Нік просто вийшов з кімнати сказав,що покличе інших дивний тип він звичайно..А ми продовжили прибирати і швидко з цим закінчили тому що нас багато було.
Р:Боже нарешті.-ми присіли на диванчик.
Б:Ми швидше по прибирали чим Нік інших закликав,де він? Що пішов по них в Україну чи шо?
Е:Нікк!-Вона крикнула на весь будинок через декілька хвилин вони всі прийшли.
-Ти аж куда ішов?Н:Боже Еліс замовкни.
Вони всі сіли на диванчик Еліс після його слів дивилися на нього таким поглядом ніби зараз візьме той ніж і заріже на місці.
Я:Короче у мене є ідея,мені сподобалося з вами відпочивати тому хочу вам запропонувати поїхати за місто на мою дачу.-промовив я пробігаючись поглядом по тій копашці.Кімнату огорнула тиша но її перебила дівчина.
С:Ну а що хороша ідея, треба ж прикольно провести це літо.-промовила дівчина перша з їхньої компанії
-Ну друзі погоджуйтеся це буде круто,що будем в місті робити,працювати дальше?К:Ну я погоджуюся принципі планів немає тому можна відпочити.
Я з середини уже радів.З їхньої компанії всі майже погодилися останнє слово було за Мелісою так так я її називаю не Еліс а Мелісса тому що я впевнений,що це вона.
С:Еліс,а ти?
Е:А що я?
-Я звичайно не буду їхати,у мене є справи інші чим це все.-промовила вона і на останньому слові вона перевела свій погляд на мене.Я здогадувався що так буде вона справді вперта як і Меліса тому це ще один доказ собі що це вона,хотя буває багато людей з таким характером,но у не особливий.С:Та нуу Еліс чого ти так зануда ну поїхали відпочинеш нарешті.-Еліс перевела свій погляд на свою подругу
-Тим паче скоро у тебе свято гарного проведем.Е:Саб я уже по поводу цього говорила!І не треба нічого святкувати я говорила не один раз.
Я зацікавився яке свято? День народження? Якщо так це ще один збіг в Меліс день народження 26 липня,а в Еліс?
С:Ну пам'ятаю я пам'ятаю ну будь ласка,а за мою любе твоє бажання.-вона обняла її плечі.
Е: Бажання кажеш?-Вона подивилася на неї з єхидною усмішкою
-Добре вмовила.-промовила вона після вона перевела погляд на мене.С:Ура нарешті.-вона її обняла.
Я:Прекрасно тоді сьогодні ж будем їхати.
-Туда трохи довго їхати тому треба виїжати десь зараз.С:Добре тоді ми збирати речі!.-промовила вона з усмішкою взявши Меліс за руку і вони вийшли з кімнати
Д:Добре тоді ми тоже підем.-промовив друг.
Ми вийшли з будинку і пішли в свій тимчасовий збирати речі.Я зайшов в кімнату де моя дівчина з кимось говорила по телефону.
Л:Окей добре я тобі потім подзвоню.-промовила вона в трубку коли побачила мене.
Я:З ким говорила?
Л:З подругою!-промовила вона
Я:Зрозуміло.-я водночас відповідаючи її доставав свою сумку.
Л:А ти куда?..-промовила вона
Я:Ми з компанією вирішили ще відпочити.
Л:Аа круто!Я рада за вас.Я вже подумала що я спортила тобі відпочинок і ти хочеш зі мною їхати.-промовила вона з усмішкою.
Я продовжив збирати свою сумку так як у мене не було з собою багато речей.Я дуже швидко зібрав свої речі.
Я:Такс я уже зібрав свої речі.-я підійшов до дівчини.
-Я думаю зараз будем їхати тому ось ключі.-я взяв її руку і поклав в долоню ключі
-Сьогодні ти ж їдеш вечером тому сюда прийде господар цього будинку за ключами ти просто їх відаш гроші не треба я уже заплатив.-попередив я їїЛ:Окейй все буде окейй.-вона мене обняла за плечі,я поклав свої долоні їй на щоки.
Я:Ну все тоді зустрінемося в дома.-вона кивнула я її чмокнув в губи взяв свою сумку і вийшов з кімнати.В залі уже сиділи інші но не всі.
-Інші ще збираються?Д:Ага там тільки дівчата як завжди.
-Ти краще розкажи свій план.-промовив він тихіше.Б:Ріл шо ти думаєш робити.
Я:Я хочу впевнитися,що це Меліса,точніше я впевнений,що це вона но я хочу це доказати.І повернути назад!
Е:І як ти це збираєшся зробити?
Я:Ну в мене є одна задумка ну це пізніше.
Д:Якщо це Меліса то хто тоді в могилі і чому вона так зараз скривається тобто не говорить,що це вона?
А:Все ми уже готові.-промовила подруга в цей момент заходили інші дівчата з своїм багажем
Р:А про шо ви тут говорили?-дівчина оглянула нас
Е:Ми про..
Я:Ми про роботу говорили.-перебив я друга і подивися на нього
-Я бачу ви уже готові так що пішли?Р:Ну принципі так.
Ми вийшли з свого будинку і відправилися до сусіднього..
________
♡ilu♡
ВИ ЧИТАЄТЕ
мій особистий вампірчик🦇
Fanfictionmy personal vampire🦇Не проста дівчина покидає по причині якій ви дізнаєтеся у книзі свій будинок і переїжає сама у новий штат там їй приходиться закінчити школу дівчина не стримала свою обіцянку і знаходить друзів і дальше цікавіше у книзі:)..