Omámená momentem

139 4 0
                                    

Vzbudila jsem se v 10 ráno a šla jsem po schodech dolů do přízemí kde byly všude prázdné flašky které jsem samozřejmě uklidila a šla si připravit snídani.
Udělala jsem si míchaná vajíčka se slaninou a u kuchyňského stolu si to snědla.
Potom jsem se extrémně flákala až jsem se rozhodla se jít na chvíli projít do parku.
Sedla jsem si na nejbližší lavičku a kouřila svojí zlatou malborku a v tom mi přišlo oznámení na telefon.

@tkeej
Kočko vymyslel jsem pro tebe ty praxe
@k.neveklo
Vážně? Tomášku já tě ulíbám až tě uvidím!
@tkeej
Ne opravdu, budeš semnou chodit do kanclu a dělat nejaký hloupý zbytečný loga:P
@k.neveklo
Tak dobře děkuju moc, a kam mám přesně chodit? Jako adresu?
@tkeej
O to se nemusíš starat budu tě vyzvedávat každý den v 10 ráno;)
@k.neveklo
Tak dobře děkuju ještě jednou!
@tkeej
Opravdu nemáš za co, napíšu ti v neděli a domluvíme se přesněji:D.

Na to jsem mu dala už jenom srdíčko a dokouřila svojí cigaretu a pomalu se vydala domu abych se stihla připravit.
——————————————————————
Bylo okolo 18hodiny a už mi volala Karin jestli stíhám na což jsem jí odpověděla že už jsem skoro hotová.
Vypadala jsem prakticky stejně jen se mi změnil outfit vzala jsem si modré baggy a bílí top a přes to černou košili přece jenom jdu se tam opít ne balit rappery který mě nezajímají.
———————————————————————
V 20hodin mě vyzvedla Karin ale nebyla logicky autem naštěstí je ten klub kousek od nás cca 15minut pěšky takže to bylo v pohodě. Po cestě jsme si dali cígo a kecali o životě a o budoucnosti což jsme vlastně dělali vždycky.

,,Občanky?"
Dali jsme mu občanky a Karin dal zelený pásek protože jí už bylo 18 a mě dal červený aby se poznalo u baru jestli můžeme alkohol nebo ne ale bylo to stejně jedno protože Karin nám koupí drinky oboum.
Došli jsme na bar a Karin objednala GinTonic a začali jsme popíjet a tancovali na písničky.
Přesně o půlnoci na stage naběhl Yzo a Nik.
,,Já půjdu dopředu budeš tady u baru?"
,,Jojo budu tady stejně mě nezajímají a neznám je" řekla jsem ji trochu smutně.
,,Barmane? Mohl by jste jí dávat drinky na můj účet?" Zeptala se Karin poměrně pohledného barmana...
,,No když to nikomu nepovíte tak jo" a usmál se na Karin. Ta na něj jen mrkla a odešla.
Já si objednala další GinTonic a popíjela.

Začal hrát nějaký track který mě docela zaujal.
*Říkám jí kotě jsem rodinej typ na prvním místě je crew ne ty....*
Pochopila jsem z toho že s otcem nemá dobrý vztah a že od něj odešel tak jako matka odešla ode mně. Nebudu lhát některé písničky byly i dobré a docela se mi líbili.

Po show přišla totálně splavená Karin a objednala si drink a pili jsme dál. A samozřejmě jsme se ztřískali jak vázy.
———————————————————————-
Domů jsem přišla v 6 ráno a ihned zapadla do postele a byla jsem tuhá. Byla jsem totálně na mol takže jsem byla ráda že jsem hned usnula.

Ráno no spíš odpoledne se probouzím s totalní kocovinou. Otevřela jsem mobil a podívala se co se přes dobu co jsem spala stalo. No a stalo se toho dost.... Tomáš mi totiž odpověděl na story co jsem včera dala totálně na mol z klubu.

@tkeej
Odpovídá na váš příběh: no ty si teda dopadla, líbila se ti aspoň show kluků?🤣
@k.neveklo
No tak pěkně děkuju:D ani nevím nebyla jsem tam kvůli nim.
@tkeej
Tak to potom joo, takže zítra v 10 u tebe?
@k.neveklo
Jasnačka, adresu furt máš?
@tkeej
Kristi tu jsem nikdy nevymazal:P
@k.neveklo
Tak se zítra vidíme!❤️

Pak už jsem jen dospávala kocovinu a hodila si horkou sprchu, potom jsem se uložila ke spánku abych byla připravená na další den na praxe které pro mě budou uplně nové.

Někdy je míň víc.Kde žijí příběhy. Začni objevovat