Az utóbbi pár napban nem mentem suliba. Niki és Sunoo minden nap hívott,de én egyszer sem vettem fel.
Nem akarok senkivel se beszélni.Úgy döntöttem, hogy ma megint meg látogatom anyát a kórházban. Az állapota rosszabbodott. Kómába van.
-Jó reggelt kisasszony.-hajolt meg az egyik orvos.
-Jó reggelt őnnek is.
-Maga nagyon szeretheti az anyát, hogy mindennap meglátogatja.
-Igen nagyon szeretem, van valami jó hír az állapotáról?
-Nem sajnos, csak egyre rosszabb lesz.
-Értem.-mondtam, majd éreztem, hogy a könyeim meg indulnak.
Nem maradtam sokáig, kb 15 perc után haza mentem.
Le ültem a kanapéra, elővettem a telefonom, és láttam, hogy 178 nem fogadott hívást kaptam Jungwontol.
Mit akarhat?
És mégis honnan a francból tudja a számom?
Elegem van belőle.
Napok óta furán viselkedik.
Kis hezitálás után úgy döntöttem, hogy vissza hívom.
-Végre, hogy vissza hívtál.-mondta dühös hangon.
-Mi van?Miért nem tudsz békén hagyni?
-Velem,ne kiabálj, tudom, hogy ideges vagy, meg minden. De akkor se beszélj így velem.
-Engem ne oktas ki Jungwon, inkább mond mit akarsz.
-Nyisd ki az ajtót.
-Mi miért?
-Csak nyisd ki.
Úgye nem jött át ez a hülye gyerek?Az ajtó felé indultam, majd ki nyitottam.
-Te komolyan át jöttél?
-Aha most engedj be.
-......
-Na mi lesz be engetsz végre, vagy nem?-mondta közben a szemöldökét felhúzta.
-Jólvan gyere.
Sunoo szemszőge:
Úgy döntöttem, hogy meg látogatom Seoyeont, hogy jobb kedvre viditsam.
Ám amikor még érkeztem, a házuk elé láttam, hogy Jungwon és Seo beszélgetnek, majd hirtelen ölelkeznek. Féltékeny lettem.Ennyire szeret engem?
Már is bele szeretet Jungwonba?
Már nem szeret?
Ezek a gondolatok jártak a fejemben. Nem akartam, hogy jobban legyen Jungwonal. Féltem, hogy elveszi tőlem mielőtt az enyém lehetne.
Pár perc gondolkozás után kopogtam.
-Sunoo te meg mit keresel itt?- kérdezte meglepődött hangon.
-Hát.........
YOU ARE READING
Ellenségek vagy annál többek | Jungwon ff. |
RandomEllenségek vagy annál többek ☕📰 →Enemies to Lovers ☆•°☆•°:* ⚠️FIGYELEM ⚠️ Trágár szavak előfordulhatnak! Helyes írási hibákért elnézést kérek A történet kitalált Kezdés: 2022. Augusztus. 20 Legjobb helyezesek: 🥇Ni-Ki: 1 🥇Jake: 1 🥇Jay: 1 🥈Jungw...