Přijeli jsme před barák a šli okamžitě do bytu, když jsme zabouchli dveře vyzvedl jsem si ji za prdel a přirazil jí na dveře líbali jsme se hladově a byl v tom chtíč...
,,To by ten mladej machýrek s tebou nedokázal co?" Uchechtl jsem se do polibku.
,,Nevím co protože zatím jsi mi nedokázal že jsi lepší" odpověděla arogantně a začala se smát. Smích jí ale rychle přešel když jsem s ní nemilosrdně došel k posteli a začalo ródeo na který holka nikdy nezapomene. Chtěl jsem být hodnej ale naštvala mě. Chce mi tím snad říct že s ním měla i něco víc než jsem viděl. Samozřejmě že podemnou vřízkala moje jméno... věděl jsem to. Je strašně nevinná ale zároveň strašně zkažená.
,,Kotě nevřízkej tak nebo si budou sousedi myslet že tu někoho vraždím" řekl jsem jí v průběhu a přirazil jí ruku na pusu aby se ztišila.
,,Jakube prosím" řekla mezi vzdechy mého jména, chudinka co se chová jako coura.
,,O co mě prosí kočička?" Zeptal jsem se a držel ji za bradu tak aby se mi koukala do očí.
,,Vyhrál jsi, prosim tě o to aby jsi ze mě udělal svojí couru" poprosila mě přesně o to co jsem chtěl.
,,Ale kočičko to už jsi byla ve chvíli co jsi se poprvý mihla ve studiu, copak jsi nečekala že to takhle skončí? Já moc dobře vím že jsi po tomhle přesně toužila" řekl jsem a pohladil jí po tý nevinný tvářičce.
,,do hlavy mi nevidíš Jakube" řekla vyčerpaně
,,a neříkal jsem ti že stejně skončíš podemnou?" Řekl jsem a na to ona už nedokázal odpovědět protože jsem měl pravdu.
Po téhle aktivitě mi tam usnula a já si hodil sprchu a šel jsem taky spát protože ráno bude dosti zajímavý.
———————————————————————
Ráno jsem se probudil ale Kristínka vedle mě už neležela takže jsem rychle vystartoval z ložnice a viděl jsem jak sedí u kuchyňského stolu v mém tričku a pila kafe. Oddechl jsem si že neutekla a zůstala tady.
,,Jakube já si to všechno pamatuju i přes drogy" vzdychla.. jojo holka jako by jsi si v noci už nenavdychala dost že?
,,Co jsi si vzala?" Zeptal jsem se rovnou a ignoroval to co řekla.
,,Emko donesl ho Lukáš" odpověděla
,,Kdo je Lukáš?" Zeptal jsem se zmateně
,,nežárli prosim tě v noci si mě tu mrdal jak devku a teď žárlíš na kamaráda?" Zasmála se, pomalu jsem taky došel ke stolu a posadil se naproti ní.
,,Jen jsem se zeptal a i kdybych žárlil vadí ti to snad? Už jsem ti říkal stokrát že přelámu pazoury komukoli kdo na tebe šáhne" odpověděl jsem s klidem na duši a uvědomil si že bych si měl fakt zjistit jména těch lidí z tý její party.
,,Jakube to je hezký ale poslal si mě do prdele" odpověděla a bylo slyšet zklamání a zoufalství v jejím hlase.
,,Kristínko já to tak nemyslel byla to jenom přehnaná reakce-" chtěl jsem pokračovat ale ona mě přerušila.
,,Miluješ mě nebo si ze mě děláš jen štětku na prcání?" Zeptala se a podívala se mi do očí.
,,Ano Kristi, nedělám si z tebe šlapku na prcání ale já nemůžu křičet do světa ze píchám a něco cejtím k 17letý holce, nechci aby jsi si myslela že je to protože jsi mi u prdele ale z důvodu toho že jsem kdo jsem to nemůžu udělat, Kristínko ty jsi si to špatně vyložila mám tě rád a to kurva moc ale musí to být mezi námi" odpověděl jsem a doufal jsem že pochopí že s ní nemůžu mít oficiální vztah.
,,Takže dejme tomu že to je Láska skrytá před světem?" Zeptala se a zasmála se.
,,Máš pravdu dá se to tak říct" zasmál jsem se taky, zvedl jsem se od stolu došel k ní, dal jí pusu a šel dělat vajíčka.
,,Mimochodem... včera jsi řekla že jsem ti nedokázal ukázat že jsem lepší než ten vochechule z baru, šukala si ho?" Zeptal jsem se a poškrábal jsem se na zátylku. Ona se pouze zasmála a odpověděla ,,Jakube já šukam jenom tebe." A dál si pila kafe, to mi dalo klid na duši že s nim opravdu nic neměla.