"Chan söyledi sanırım Hyunjin Jeongin'i özlüyor, bence konuşup şansını denemeli."
"Seungmin saçmalama 4 sene boyunca neler çekti o daha yeni yeni düzeliyor."
"Minho haklı Seungmin hem yeni evlenmişken neden yuvasını bırakıp Jeongin'e dönsün ki?"
"Üniversiteyi özlüyorum 8 erkek dolaştığımız zamanları."
"Gelecek için sürekli çabaladık ama pek fayda görmedik sadece vakit kaybı oldu. Nerden bilebilirdik 2ye bölünüceğimizi."
"Hyunjin'in Jeongin'e 'Senden çok hoşlanıyorum sevgili olak mı?' demesini unutamıyorum çok komikti"
"Jeongin'in Hyunjin'e 'Gelecekte bir çocuk evlat edinelim' demesi canımı yakıyor..."
@modelmagazin
modelmagazin:Hwang Yeji hamile mi? Son kameraya görüntülendiklerinde fanlar karnının biraz şişmiş olduğunu fark ettiler @hwanghj_offical @hwangyeji_
20/01/2023Yorumlar:
x:Hamileyse cidden bu harika bişey ayy
y:İkisinin bebeği eminim çok güzel olucakk
Diğer yorumları görüntüle...
Ağlıyordum, tek yaptığım şey ağlamak. Beni sonunda seven birisi vardı... o da gitti.
"Minik tilkim ağlama artık lütfen"
Lia gerçekten harika birisiydi liseden beri her zaman yanımda oldu. Sadece 15 yıl gördüğüm anne sevgisini tek bir cümle ile tekrar hissettiriyordu... çocuğu çok şanslı olucak.
"B-ben..." Konuşamıyordum, ağlamaktan konuşamıyordum. Hyunjin, sen bana ne yaptın?
"Gidip onu dövebilirim ister misin?"
"Minho sus azcık."
"Jeongin-sshi seni ve Hyunjin'in ilişkisini tam bilmiyorum ama Lia'nın bana anlattığı kadarıyla konuşucam... Hayatta bazen insanlar gidebilir, ya kalıcı hasarlar bırakır ya da hissetmezsin bile. Seni üzenler çok olucak şu an başındasın ancak hayat ilerledikçe fark ediceksin. 'Ben niye bu kadar ağlamışım ki?' diye düşünüceksin, kendimden biliyorum. Bende aldatıldım,bende terk edildim ,bende sevdiklerimi kaybettim ama zamanla alışıyoruz. Jeongin, senin ve benim kaderlerimiz aynı. Yaşadığımız herşey aynı, Lia beni bu yüzden buraya getirdi seni anlayacak tek kişi olduğum için. Benim sevgilim... Mark. En yakın arkadaşım Chaeyoung ile aldattı beni, bana ağır sözler söyledi, sonra biraz dövdü... ve gitti, birdaha dönmemek üzere. Ailemi arabanın yoldan çıkmasıyla bir dağın üzerinden düşerek kaybettim. Artık tekim, tekiz. Bu süreçte seni sürekli dinleyeceğim merak etme. Şu an en iyi dinleyicin benim ve asla seni dinlemekten bıkmam. Dediklerimi unutma doktor randevum var gitmeliyim hoşçakalın."
Lia arkadaşı Ryujin'i getirmişti. Gerçekten aynı şeyleri yaşamamız dışında bir gariplik yoktu. Dedikleri... gerçekten kalbime dokundu, bir ara düşündüm 'ben niye ağlıyorum?' Ryujin haklı ancak ben kararımı verdim bile, 18 yaşındaki Jeongin'in sözünü tutmalıyım.
___________________________/
Geçmiş olsun Türkiye. Enkaz altında kalıp hayatını kaybedenlerin mekanı cennet olsun. Yakınlarına Allah sabır versin.
Hyunin ile kalın!!