🔞 részt tartalmaz, ha nem bírod az ilyeneket ne olvasd el!!!
Soha nem tudtam irányítani az érzéseimet, most meg pláne nem. Sunoo vagy Jungwon? Ezen a kérdésen jár az eszem. Talán kéne egy kis magány, hogy gondolkozhatni tudjak.
-Jungwon.-hívtam a fiút.
-Igen, mit szeretnél hercegnőm?
Jött közelebb hozzám.
-Mindjárt jövők csak el kell mennem valahová.
-Veled megyek!- jelentette ki.
-Egyedül kell mennem.-mondtam, ő csak bólintott.-Te addig nyugodtan menny el zuhanyozni. És a bátyám szekrényéből nyugodtan vehetsz ki ruhákat.- mutattam az előbb említett szekrényre.- rendben- válaszolta, majd egy szoros ölelésbe vont.Remek azok a pillangók a gyomrombam ismét vadul rohangáltak.
A közeli parkba mentem sétálni. Ki akarom szellőztetni a fejem. Le ültem egy fa alatti padra. Csak bámultam a tájat, és hirtelen valaki le ült mellém.
-Jake?Te mit keresel itt? Nem iskolában képne lenned?
-ahogy neked is.-mondta válat vonva.
-Ez igaz.
-Miért vagy itt Seoyeon?
-Csak ki akartam szellőztetni a fejem.
-Hát azt elhiszem az utóbbi napokban nagyon sok dolog történt veled.
-Igen, először Sunoo szerelmet vall, utána az a csók Jungwonnal, majd anyám balesete. És a legjobb barátnőm vissza jött Ausztriából, randi Jungwonnal. És még sorolhatnám.
-Randiztál Jungwonnal?
-Igen, miért? Tudom, hogy egy kicsit sokkoló, de, hogy ennyire.
-Hát akkor biztosan nagyon boldog, mert...
-Mert?- kérdeztem vissza.
-Ezt nem szabadna el mondanom.
-Ugyan már Jake. Kérlek mond el.
-Jó, de Jungwonnak egy szót se!- mondta határozottan a feltételt.
-Rendben. Jungwonnak semmit sem fogok mondani.
-Hát, hogy is mondjam, íze hát, Jungwon, ma lett 4 éve, hogy beléd szeretett...
-Mi? 4? 4 éve?- kérdeztem vissza, hogy biztosan jól hallottam-e.
-Igen, pont ma 4 éve. De kérlek ne mond neki, hogy el mondtam, mert ki fog nyírni. Én is csak Heeseungtól tudom.- mondta aggódva.
-Ne aggódj, nem mondom el neki.
-Köszi, és most mihez kezdesz?
-Fogalmam sincs. Ezért is jöttem ide, gondolkozni. -Adok egy tanácsot, ne siettesd el a döntést, és a szívedre hallgas ne az eszedre, ne, hogy még meg bánd a döntésed.
-Rendben, köszönöm a tanácsot Jake, de most megyek.
-Szia Seo! -Szia Jake!- mondtam, majd át öleltem az idősebbet, amit visszonzót is.Amikor haza értem, arra lettem figyelmes, hogy Jungwon telefonál.
Nem szoktam hallgatozni, de kíváncsi voltam.-Heeseung, mi tévő legyek most? Nem akarom elveszíteni őt, egyszerűen nem menne.
- Ne aggódj Wonie, nem lesz semmi baj.
-De mi van, ha nem szeret? Vagy mi van, ha eltol magától? Mi van ha...
-Jungwon!- kiabálta Heeseung a telefonból. -Mi van? -Értem én, hogy ezért a csajért meg halnál, de ne idegeskedj addig ameddig, nem történik olyan, de most megyek, mert felbasztad az agy vízem. Csá.
-Heeseung? Heeseung! Te most komolyan le raktad. Hülye gyerek...-Jungwon meg jöttem- kiabáltam, úgy mintha semmit nem hallottam volna.
-Végre, már nagyon hiányoztál- mondta és megölelt. -Komolyan? Csak 20 percet voltam el.- mondtam mosolyogva.
-Nélküled 1 másodperc is örökké tart.
-mosolygott aranyosan."Ne csináld ezt velem Yang Jungwon"
"Össze zavarsz teljesen " gondoltam magamban.-Seoyeon.- mondta Jungwon bizonytalanul.
-Igen?-Te szereted Sunoot?-kérdezte, én nem tudtam erre mit mondjak.
-Szoval igen...
-Nem! Jungwon azt hiszem nem.
-Hogy érted?
-Nem vagyok tisztába az érzéseimmel Sunooval és veled kapcsolatban sem.
-Hát ezen könnyen segíthetek. Csupán csak hagynod kell.- mondta egy pervez mosolyjal.
-Még is mit jelent ez Jungwon?
-Csak figyelj babe.Jungwon hirtelen meg fogta a derekam és közelebb húzott magához.
Majd állam alá nyúlt és ajkaimra tapadt és mohoan falni kezdte azokat, pár másodperc után viszonoztam a csókot. Levegőhiány miatt el kellet válnunk egymástól, de Jungwon most nem az ajkaimat vette célba hanem a nyakam, nyálas csókokal hintete be nyakam, pár helyen meg is szívta. Szoknyámat bunyimal együtt le húzta rólam, majd egy pillantást vetett rám.
-Szabad hercegnőm?- suttogta bele fülembe, amitől teljesen ki rázott a hideg. Válaszul csak bólogattam.
-Várj Jungwon mielőtt még bármit csinálsz, én még szüz vagyok.-mondtam neki félénk hangon.
-Ne aggódj, óvatos leszek.-mondta egy
mosoly kíséretében. Amitől ismét kirázot a hideg, majd egyik újat belém dugta. Fel sikitotam, nem azért, mert rossz érzés volt. Pár másodperc múlva már megint ajkaimat kezte falni.
-Szolj ha készen állsz hercegnőm.
-mondta Jungwon egy sohajtás kíséretében.
-Azt hiszem készen állok.- válaszoltam bizonytalanul.
Jungwon elő húzott a zsebéből egy óvszert. Pár másodperc múlva már egy ruha darab sem volt rajtunk, a házat meg a hangos nyögéseink töltötték be.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ellenségek vagy annál többek | Jungwon ff. |
RastgeleEllenségek vagy annál többek ☕📰 →Enemies to Lovers ☆•°☆•°:* ⚠️FIGYELEM ⚠️ Trágár szavak előfordulhatnak! Helyes írási hibákért elnézést kérek A történet kitalált Kezdés: 2022. Augusztus. 20 Legjobb helyezesek: 🥇Ni-Ki: 1 🥇Jake: 1 🥇Jay: 1 🥈Jungw...