Probouzím se ve středu ráno s tím že dnes školu passnu protože jsem se ještě psychicky nevyrovnala s tím že jsem mu pouze naletěla. Dost pravděpodobně si omluvím i zbytek týdne protože si to potřebuju v hlavě uspořádat a ne se zaobírat školou. Já vím že když po večerech budu někde s partou tak mi to stejně nepomůže se odpoutat od Jakuba ale opravdu aspoň nebudu řešit věci ze školy a co však passnu jen 3dny.
Kamarádi do deště❤️
@k.neveklo
Hej guys passnu teď zbytek týdne potřebuju si uspořádat nějaký věci v hlavě a prostě bych nedala školu. Ale vídat se prakticky můžeme samozřejmě.Všichni se ptali prakticky co se děje na což jsem jim odpověděla že to nechci řešit teď a tím vlastně skončila naše konverzace. Šla jsem si udělat dolů snídani a potkala se tam s tátou který odcházel do práce.
,,Jaktože jsi doma?" Zeptal se táta když si obouval boty.
,,Hodila jsem si do pátku od školy volno potřebuju si urovnat nějaký věci takže dost pravděpodobně nebudu doma a nebo budu v pokoji tak to prosím respektuj." Odpověděla jsem mu prostě pravdu.
,,Dobře budu to respektovat ale příští týden už do školy běž ať máš v pořádku absenci." Řekl a odešel do práce.
Jen tak jsem si chillovala na posteli dokud mi nezavolal tomáš.
,,No Tome co potřebuješ?"
,,běž na balkón."
Řekl jednoduše a zavěsil hovor. Líně jsem se tedy vyhrabala z postele a šla na balkón, pod ním stál tomáš.
,,No pojď pojď chtěl jsem tě vyzvednout ze školy ale ta tvoje kámoška Karin řekla že jsi doma a dáváš si pauzu do konce týdne od školy takže makej jedeme na jídlo a všechno mi řekneš." Rozhodl Tom a tím mi vykouzlil úsměv na tváři. Rychle jsem se oblékla a seběhla za ním dolů a šla si užít den s ním naplno!
——————————————————————
Den s Tomášem jsem si moc užila. Byly jsme na jídle a pak dělali kraviny po ulicích Pardubic.
Ale teď už jsem doma a připravuju se na to jít s mojí partičkou kamarádu do klubu tady v Pardubicích. Vzala jsem si na sebe černé uplé šaty pod zadek a přes to jsem hodila lehkou bundu, zakončila jsem to černou kabelkou a Nike AF1 botami. A vyrazila jsem ke klubu za ostatníma.
,,Ahoj jsme tu první musíme na ostatní počkat" řekla Karin a u toho vyfoukla dým z cigarety a tím mě nalákala na to si taky zapálit cigaretu.
Po 20 minutách už dorazili všichni a my šli dovnitř, usadili jsme se do prázdného boxu a čekali na objednané drinky. Všimla jsem si oznámení na instagramu.@yzomandias
Promiň.To bylo jediný co napsal, dala jsem mu zobrazeno a řekla si že na něj zkrátka zapomenu.
,,Je to fakt střela!" Řekl Lukáš a u toho vytahoval myslím že Emko.
,,Já ti nevím Lukáši už to je dlouho co jsme čistý od tehlech sraček..." odpověděla jsem mu
,,Ale notak nic se nestane Kristi" řekla Karin a vzala si Emko. No a vzhledem k tomu že držíme jako parta při sobě jsme si ho vzali všichni.@yzomandias
Kristínko?
Halo?
Kristínko kde jsi?
Neser mě a odepiš nebo si pro tebe dojedu.
KDE SI KURVA?!?!Já mu dávala pouze zobrazeno a užívala si stavu euforie z této omamné látky.
Pohled Jakuba
Neodepisovala mi ale všechno si četla. Vím že jsem jí ublížil ale vlastně si to jen špatně vyložila. Ona patří mě, jenom a jenom mě. A teď vlastně ani nevím kde je. Tomáš sice říkal že s ní dneska byl a že si dala pauzu od školy ale neví co s ní je teď a já začal stresovat co když se jí něco stalo takže jsem o půl noci vyjel k jejímu domu a zazvonil.
