"Hyunjin gondola da binelim lütfen! lütfen! lütfen!"
Hyunjin sevgilisinin yaptığı şirinliğe dayanamayıp kabul etmişti. Gülerek "Tamam hadi binelim ama bu son""19. yaş günün kutlu olsun sevgilim!" Jeongin sevgilisinin yaptığı süprizle şaşırmıştı ama sonra koşarak ona sarılmıştı "1 senedir yanımdasın,teşekkür ederim..."
"X'e burda bir değer- Jeongin sen beni dinliyor musun?"
Dalıp gitmişti, onun yakışıklı yüzüne dalıp gitmişti."Sevgilim buraya bak"
Hyunjin aniden sevgilisine döndü "Efendi-"
Yüzüne doğru bir flaş patlamıştı. "Sadece seni çekmek istemiştim panikleme" yanağından öpmüştü Jeongin."Hyunjin bu sıralar neden benle ilgilenmiyorsun üzülüyorumm~" Hyunjin elini Jeongin'e doğru sallayıp geçiştirmişti "Sonra Jeongin meşgulüm"
Jeongin kendisini kaybetmişti sevgilisinden şüpheleniyordu, 1 senedir yapmadığı şeyi yaptı. O duştayken telefonunu aldı ve mesajlara girdi. Keşke girmeseydi.
4 SENE SONRA
"Jeongin gördün mü? Hyunjin ile Yeji evlenmişler"
Tik Tak Tik Tak
OYUN BİTTİ
Yeniden Başla/Çıkış
Yeniden Başla✔️
______________________@hwnghjn
hwnghjn:Bu yakışıklı kim ya sevgilim falan mı?
203❤ 6💭
20/05/2018Gizli Gönderi🔒
Yorumlar:
chrisbangbang:Kaptı gül gibi çocuğu at havanı tabi.
-hwnghjn:Senin yok diye kıskanma dede.
-sungmo:İlk okuduğumda şükür dede demedi dedim hay şomağazımayangfox:Bilmem sevgilin olabilir? Öyleyse umarım ayrılmazsınız.
-jixx:İyyy pis gayler
-yangfox:yanlız pis sensin gay anandır jisung@hwnghjn