V úterý jsem se probudila okolo 8 ráno a klasicky uklidila obývák po tátovi a dělala si snídani všechno bylo stejné jako každé ráno. V deset mě opět vyzvedl tomáš a jeli jsme do práce.
,,Ale ale naše Kikinka je tady" Vůbec nechápu co to Jakub vypustil z huby.
,,Kolikrát ti budu opakovat že mi máš kurva říkat Kristino!" Zakřičela jsem na něj.
Ve studiu byl dneska pouze Jakub.
,,Klid Kristi nevšímej si ho" snažil se mě uklidnit tomáš.
,,At si pohulí péro, Jakube jestli máš nějaký komplexy tak si je rozhodně neléči na mě." Vyjela jsem opět na Jakuba, když jenom seděl a přiblble se smál.
,,Nejseš tak nevinná jak vypadáš... a to péro by jsi mi mohla pohulit ty když jsi tak chytrá." Rejpnul si a začal se smát.
,,Jakube táhni do píči. Tomáši pojď prosím nechci tu s ním být." A touhle větou jsem tomáše odváděla do kanclu.
,,Hele Kristi Jakuba si fakt nevšímej nepouští si moc lidi k tělu a očividně tě nedokáže přijmout proto se takhle chová. Promiň za něj" omluvil se smutně tomáš.
,,V pohodě Tome nemusíš se omlouvat očividně jsme si proti srsti vzájemně." Řekla jsem jednoduše a věnovala se dál své práci.
Dělali jsme opět nějaká loga a v tom tam vtrhl Dominik.
,,Ahoj hele Kristi můžu ti tak říkat? Hele jak dobrá si v té grafice?" Zeptal se rychle Dominik tak že jsem mu sotva rozuměla.
,,Ahoj Dominiku ano můžeš mi tak říkat, a nevím pojď se podívat." Řekla jsem.
Projížděl semnou nějaké moje výtvory a zářili mu u toho oči což bylo poměrně směšné:D
,,To je skvělé! Mohla by jsi mi udělat cover na cédéčko? Děláme s Jakubem na albu a potřeboval bych to" Řekl nadšeně!
,,Kdyby to dělal jenom jakub tak bych se na vás vykašlala ale že jsi to ty tak se na tebe nevykašlu když jsi tak hezky poprosil takže mi přines podklady a zkusím to." Řekla jsem mu.
Dominik mi přinesl všechny podklady a já se do toho vrhla, do bloku jsem si čmárala nějaký návrhy ale samozřejmě jsem to nestihla na tom budu muset pracovat trošku dýl.V 17hodin mě opět tomáš hodil domu.
,,Ahoj tati jsem doma" řekla jsem když jsem přišla domu
,,Ahoj jak to šlo?" Zeptal se a napil se piva.
,,Jo bylo to fajn, u Tomáše se hodně přiučuji." Řekla jsem s odporem.
,,To jsem rád" řekl a začal se dívat na televizi.
Odešla jsem do pokoje protože si s ním opravdu nemám moc co říct.@karin.pos
Čeginy, nechceš dneska přespat? Mám free barák, přijdou i ostatní.
@k.neveklo
Jasně že dorazím v kolik?
@karin.pos
Doraž za hodinku.Na to jsem jí dala srdíčko a šla si zabalit nějaký věci.
Odešla jsem okolo 6hodiny ke Karin kde už byly všichni.
Začali jsme pít a ubalili Jointa. Nebudu lhát hulíme docela dost ale tak co nikomu tráva zatím neuškodila a je to skvělý pocit.
Když už jsem byla v náladě tak jsem přes okno viděla zase toho černého mercedesa jak stojí před barákem ale tentokrát se o přední kapotu opírala postava která pokuřovala očividně cigaretu. Boužel pod vlivem jsem nedokázala rozeznat kdo to je a ještě ke všemu byla tma.,,Kristi pojď za náma děje se něco že tu takhle stojíš?" Otočila jsem se čelem ke Karin
,,Nene nic se neděje jenom..." otočila jsem se ale auto už odjíždělo.
,,Nebo víš co neřeš to." Řekla jsem nakonec.
,,dobre ale Kristi pamatuj mě můžeš říct všechno. Jsem tu pro tebe" Řekla Karin a objala mě.
,,Však já vím, opravdu to neřeš a pojď se bavit!" Řekla jsem protože jsem opravdu nechtěla řešit nějaké divné auto.
Všichni jsme šli spát okolo 3 ráno dost opilí.Ráno mě vzbudil telefonát od tomáše.
Tomáš💋.
,,No kde si tvůj fotr říká že jsi u Karin? Kde bydlí vyzvednu tě." Řekl když jsem mu hovor přijala.
,,Promiň já jsem uplně zapoměla. *adresa*"
,,Dobře jedu pro tebe" po téhle větě mi Tom zavěsil.Ani jsem se nemalovala a jen se s ostatníma rozloučila a šla čekat na tomáše který tu byl do 5minutek.
Když jsme přijeli do studia byl tam Jakub, Dominik a nějaký 2 kluci který neznám.
,,Ahoj já jsem Radek ale můžeš mi říkat Ráďa" řekl ten kluk v kšiltovce.
,,Já jsem Pepa" řekl klučina který vypadal strašně sympaticky.
,,Ahojte já jsem Kristina." Představila jsem se.
,,Jojo dominik už vyprávěl" zasmáli se oba.
,,Ahoj Kristi!" Křikl Dominik když přišel do místnosti a šel mě obejmout.
,,Vypadáš jak po prokalený noci a nebo po prošukaný s Dominikem?" Musel si prostě rejpnout jakub.
,,Co to doprdele meleš, a jak víš že Kristi chlastala?" Zastal se mě Tom.
,,Ja neříkám že to vím ale jenom že tak vypadá." Zarazil se.
,,Proč bych měla hned šukat s Dominikem?" Vyštěkla jsem na něj.
,,Že ti najednou říká Kristi když nikdo jiný nemůže" Jakub se začal arogantně a hnusně smát. Ja nechápu co si jako myslí? Že dominika znám sotva 3 dny a už s ním šukám?
,,Víš jakube kdyby jsi se hezky zeptal tak jsi taky mohl." A arogantně jsem odešla do kanclu kde jsem si dělala opět svojí práci s Tomášem.V 17 hodin mě opět hodil tomáš domů.
Dneska jsem nikam nešla protože všichni stejně dospávali kocovinu a já jsem si v pokoji ubalila CBD brčko a malovala si nějaký náčrty. Poté jsem vylezla na balkón si zahulit to brko co jsem si ubalila a u toho pila kafe. U mého baráku opět zastavil ten černý mercedes. Vím že mě ta osoba z auta sledovala a proto když jsem dohulila brko tak jsem ho vyfakovala a šla zpátky dovnitř.Okolo půl noci jsem šla spát protože budu muset ráno zase uklízet po tátovi tak abych všechno stihla.