,,ehm zdravím potřebuješ něco kluku?" Zeptal se mě dost pravděpodobně její otec, nikdy jsem ho neviděl ale je to jediná inteligentní možnost.
,,Dobrý večer je Kristina doma?" Zeptal jsem se slušně jejího otce, přeci jenom je půl noc.
,,Hele je v nějakým klubu s kamarády ale nevím v jakým to ti boužel neřeknu" odpověděl a zívnul si u toho.
,,Díky a omlouvám se za vyrušení, mějte se" odpověděl jsem a odcházel jsem do auta z kterého jsem zavolal Kristi která to díky bohu po dlouhém zvonení zvedla.
,,Kde doprdele si?!" Zařval jsem na ní do telefonu hned jak to zvedla.
,,Kubíčku nezlob se ale mám jiný věci na práci" odpověděla velice opile a to mě nasralo ještě víc.
,,Ptám se naposledy... kde... doprdele... si!" Procedil jsem skrze zuby.
,,tady v tom baru na na náměstí ale neobtěžuj se a jdi si píchat děvky já se domů dopravím stejně jako vždycky sama a stejně už mám v plánu vypa-" nedořekla to protože jsem jí položil telefon dupnul na plyn a jel k tomu baru. Když jsem tam dorazil viděl jsem před klubem Karin a ty ostatní její kamarádíčky který ani nevím jak se jmenujou ale byla tam osoba kterou jsem nikdy před tím neviděl ale už teď jsem jí ze srdce nenáviděl a začínala se ve mě vařit krev. Protože se až nebezpečně blízko začal motat kolem Kristi a to se mi vůbec nelíbilo. Všichni se vydali druhou stranou domů a oni dva tam stále stály a ve chvíli kdy jí chytil za prdel a přilepil se na ní jak pijavice jsem rychlostí světla vystartoval z auta a zařval jsem
,,Kristino nastup si okamžitě do auta" podle mě jsem byl dokonce i rudej vzteky ale co už tenhle podle odhadu tak 19 letej týpek mi leze do zelí.
,,Jak jsi se-" ,,Neodporuj a nastup si JEDEME!" Odsekl jsem Kristi a ta se teda vydala k autu a nastoupila si na místo spolujezdce.
,,Co ti hrabe" zeptal se ten namachrovanej 100% přefetovanej týpek.
,,Radim ti od ní se drž kurva daleko nebo to špatně skončí! Jasný!!" Zařval jsem na něj a týpek jenom kejvnul že rozumí a odešel.
Já si sedl do auta a vyjel směr můj byt protože kdybych jí odvezl domů tak si ani nic nevysvětlíme protože by mě nechtěla vidět.
Kristina na mě viděla že jsem nasranej
,,Kubíku ty žárlivko nedělej" škitla si opile.
,,Nežárlím jen si hlídám co je moje" řekl jsem vytočeně a bouchnul rukama do volantu.
,,Co má co nejakej vyjebanec z baru šahat na něco co mu nepatří a nikdy patřit nebude protože moje jméno ti při vzdychání prostě do pusy padne." Řekl jsem stále naštvaně protože mě sere že jí sáhnul na její dokonalej zadek.
,,Kubo a kdo řekl že to jméno budu křičet znova" řekla arogantně a stáhla okénko ze kterého se naklonila ven tak že měla jednu nohu položenou na mém rozkroku a začala si tuhle zběsilou jízdu užívat z okénku mého auta který jí X dní pronásledovalo na každém kroku. V tu chvíli mi došlo že tohle není jen alkohol ale pravděpodobně nějaká slabší droga protože to jak se kroutila nikdy neudělala ani pod vlivem trávy.
,,Já jsem ti to právě řekl že budeš vřízkat podemnou moje jméno a prosit o milost." Řekl jsem už v klidu a šlápl na plyn ještě víc což jí donutilo zalézt zpatky do auta a zkousla si rty. Periferně jsem si všiml že má opravdu větší zorničky. Takže čistá jo?.