♡73♡

131 1 0
                                    

Р:Ей Еліс сідай з нами.-промовила Райлі коли побачила,що Еліс збиралися іти

Е:Не маю бажання.-тут Нік взяв її за руку і потягнув в цей момент вона пала йому на коліна.

Н:Ну Еліс.

Вона подивилася на нього злим поглядом.

Е:Нік ти нічого не попутав?-Вона сунулася з його колін таким чином сиділа біля нього.

Наші склянки наповнилися алкоголем.

Н:Так за наше знайомство.-ми всі чокнулися ну звичайно крім Еліс.Я перевів погляд на неї тут наші погляди зустрілися вона дивилася на мене не кліпаючи ніби ми грали дивоглядки.Це мабуть замітила Лаурен вона мене почала обнімати.Еліс закотила очі і пробіглася поглядом по моїй копашці.
Ми уже там сиділи декілька годин ми розважалися.

Р:О давайте пограємо гру!

Н:Яку.

Р:"П'є той хто.."

С:А як в неї грати?

Е:Саб а ти куда?-промовила вона своїй подрузі

С:А мені просто цікаво.

Вона схрестила руки ніби обідилася.

Р:Ну ігра проста наприклад я починаю "П'є той хто сидів в тюрмі" і той хто сидів там п'є

С:Ну ігра проста.

Тут мені на думку спало що треба заманити в ігру Еліс щоб більше дізнатися про неї.

Н: Граєм!

Еліс яка сиділа біля Саб і Ніка встала.

П:Ти куда?-я вирішив запитати

Е:А яка тобі різниця?

Н:Еліс що з тобою сьогодні?
-Ну вони ж хороші давай пограєм всі разом.

Е:Мені це НЕ цікаво.-промовила вона і відправилися до виходу з залу

Н:я зараз.

Нік різко підрівався з місця і пішов за нею вони зупинилися в калідорі де я міг трішки їх бачити.Він її обняв за плечі і щось говорив трошки нагнувши бо він був високим ростом.Вона його слухала і після він її хлопнув рукою по плечі Еліс розвернулася і ішла за ним вони повернулися в зал вона сіла на своє місце .

Н:Вона з нами

Я подивився на неї вона натягнула усмішку на секунду ніби він їй там погрозив чимось і вона примушено повернулася.

Р:Оо круто.
-Давайте наливайте.

Нік налив всім в склянки.

Н:Раз я наливав давайте я перший починаю це коло.

Інші з цим погодилися.

Н:Такс "П'є той хто був в відносинах з кимось в цій кімнаті "

🍸 Я,Чарлі,Чейз,Ноа,Діксі,Нік

Ч:я дальше якщо ми ідемо по колу.
"П'є той хто був в лікарні з важкою травмою"

🍸Я,Джей,Діксі,Кіо,Еліс
Вона остання і осторожно зробила глоток рідини з склянки.

С:"П'є той хто був закоханий в когось в цій кімнаті,або імено зараз закоханий але в іншу людину(в цій кімнаті)"

🍸Саб,Джей,Брайс,Я,Кіо,Чарлі,Еліс.

Дальше були скучні питання від їхньої компашки.Тут доходить питання до мене.

Я:"П'є той хто щось таке важке скиває"

Тут я дивлюся прямо на Еліс вона помічає мій погляд і ніби розуміє,що я чекаю вона..

_________
♡ilu♡

мій особистий вампірчик🦇Where stories live. Discover now