Ráno jsem opět uklidila flašky a nasnídala se. Dnes jsem se tedy už namalovala a hezky oblékla. Vzala jsem si černé skinny jeans a červený topík a moje oblíbené červené jordany.
Tomášek mě zase vyzvedl a jeli jsme do studia.
Byl tu dnes zase jen Jakub a Dominik a asi Radek v nahrávací místnosti protože jsem zaslechla nějaký beaty.
,,Ahoj Kristi" pozdravil mě Dominik a opět mě objal. Dominika mám opravdu ráda.
,,Dnes si měla klidnou noc co?" A arogantně se na mě podíval Jakub.
Ja ho pouze vyfakovala a odcházela do kanclu.
,,Nojo fakovat to umí moc dobře!" Zařval za mnou Jakub ale já zabouchla dveře a šla si opět dělat svojí práci.
,,Chceš si poslechnout track který jsem nahrál Kristi?" Zeptal se Dominik.
,,Jo moc ráda si to poslechnu" odpověděla jsem mu.
Šli jsme tedy do nahrávací místnosti kde byl Jakub a Ráďa, já pouze protočila očima a poslouchala jsem track který se prý jmenuje vyměřený čas.
**Vyměřenej čas čím víc seš štastnej tím rychlejc utíká tenhle moment....**
Byl to strašně krásný a silný track moc se mu to povedlo. Jakubovu část jsem radši nekomentovala.V 6hodin mě tomáš přivezl domu a já si otevřela flašku vodky a pila. Nikdy jsem nepochopila proč ode mě máma odešla.
————————————————————————
Ráno mě vzbudil zvonek v půl 9. Šla jsem otevřít.,,Tomáši dopíči vyzvedáváš mě v 10 co.... Jakube co tady chceš?" Lekla jsem se.
,,dnes te mám vyzvednout já, tomáš nemůže. Ty teda vypadáš" doslova se mi Jakub vysmál.
,,Drz hubu a pojď nahoru než se připravím" odpověděla jsem a pozvala ho dál.
Šli jsme obývákem kde byly všude flašky od táty protože jsem to ještě nestihla uklidit.
Když jsme došli do pokoje začala jsem se malovat a Jakub seděl na posteli a bedlivě mě sledoval.
,,Ty flašky dole-" snažil se zeptat jakub ale já jsem mu jednoduše odsekla
,,jsou od fotra ano na víc se laskavě neptej a nestarej se." Neřešila jsem to a nenápadně posunula prázdnou flašku vodky aby si jí nevšiml a dál jsem se malovala.
Za hodinu jsme odcházeli z mého baráku a nastoupili do fialového mercedesu.,,Máš hezký auto." Řekla jsem.
,,Neni moje ale Dominika" Odpověděl krátce.
,,Aha proč tu nejsi svým?" Zeptala jsem se.
,,Nechci aby jsi znala mé auto na to ti nedůvěřuju ani trošku." Zasmál se.
,,Jo jasně hraj si na důležitýho zas." Nebudu lhát urazil mě a neskutečně mě to sralo.
Do studia jsme jeli v tichosti.
Když jsme tam přijeli dělala jsem si svoje. A konečně jsem dodělala to logo pro Dominika.
,,To je úžasný to použijeme! JAKUBE!" Pochválil mě Nik a zavolal na Jakuba.
,,Co chceš?" Zavolal Jakub a přišel k nám.
,,Mámo logo na album Kruhy & Vlny" řekl šťastně Dominik.
,,Jo super pěkný." Řekl bez emoce Jakub a zase odešel.
Potom přijel tomáš a odvezl nás na jídlo do Cafeterie a poté domu.
Praxe jsem měla celé za sebou a upřímně byla to i docela sranda. Až na Jakuba.Kamarádi do deště❤️
@k.neveklo
Ahojte lidi nezapijeme zítra ten týden praxí? No pro vás spíše ,,praxí":D
@martin.nov
Mohli by jsme se opít v tom parku klasicky na spotíku:P
@karin.pos
Tak jo semnou počítejte!
@lukas.tros
Semnou též!
@daniel.nerad
Ja určitě dorazím a vezmu špeka;)
@monika.n
To si nenechám ujít!
@kajinka_s
Same lidi!
@adam.r
Taky taky dorazím ale v kolik?
@k.neveklo
V 19?
@adam.r
Dobrá dobráPoté jsem si hodila sprchu a šla spát.
——————————————————————
Byla sobota odpoledne a já se flákala
@tkeej
Kristi moc jsem si to s tebou užil budeš mi tam chybět!
@k.neveklo
Ty mě taky Tome až budu mít další praxe vím kam půjdu!
@tkeej
U nás ti jsou dveře vždycky otevřeny.Ještě chvíli jsem si s Tomem psala ale pak jsem se šla připravit na večerní pofel s mojí oblíbenou partičkou lidí za který bych položila život.
Když jsem přišla na spot všichni už tam byly odpálili jsme Jointa a popíjeli a zpívali opět jsem si všimla toho černého auta a dnes mi to už nedalo a šla jsem k němu ale když jsem se k němu blížila tak rychlostí světla odjelo.
,,co se děje Kristi?" Zeptala se rychle Karin.
,,nic jen jsem myslela že to jsou fízlové ale očividně ne" odpověděla jsem a vzala si od ní z ruky flašku a měla v plánu se sundat do němoty.