Már hazafelé tartok, én nyertema gördeszkaversenyen, és emiatt nagyon boldog vagyok. Végre legyőztem Jungwont, és büszke voltam magamra.
-Szia, Seoyeon, ugye? - szólíitott meg valaki. -Igen, én vagyok. De te ki vagy? - válaszoltam.
-Park Sunghoon vagyok, és csak azt akartam kérdezni... - nem tudta befejezni a mondatot, mert valaki félbeszakította.
-Sunghoon, hányszor mondtam már neked, hogy kerül el messziről ezt a ribancot! - mondta Jungwon idegesítő hangján. - Mit mondtá? - kérdeztem vissza, habár jól hallottam, mit mondott. •-Tudtam, hogy hülye vagy, de hogy süket is. De csak a kedvedért megismétlem. Te egy mocskos ribanc vagy, Seoyeon. Hirtelen olyan dühös lettem, hogy erősen arcul vágtam, mint még soha senkit korábban. De nem törődtem azzal, hogy milyen sérülést okozhattam Jungwonnak, azonnal hazafelé vettem az irányt.-Szia, anya, megjöttem - mondtam, de nem kaptam választ. Kimentem a konyhába, hátha ott van, de nem volt ott, csak egy cetlit találtam a pulton, amire az volt írva, hogy "ma korán kellett elmennek dolgozni", ami azt jelentette, hogy egyedül vagyok itthon. Hirtelen csörgött a telefonom. -Hali, Seoyeon - hallottam meg legjobb barátnőm hangját a telefon másik végén.
-Szia, Danielle.- Hogy alakultak a versenyek?Nyertél, ugye? - kérdezte izgatottan.
-Igen, mindkettőn első helyet értem el. -Na, az szuper, de most mennem kell, mert Taki szólt, hogy kész a vacsi. Szia!
-Szia.@lee.seoyeon || posztolt az Instagramra
Ma is én voltam a legjobb, enyém az első hely ahogy mindig💋🏆
@im.not.jungwon
im.danielle.lol és további 23456 ember likeolta
Comments:
im.danielle.lol: nagyon büszke vagyok rád❤️
|
lee.seoyeon Köszi💕jayyyy: Hogy lehet valaki ennyire hot🔥?
im.not.jungwon: de nagyképű valaki itt🙄
|
lee.seoyeon: Jungwon tudom hogy nagyképű vagy, nem kellett volna le írnod
|
im.not.jungwon: 🙄Aj, annyira az agyamra megy ez az ember, de most inkább megyek és eszek valamit.
Mikor végeztem a kajával hallottam, hogy csipog a telefonom, így meg néztem mi jött. Üzenetet kaptam.
@a.personwho.isnot_you
Hallotam hogy ma
be húztál egyet Jungwonnak
Hát ja, jól hallottad
De te mégis ki a frász vagy?Lee Heeseung, és nagyon
bátor lehetsz, mert Jungwontol
szinte mindenki fél
Hát én nem,de most megyek puszi😘Ok bye bitch
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ellenségek vagy annál többek | Jungwon ff. |
RastgeleEllenségek vagy annál többek ☕📰 →Enemies to Lovers ☆•°☆•°:* ⚠️FIGYELEM ⚠️ Trágár szavak előfordulhatnak! Helyes írási hibákért elnézést kérek A történet kitalált Kezdés: 2022. Augusztus. 20 Legjobb helyezesek: 🥇Ni-Ki: 1 🥇Jake: 1 🥇Jay: 1 🥈Jungw...