarılarak balkonda otururduk ve beraber uyurduk. Bir gün babam yine annemi döverken dayanamadım elime ilk gelen sandalyeyi aldım ve babamın kafasına geçirdim. Hak etti, daha fazlasını hak etti... Polisi aradık ama gelen olmadı. Doğru ya devlet görevlileri hiçbir zaman erken gelemezler, özellikle itfaiyeler. Erken gelselerdi annemle balkonda sarılıyor, ya da Riki'ye beraber tatlı hazırlıyor olabilirdik. Polisler babam onlar gelmeden uyandı ve elindeki bıçakla vücuduma bir sürü çizik attı. Anneme kaç diye bağırıyordum ama dinlemiyordu. Özür dilerim sizi koruyamadım...
♡
♡
♡Umarım güzel bir hayat yaşıyorsundur Hyunjin.
___________________________/
Selam Okuyucular!
Geçen dediğim gibi asla depresif olamıyorum bu yüzden bölümler uzun arayla geliyor. Final bölümüne üşenmezsem 6 üşenirsem 1 bölüm kaldı bu arada ilk defa bir ficim bu kadar beğenildi. Umarım daha fazlasını alırız.
Hyunin ile kalın!