Şu sıralar hiç duygusal değilim fic kötüye gidiyorsa lütfen söyleyin.
_____________________/"İYİ Kİ DOĞDUN JEONGİN!!" aniden bağıran arkadaşlarıma gülümsemiştim. "Gerek yoktu."
"Nasıl gerek olmaz bugün dünyanın en yakışıklı çocuğu doğdu!"Lia'nın hevesli konuşmasına gülmüştüm ve tekrar oldu deja vu."Sevgilim uğraşmana gerek yoktu. Sadece bir doğum günü."
"Nasıl gerek olmaz dünyanın en güzel en yakışıklı sevgilisi doğdu!"Lia ile Hyunjin'in davranışları birebir aynıydı. Sanki ikizlerdi. Acaba Hyunjin burda olsaydı ne olurdu diye düşünüyordum. Onu her yerde hatırlayabilirdim çünkü heryerde anımız var. Ailemin mezarına gittiğimde beni yangından alışı aklıma geliyor,metroda beraber müzik dinlediğimiz zaman,markette un poşetini kafama düşürmesi ve her yerin un olması... Zaman makinası bulunsa güzel olur aslında. Kim neden canını umursamayıp sevdiği kişi için yangına girer ve onu aldatır ki? 4 senedir anlayamıyorum.Çizime yönelmek istiyordum ama yine onu hatırlarım diye bıraktım. O heryerde.Benden uzak ama bilinçaltıma yakındı.
@hwanghj_offical✔️
hwanghj_offical:Yeni röportajımızı izlemeyi unutmayın!
5M❤ 0💭Bu gönderideki yorumlar kısıtlanmıştır.
Arkadaşlarıma mutlu gözükmeliyim diye sahte fotoğraf atma kararı aldım.
@yangjeong.in
yangjeong.in:Ne biliyim sen sarışın seviyorum diyince saçımı yaktım :[
50K❤ 3K💭
09/01/2023Yorumlar:
x:Ben şahsen çocuğu şirin buluyorum.
-y:Arkadaşı değilsen şerefsizimseungminkim:Saç rengi değiştirme artık kafam karışıyo.
Liam.m:Ayy bebişime bak ne güzel gülüyoo!!!
-Jis.One:Ya yeter şu çocukla böyle ilgilenmePlanım işliyordu umarım son anda vazgeçmezdim.
________________________İLHAM GELMİYO.