Yeji:Sevgilim akşam geliyorsun değil mi?
Yeji:Hey orda mısın?
Yeji:Sanırım duştasın. Akşam görüşürüz her zamanki yerde
"JEONGIN SUS ARTIK İYİCE SAÇMALAMAYA BAŞLADIN. ŞAKASINA SEVGİLİM DEDİ O AYRICA AKŞAM SİNEMAYA GİDİYORUZ BİZ" Gereksiz yere bağırmaya devam ediyordu Hyunjin. Jeongin ise ağlayarak Hyunjin'e bakmaya devam ediyordu. Artık birşey deme vakti geldiğini anlayınca tam ağzını açacaktı ki... Tüm bedeni dondu,kalbide aynı şekilde.
Durdu.
Yanağında hissettiği acı ile kulağında Hyunjin'in ona seni seviyorum diyişleri ve sana kimse zarar veremez cümleleri yankılanıyordu. Ağlaması durdu, kulakları duymayı bıraktı ,beyin hücreleri greve girdi. Yapabildiği tek şey dönüp montunu alarak evden çıkan Hyunjin'e bakmak oldu.
"Minik tilkim ben geldim!!" Eve gelen Lia ile gülümsedi "Hoşgeldin Lia..."
"Bak sana günlük aldım. Artık yeni bir dostun var büyük tilki""Anne sen anne tilkisin babam baba tilki abim küçük tilki-" Annesi lafını böldü "Sende minik tilkisin" Dedi. "O zaman dedem büyük tilki mi oluyor?" Herkes Jeongin'in bu tatlılığına gülmüştü...
Lia Jeongin'in tekrar bişeyler hatırladığını anlayınca hemen karşısına oturup ellerini tuttu. "Bu senin yeni arkadaşın Büyük Tilki asla sırlarını kimseye söylemez çünkü ağzını açamayacağı bir kilidi var." Derin bir nefes aldı. "Bize anlatamadıklarını ona anlat... Lütfen. Unutma kimse sana zarar vermez"
Hyunjin son kişi kaçarken yere çökmüş ağlarken gördüğü sevgilisin yanına koşup ellerini tuttu. "Bak sevgilim gittiler güvendesin çünkü ben varım şu an kimse sana zarar veremez"
"ANNE KORKUYORUM" diye bağırdı ateşlerin içinde Jeongin. "MİNİK TİLKİM ANNECİM KAÇ BİZİ UNUT"
Bizi unut..."Bu orospu çocuğu bunu nasıl yapabilir aklım almıyor." Minho sinirle soluyordu. Çünkü Hyunjin bir çocuk gibi Jeongin'le oynuyordu. Onla paylaştığı fotoğrafların açıklamalarını kopyalayıp Yeji ile paylaşıyordu
@hwanghj_offical✔️
hwanghj_offical: Bu güzel kadın kim karım falan mı?
7Mn❤ 40K💭
01/01/2023Bu gönderiye yorumlar kapatılmıştır.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Bu bölüm 2000 kelime falandı Jeongin ile Hyunjin'in ayrılması ve annesinin ölümü daha detaylıydı. Sonra mesaj geldi ona cevap yazıyım derken bölüm gitti. Neyse fic biraz uzamış olabilir.Paylaşmayı unutmayın!
Bir sonraki bölüm görüşürüz!!!