Všechno se dá obejít.

167 3 0
                                    

Byl pátek a já se chystala na poslední den ve škole zase před prokaleným víkendem.
Vstala jsem v 6 a udělala všechno potřebné, hygiena, moje klasické linky a řasy, a samozřejmě outfit který se skládal z roztrhaných baggy kalhot a uplého černého topu a přes to přehozená bílá košile. Přece jenom bylo září takže bylo ještě teplo.
Bylo 7:15 a Karin mi volala že je před domem ano Karin je už 18 a má auto bydlí hned o pár ulic dál než já a vzhledem k tomu že jezdíme do školy na druhou stranu pardubic tak jezdíme dříve.

,,Ahoj Karin" Řekla jsem když jsem nastoupila k ní do auta.
,,No to je dost kočko" zasmála se na mě Karin u toho si sundala sluneční brýle a podívala se na mě.
,,Promiň však mě znáš" zasmála jsem se.
,,Tak co nějaký plány na víkend?" Zeptala se mě....
,,Sundáme se?" Usmála jsem se a mrkla jsem na ní.
,,To už je předci standart ne?" Uchechtla se.
,,Tak něco vymyslíme" nabídla jsem...
,,Hele vím že májí kluci z M+ show tady v klubu tak by jsme se tam mohli sundat" to už jsme vyjeli z příjezdové cesty a byly na cestě do školy.
,,To nezní špatně ale víš že je neposlouchám ani moc neznám" povzdychla jsem si a v hlavě jsem přemýšlela jak se z toho vykroutit.
,,Ale znáš Tomáše přeci" zarazila se. Ano znám Tomáše a vím že s nima dělá v tom Milion+ ale nepřijde mi to nějak podstatné, s Tomem se znám už dobré 4 roky ale poslední rok jsme se moc neviděli protože ani jeden nemáme moc času se jen tak sejít, a to mě možná i trošku mrzí.
,,to sice jo ale jenom skrz to že jsme se dříve hodně bavili. No vidíš si mi připomněla že jsem se s Tomem chtěla zase po dlouhý době sejít."
Napadlo mě že bych se s Tomem opravdu mohla po takové době sejít aspoň na oběd.
,,No tak vidíš zajdeme tam a užijeme si" a tímto jsme zakončili debatu o tom co podnikneme o víkendu.

V 7:49 jsme dojeli ke škole a klasicky se sešli i s ostatními a dali si naše typické ranní cígo před školou. Hodiny ve škole probíhaly v naprostém normálu dokud nepřišla poslední hodina a naše třídní nás strašně seřvala za vysazené dveře z pantů na záchodech ale tak to už je taková normálka. Upřímně se divím že nás ještě všechny nevyhodili ze školy.

,,No a příští týden budete mít první týdenní praxe, takže bych byla ráda kdyby jste si přes víkend něco našli a nepropili ho že dámy?!"
Učitelka se podívala na mě a na Karin a my jí pouze spražili pohledem protože naše třídní je neskutečná kráva.
,,Tady máte dokumenty který vám vyplní firma která vás zaměstná a za 10dní se tu opět sejdeme a aspoň jeden týden nebudeme mít vysazené dveře že ano"
A všechny nás přejela ta nudná rašple pohledem a zastavila se u Lukáše a Martina který tyhle věci dělají nejvíc.
,,Tak už vypadněte, mimochodem bude z praxí známka na vysvědčení tak se snažte prosím"

Když jsme vyšli ze školy naše klasická parta v sestavení Lukáše, Martina, mě, Karin, Daniela, Moniky, Karolíny, a Adama. Šla na náš spotík pár metrů od školy a kecali jsme o kravinách a u toho kouřili.

,,Já nechápu jak si ta kunda může myslet že si přes víkend najdu práci jí asi uplně švihlo v palici" řekl celkem otráveně Lukáš.
,,Lukáši to se nějak udělá i kdyby nám to měl napsat všem můj fotr" celkem ledabyle mu odpověděl Martin...
,,To by fakt udělal?" Vypískla radostně Karin
,,Jo tak mi to dejte a on vám to napíše že jsme dělali nejaký loga u něj ve firmě jednoduše to ochčijeme a budeme celý týden chlastat." Odpověděl jí zpět Martin a potáhl si ze své cigarety.
Všichni mu dali papíry kromě mě protože mě se v hlavě rodil plán jak se aspoň něco přiučit.
,,Kristi ty mu to nedáš?" Zeptala se mě zaraženě Kája. Kája byla vždycky trošku jednodušší a snažila se co nejvíce obcházet systém stejně jako my ostatní.
,,Hele mě napadlo něco, kdyby to nevyšlo mohla bych ti ty papíry v pondělí donést?" Odpověděla jsem Káje a rovnou se zeptala Martina jestli bych mu to mohla při nejhorším donést později.
,,Jo určitě." Řekl Martin a zahodil nedopalek cigarety na zem.
,,Tak my jedeme mám ještě nejaký věci na práci dneska." Rozpustila tenhle náš kroužek Karin...
,,Jo tak se mějte a vidíme se co nejdřív zatím ahoj." Rozloučila jsem se s ostatníma a vydala se s Karin k ní do auta.

,,Hele Kristi co tě napadlo že jsi mu ty papíry nedala?" Zeptala se mě když jsme dojeli před můj dům.
,,Mohla bych zkusit Toma, aspoň bych se něco přiučila" odpověděla jsem jí celkem zamyšleně protože jsem přemýšlela jak to udělám.
,,To by bylo fajn, hele o čestině jsem koupila lístky na kluky takže zítra v 20:00 tě vyzvednu kočko." Oznámila mi vesele.
,,tak jo moc se těším až se opět sundáme, zatím pa" odpověděla jsem jí a zabouchla dveře jejího auta a vydala se do domu.
Došla jsem domů a fotr tu klasicky nebyl.
Takže jsem si projížděla tiktok na posteli v pokoji a u toho si pokuřovala vapo.
Napadlo mě že bych mohla napsat tomu Tomášovi abych věděla jestli pro mě něco vymyslí nebo ne.

@k.neveklo
Ahoj Tome, mám na tebe prosbu.
@tkeej
Ahoj Kristi, pro tebe kdykoli kdekoli, co potřebuješ?
@k.neveklo
Mám příští týden ve škole praxe a napadlo mě jestli by jsi pro mě něco nevymyslel?
@tkeej
Pro tebe vždycky, dej mi chvilku a ozvu se ti. Do kdy to potřebuješ vědět na 100%?
@k.neveklo
Nejlépe do neděle.
@tkeej
Dobře Kristi něco vymyslím:P
@k.neveklo
Děkuju ti moc❤️.
Na to už mi tomáš dal jenom srdíčko.
———————————————————————
Okolo 20hodiny večer přišel domu fotr z práce a začal opět chlastat.
,,Ahoj tati zítra nebudu doma tak se nelekej" oznámila jsem tátovi aby neměl strach i když moc dobře vím že tu to je jedno.
,,Jo dobře a ve škole dobrý?" Zeptal se s hraným a falešným zájmem...
,,Jo příští týden budu mít praxe takže tam chodit nebudu ale budu chodit do práce"
Oznámila jsem mu opět a šla pomalu zpět nahoru do pokoje.
,,Dobře" zvolal za mnou.
Já si s ním nemám co víc říct, není na mě zlý ale spíš mu jsem u prdele.

Okolo půl noci jsem šla spát abych na zítra byla aspoň trochu ready.

Někdy je míň víc.Kde žijí příběhy. Začni objevovat