Lassan közeledtem Jungwon felé, legszívesebben elmenekült volna, de nem akartam, hogy gyávának higgyenek.
Amikor szemtől szemben álltam vele, észrevettem, hogy egy kendő van a szeme előtt, és biztos voltam benne, hogy ez miattam van.
-Te mit keresel itt? - kérdezte. Én pedig már azon töprengtem, hogyan ássam el magam szégyenemben.
-Kérdeztem valamit - mondta felháborodva.
-Ah, ezt annyira megbánom - suttogtam inkább magamhoz, mint Jungwonhoz.-Ezért még megöllek, Heeseung - suttogtam halkan, remélve, hogy nem hallja.
-Mi folyik itt, Seo? Túl sokat ittál? - kérdezte röhögve.
De én nem foglalkoztam, vele csak egyre közelebb mentem hozzá. Már majdnem össze ért az orrunk, még gyorsan el mondtam egy imát magamban, hogy ne emlékezzen rá, majd gyorsan meg csókoltam, amit visszonzot, ezen a tettén meg lepődtem. Se szó se beszéd, ott hagytam, és mentem vissza a többiekhez.-Na meg tetted? - kérdezte Heeseung vigyorogva.
-Igen, de ezt még vissza kapod! Fenyegetem meg, ekkor eszembe jutott, hogy azt el felejtettem mondani, hogy szeretem, na de nem baj a lényeget úgy is meg csináltam.-Most én pörrgetek jelentettem ki.
-Pont Heeseungnál ált meg.
-Úgy látom hamar vissza kapod.
Mivel tudtam, hogy ő már felelt ezért, most merni-e kell.
-Ez inkább egy kihívás lesz, mint egy normális merés, ha én gyerek a suli első napján női bikiniben kell menned..
-És mi lesz, ha én nyerek?
-Azt te döntőd el.
-Rendben, és mi lenne a kihívás amiben le kéne gyöznelek?
-Kettő között választhatsz, tánc verseny vagy...
-Tánc verseny!
-Biztos? Még nem is hallottad a másikat.
-Biztos!-Hee csak szólók, hogy a csaj nagyon jól táncol. - mondta Ni-ki.
-Nem érdekel.
-Mi?! Nem is tudtam, hogy tudsz brektáncolni. - mondta Niki csodálkozva.
-Hát sok mindent nem tudsz rólam.-Ne, ez azt jelenti vesztettem?!
-Igen haver, ezt a csajt nem gyözheted le. - mondta Ni-ki.
-Biztos, hogy nincs barátod? Mert ha akarod én leszek. -mondta Jay vigyorogva.
-Én is szívesen leszek. - monda Daniel.
-Fejezétek be, ne csináljátok ezt kb minden csajal. - mondta Sunoo, kicsit idegesen.Már alig várom, hogy lássam az emberek arcát mikor meg látnak téged Hee. - mondta Hanbin röhögve.
-Hú, de vicces, majd ha beverek egyet az nem lesz az!
ESTÁS LEYENDO
Ellenségek vagy annál többek | Jungwon ff. |
De TodoEllenségek vagy annál többek ☕📰 →Enemies to Lovers ☆•°☆•°:* ⚠️FIGYELEM ⚠️ Trágár szavak előfordulhatnak! Helyes írási hibákért elnézést kérek A történet kitalált Kezdés: 2022. Augusztus. 20 Legjobb helyezesek: 🥇Ni-Ki: 1 🥇Jake: 1 🥇Jay: 1 🥈Jungw...