♡37♡

190 3 0
                                    

*годину тому*
Pov Riley

-Брайс ти шутиш?!-панікувала я
-ти взяв і відпустив її саму?!

-та тихо вам!-крикнув Брайс
-Вона зараз сама поїхала ми поїдем за нею!

- а не могли ми всі разом поїхати з нею!?-запитала Авані

-Ні!Так хватить зараз всі їдіть переодягайтеся і зустрінемось в залі.-Промовив Брайс,зразу ж пішли переодягатися через декілька хвилин я була готова спустивши в зал там уже сиділи всі.
-так ось вам всім зброя.-він роздав кожному після він розказав план

-Все поїхали!!Поки її там не вбили вона там одна така маленька і зовсім не сильна не знати що можуть з нею зробити!-промовила Несса.

***

Ми уже під'їжали до місця

-дивіться машина з нашого гаражу!Це Мелісси 100%.-промовила Я

-Зупиняємося тоже тут.-промовивив Джей,Брайсу, він зразу ж зупинився.

-так працюємо тихо!-Звернувся до нас Брайс.Ми вийшли з машини і пішли тихо до будинку ми походили повз відкритого вікна.

-Через це вікно можливо Мелісса залізла.-промовила я пошепки

-давайте тоже залізайте спершу давайте допоможемо дівчатам.-пошепки говорив Джей,вони допомогли нам залізти після хлопці залізли тут ми прийшли і побачили на землі хлопця.

-йоп..-промовила Несса

-це справа її рук?-промовила Авані

-як вона..-промовила Несса

-так давайте йти менше говорити!-промовив Ентоні,ми продовжили іти по довгому калідорі тут ми побачили інших які лежали на підлозі і вони походу рухалися ми підготувалися взяли в руки зброю ми підходили блище вони нас побачили.

-Н..не чипайте нас.-промовляв один з пораненою ногою,до нього підійшов Брайс і поклав свою ногу на його руку.

-Де всі інші?-Запитав Брайс,він мовчав Брайс простягнув пістолет до віска.

-е...е вони в підвалі там!-він почав показувати дугою рукою,Брайс копнув його,а я побігла в той напрямок де показував той бідося,спустившись в низ тут мене очікували багато дверей,я почала всі відкривати з одної сторони,а Джей з другої коли ми оглянули майже всі двері лишилася тільки одна.

-він нас що наєбав?-промовила Авані

-тихо!-я показала на ту дверку там був якийсь шум, Брайс підбіг і відкрив ту дверку там була Мелісса яка лежала,Пейтон бився з одиним,якись хлопець лежав там в куті,я повернула голову до мелісси і побачила що якась шмара тримала ніж над нею.

-Мелісса!-я крикнула і рванула до тієї з всієї сили я скинула ту з подруги я вибила з рук ніж після я побачила тієї обличчя це була Надя..Я її відключила до мене підбігли дівчата ми сіли біля Мелісси вона була як на мене в ужасному стані її прикрасе обличчя було побите.Дівчина розплющила вічі і підвелася.

-тобі больно?-промовила Несса ми з дівчатами стояли так як перекрили все вона відштовхнула мовчки Нессу,після в'язала з землі арматуру...

————————————————————

Я думаю тут уже без шансів

♡ilu♡

мій особистий вампірчик🦇Where stories live. Discover now