Siyah Gül

39 13 3
                                    

Hayatımda bir dilek hakkım olsaydı yedi yaşım ve çocukluğuma dair unuttuğum anıları görmek isterdim yada hatırlamak ama öyle bir şansım olmayacağına göre...sekizinci yaş günümde bir siyah gül ve siyah bir zarf geldi eve,kalbimin üstüne olan izin aynısıydı ailem hep doğum lekesi olduğunu söylerdi ama böyle özene bezene çizilmiş gibi bir doğum lekesi olmamalı bence ve her yaş günümde bir siyah gül ve not gelir bana ailem hep saklamaya çalışırdı bende ilk gördüğüm andan itibaren bulmaya çalışmıştım hep ve ilk gül ile zarf geldiğinde sekiz yaşımdaydım ailemin sakladığı yerden bulup çıkardım gülü ve zarfı elime aldım ve gülün aynı kalbimin üzerindeki ize benzediğini anladım sonra siyah zarfı açtım ve içinden siyah bir kağıt çıktı ama birşey yazmıyordu ne yani boş muydu sonra diğer tarafını çevirdim ve altın kadar parlak bir yazı ile karşılaştım yazı o kadar güzeldikine nerdeyse yazıya bakmaktan okumayıp öylece yazıyı izlicektim bir süre daha inceleyip okumaya başladım;

"Eğer hatırlamak istiyorsan bilmediğini ve görmediğini,önce tabloları sonra güneşi batırmalısın eve"    
                                                      A.A.A
Yazıyordu bende aynı orda dediği gibi yaptım evimizin çatıkatına çıkıp bekledim bekledim bekledim ve güneşi batırdım eve ama hiçbirşey olmadı sonra bi anda bir şeyler hatırlamaya başladım....;Bir ayna daha doğrusu bir boy aynası ve ben aynanın karşısına geçip diyorumki " Ayna ayna şöyle bana bu dünyadan,bu gezegenlerden,bu evrenden başka benim bilmediğim bir ecren veya bir boyut varmı?"diye soruyorum sonra aynada bizim evdeki tablodaki saray beliriyor siyah bir saray ve bahçesi siyah gül ile kızıl goncalarla dolu bir bahçe arkasındada ürkütücü duran siyah büyük bir saray tam aynaya dokunacakken annem içeri giriyor ve bir daha asla aynayı ellemememi veya ayna ile konuşmamamı söylüyor sadece bu kadarcık bir anı.Şimdi yirmisekiz yaşındayım ne zarflar kesildi nede siyah güller ama artık umursamıyorum çünkü yazanalrın hiçbirinden anlam çıkaramıyorum.Birkaç gün önce istanbula taşındık ve 2 gün önce yeni bir üniversiteye kaydoldum.
Annemin dediğine göre öğlenciymişim,okul formam ise siyah dizin bir karış üstünde pileli  bir etek,siyah bir kravat ve beyaz okulun armasını taşıyan bir gömlekten oluşuyor.Bütün düşüncelerimi ve uykumu bölen şey kapının hızla açılması oldu o sırada başımda bir gölge belirdi ve konuşmaya başladı "Kalk artık Elisa.Kalkmayacakmısın?"dedi ha tanıdım ben bu sesi bu abim sonra bi anda beni gıdıklamaya başladı ve neye uğradığımı şaşırarak gözümü açtım o ise bana uzaylı görmüş gibi bakıp odadan çıktı ve çıkmadanda hızlı olmamı söyledi.Yataktan kaldım ve yavaş hareketler ile banyoya doğru ilerledim banyoya girince aynaya baktım kahveli,kızıllı belimin sonuna kadar uzayan dalgalı saçlarım,kahve ve siyah karışımı olan gözlerim az dolgun olan dudaklarım kısacası hoş ve güzel bir kızdım insanlara göre ben Elisa Gülin Akçahan.Yüzümü yıkadıktan sonra hızlı bir şekilde dişlerimi fırçalayıp biraz daha oylanıp banyodan çıktım ve okul formamı giydim,saçlarımı tepeden sıkı bir atkuyruğu yapıp deri cekeyim ve çantamı alıp odadan çıktım.Ben çıkana kadar herkes gitmişti annem,teyzeme gidecekti,babam,abim ve ablam zaten işe gidiyor onlarda gitmişlerdi derin bir nefes verip annemin bana bıraktığı harçlığı ve telefonumu alıp kapıya doğru yürüdüm ve ayakkabılıktan siyah converse mi alıp giydim ve evden çıkıp okula doğru yürümeye başladım okula yaklaşmışken telefonum çalmaya başladı kaldırıma çıkıp yürürken çantamda telefonumu çıkarmaya çalışıyordum tâki sert bir şeye çarpana kadar başımı kaldırdım ve ona bakmaya başladım benim 1,68 boyum önün yanında sanki yarım metre gibiydi kafamı biraz daha kaldırınca yüzünü gördüm sanki çizilmiş gibi bir çehresi ve burnu vardı,benden biraz daha dolgundudakları,anlına dökülen açık kahve,koyu kahveli saçları ve gözleri gözleri gerçek olmayacak kadar güzeldi biri ela diğeri ise kahve idi.Bi anda karşımda sırıtmaya başlayınca tazesini gördüm ona öyle pür dikkat bakarken "İyi süzdün ha!" dedi bana ve omzuma çarpıp giderken kalbimin üstündeki siyah gül bi anda parladı ve ben arkaya doğru düşmeye başladım tam düşerken belime sarılan bir çift kol beni tuttu ve sonrası karanlık oldu...

(Arkadaşlar Umarım beğenirsiniz biraz kısa bölüm oldu diğer bölümleri biraz daha uzun yazacağım zaten bu ilk bölüm olduğu için biraz kısa olsun dedim beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın.İlk kitabım umarım beğenirsiniz aralarda yazım hatası olabilir o nedenle şimdiden özür dilerim.)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 29, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşk ve AcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin