Seoyeon szemszőge:
Mivan beengedsz végre,vagy nem?-kérdezte . Közben a szemöldökét felvonta.
Pár másodperc gondolkozás után úgy döntöttem, hogy beengedem.
-Jól van gyere. -mondtam, majd már indultam is volna be, de Jungwon meg fogta kezem és maga felé fordított. Kérdően néztem rá. Majd hirtelen egy ölelésbe vont.
-Sajnálom Seo ami veled történt, de az nem megoldás, hogy bezárkózol a házba,és el tolsz.. mindenkit magadtól. -suttogta fülembe.
-Ezt te nem értheted.- mondtam, már a sírás szélén állva. Majd rá néztem.
-Hidd el jobban értem, mint bár más.- mondta, közben a könnyeimet le törölte.
-Gyere menjünk be.- mondta, majd be ment . Én követem őt, de hirtelen meg botlottam és neki estem. Vészesen közel voltunk. Az ajkaink csak 1cm-re voltak egymástól. De ez a távolság hamar megszűnt, mert Jungwon az ajkaimra tapadt és egy szenvedélyes csókba hívott. Fogalmam sincs miért visszonoztam, de be kell vallanom élveztem. Pár perc múlva el váltunk egymástól, és Jungwonra néztem, aki kicsit sokkos állapotban volt ahogy én is . De mint minden ez sem tarthatott sokáig, mert meg szólalt a csengő.
Az ajtó felé indultam, majd kinyitottam.-Sunoo?! Te meg mit keresel itt. - kérdeztem idegesen.
Miért?
Miért kell pont most itt lenned?
Bár meg szabadítottál egy kínos pillanatot Jungwonal úgy, hogy egy még kínosabba hoztál engem.-Hát....-kezte el mondani, de valaki félbe szakította.
-Seo ki az jött oda hozzánk Jungwon.
-Bocsánat, ha valamit meg szakítottam- mondta, közben rám majd Jungwonra nézet akinek tiszta rúzs foltos az ajkai és az arca. A francba. Miért keveredek ilyen szituációkba?
-Én most megyek -mondta Sunoo, akinek már könnyek szöktek szemébe. Majd elrohant . Én meg rá néztem Jungwonra.
-Kösz, szépen mindent el rontottál, miért utálsz ennyire. - mondtam idegesen.
-Én rontottam el mindent? Még is mivel, mit csináltam ? Nem én mondtam, hogy visszonozd az a kibaszot csókot. És ha annyira szeretnéd nem visszonoztad volna.. -övöltözte. Én meg csak némán hallgattam, mikor már szólásra nyitottam a szájám folytata.
-Enyire baj ha szeretlek?!- kiabálta, majd távozott az ajtót meg be csapata.
"Szeret""szeret?!" Mi? Még is miért? Mióta?
És most mihez kezdjek.Utána kéne mennem?
Mit kéne neki mondanom?
ESTÁS LEYENDO
Ellenségek vagy annál többek | Jungwon ff. |
De TodoEllenségek vagy annál többek ☕📰 →Enemies to Lovers ☆•°☆•°:* ⚠️FIGYELEM ⚠️ Trágár szavak előfordulhatnak! Helyes írási hibákért elnézést kérek A történet kitalált Kezdés: 2022. Augusztus. 20 Legjobb helyezesek: 🥇Ni-Ki: 1 🥇Jake: 1 🥇Jay: 1 🥈Jungw...